Pediatre Hospital General Catalunya
Pediatre Hospital General Catalunya
Hola a totes!
D'aqui a 15 dies naixerà la nostra petita i estrm començant a mirar els pediatres i anem super perduts... Algu porta el seu fill o filla a l'Hospital General?
Gràcies!!
D'aqui a 15 dies naixerà la nostra petita i estrm començant a mirar els pediatres i anem super perduts... Algu porta el seu fill o filla a l'Hospital General?
Gràcies!!
Re: Pediatre Hospital General Catalunya
Hola!
Nosaltres vem tenir les nenes a HGC però les portem a pediatres del poble per tema comoditat. D'on ets?
Primer de tot hauries de pensar quins tipus de metge voleu, si més conservador o més "naturalista".
Hi han pediatres de tots colors, simplement per poder escollir un professional més "afin" a la vostra manera de fer i pensar. Tots són viables però la manera de portar i tractar al nadons varia bastant. La primera part de les visites és igual ja que son revisions però després amb tema informació i recomanacions varia segons la linía que segueix cada pediatra.
Nosaltres vem tenir les nenes a HGC però les portem a pediatres del poble per tema comoditat. D'on ets?
Primer de tot hauries de pensar quins tipus de metge voleu, si més conservador o més "naturalista".
Hi han pediatres de tots colors, simplement per poder escollir un professional més "afin" a la vostra manera de fer i pensar. Tots són viables però la manera de portar i tractar al nadons varia bastant. La primera part de les visites és igual ja que son revisions però després amb tema informació i recomanacions varia segons la linía que segueix cada pediatra.
Hola beth!
Nsltres som de st.cugat pero es que no coneixem a cap pediatre... :S
Nsltres som de st.cugat pero es que no coneixem a cap pediatre... :S
Hola,
Primer cal plantejar-se si vols q el pediatre/a sigui prolactancia. I el més important al meu parer si vols un metge q davant "x" circunstàncies tiri més per la banda intervencionista (per exemple mocs recepte mucolític) o que tingui més confiança en els processos del cos (per exemple mocs, rentats nasals amb suero fisiològic, dormir semi incorporat).
Això dels diferents tipus de pediatres ho aniràs aprenen a mida q et relacionis amb altres mares i vagis escoltant comentaris. Seria fantàstic tenir aquesta informació abans de determinar-te per un pediatre o un altre però és impossible saber-ho perquè això ho fa la experiència.
Segons la teva decisió estaré encantada de aconsellar-te.
Primer cal plantejar-se si vols q el pediatre/a sigui prolactancia. I el més important al meu parer si vols un metge q davant "x" circunstàncies tiri més per la banda intervencionista (per exemple mocs recepte mucolític) o que tingui més confiança en els processos del cos (per exemple mocs, rentats nasals amb suero fisiològic, dormir semi incorporat).
Això dels diferents tipus de pediatres ho aniràs aprenen a mida q et relacionis amb altres mares i vagis escoltant comentaris. Seria fantàstic tenir aquesta informació abans de determinar-te per un pediatre o un altre però és impossible saber-ho perquè això ho fa la experiència.
Segons la teva decisió estaré encantada de aconsellar-te.
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Nosaltes també som de Sant Cugat i el portem aquí al pediatra; com et diuen, quan decideixis quin tipus de pediatra vols potser et podem recomanar els nostres ;) per exemple, si vols fer BLW, el meu no seria el més adequat ;)
Al centre pediatric Can Mora de Sant Cugat n'hi ha de totes les escoles. La meva m'anima a continuar amb la lactancia prolongada, pero una altra, amb el nen de 6 mesos em va insinuar que comences a pensar en destetar-lo...
La meva és de Can Mora es diu Alina Viñas i n'estic encantada.
La meva és de Can Mora es diu Alina Viñas i n'estic encantada.
A Sant Cugat també tens el moltpekes!
Son encantadores!!!!
Son encantadores!!!!
2010 & 2016
Hola! Pujo el post per que m'interessa saber d'opinuons de pediatres al HGC... Si podeu explicar experiències seria genial!
Merci!!
Merci!!
L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Pediatre Hospital General Catalunya
A mi també m'interessa saber opinions sobre els pediatres de l'HGC, de moment només estem fent seguiment pel cap del poble, però m'agradaria tenir més varietats, en el cas de necessitar-ho.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |