farmacia on comprar vacuna varicel.la
- sunset1980
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm
farmacia on comprar vacuna varicel.la
Hola noies!! Us volia preguntar si coneixeu alguna farmàcia on tinguin stock de vacuna de la varicel.la (ara porta una dosi de varivax i ens tocaria la segona). Ens aniria bé qur tinguessin servei de transport per no haver-nos de desplaçar.
Espero les vostres respostes!
Gracies
Espero les vostres respostes!
Gracies
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Re: farmacia on comprar vacuna varicel.la
Pots preguntar a la farmàcia Galeno d'Andorra, ells mateixos et gestionen l'enviament en fred.
- sunset1980

Bones,
Avui en parlen al Tot es Possible de Rac 1.
I les persona que han trucat fins ara, han dit que a Andorra encara no ni ha.
Un oient ha dit que la va a comprar al sud de França.
A veure si us serveix d'alguna cosa.
Avui en parlen al Tot es Possible de Rac 1.
I les persona que han trucat fins ara, han dit que a Andorra encara no ni ha.
Un oient ha dit que la va a comprar al sud de França.
A veure si us serveix d'alguna cosa.
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Encarrega-la a Andorra. Si et diuen que pot trigar una setmana o 20 dies ja t'organitzes! A BCN hi ha centres de pediatria que amb comptagotes van tenint. Suposo que a Andorra si no hi ha emvargament per part de sanitat, el fet de no tenir-ne és una questió de demanda, no?
El nostre pediatre de sempre en te vacunes, suposo que si truqueu o pregunteu a pediatres privats en poden tenir..
Jo l¡he comprat a França, el que no se és si l'envien
- sunset1980

Dues preguntes:
Com es diu la vacuna a França? perquè ells no fan servir la Varivax. O això em va comentar el nostre pediatre.
Te la venen la vacuna sense recepta o sense cap paper mèdic? em van comentar que a França necessites algun paper del metge amb el número de col·legiat o semblant per tal que te les venguin. És cert?
Gràcies!
Com es diu la vacuna a França? perquè ells no fan servir la Varivax. O això em va comentar el nostre pediatre.
Te la venen la vacuna sense recepta o sense cap paper mèdic? em van comentar que a França necessites algun paper del metge amb el número de col·legiat o semblant per tal que te les venguin. És cert?
Gràcies!
Ixena ha escrit:Dues preguntes:
Gràcies!
Jo abans d'anar a buscar-la a França vaig trucar a la farmàcia per informar-me. Em van dir que no era la Varivax la que tenen, ara no recordo el nom, però que si porta la 1a dosi de Varicax podia posar la 2a d'aquesta altra. I no em van demanar cap recepta, vaig comprar dosis pels meus fills i nebots i me les van donar totes sense preguntar res
A mi la pediatre em va dir k estaven esgotades a andorra tb
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |