Infecció d'orina als dos mesos

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
Ninu78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. abr. 11, 2012 7:53 pm

Infecció d'orina als dos mesos

EntradaAutor: Ninu78 » dt. abr. 22, 2014 12:14 pm

Aquesta setmana hem tingut al petitö de dos mesos i mig ingressat a l'hospital per una ITU. Les proves del ronyó per sort van sortir bé. Nosaltres sempre tenim molta cura en la higiene i canvis de bolquer. Si som a casa netegem amb aigua i sabö, fora de casa amb tovalloletes. Canviem el bolquer sovint i estic preocupada per com va poder agafar la infecció i si es pot repetir.
Algu més li ha passat? Els vostres petits van tornar a agafar una altra ITU?
Imatge
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Infecció d'orina als dos mesos

EntradaAutor: giuletta » dt. abr. 22, 2014 2:45 pm

Hola guapa,


Nosaltres també vam tenir la petitona de dos mesos ingressada per infecció d'orina. Per sort el ronyó no es va veure afectat. Quan vaig preguntar als metges per què l'havia agafat em van dir que no era una qüestió d'higiene (jo tenia un sentiment de culpa terrible), que hi havia nens que anaven amb la caca tot el dia i no n'agafaven. Li van mirar que no hi hagués ninguna malformació a les vies urinaries i com que no era el cas, doncs em van dir que hauria estat una baixada de defenses i que no s'hi podia fer res :-o00m. Nosaltres fem com tu, canviem el bloquer cada tres hores aprox o quan fa caca i a casa fem servir una esponja o directament sota l'aixeta amb aigua i sabó i fora de casa tovalloletes. Els metges i infermeres em van dir que això era un nivell d'higiene òptim i que seguissim així.

Jo ara sempre tinc la mosca darrere l'orella i pateixo molt per si se li torna a repetir, ho vam passar molt malament a l'hospital amb la sonda, les punxades per treure sang i les vies per l'antibiòtic :ufs: . Ara està a punt de fer 5 mesos i de moment no n'ha repetit cap. Esperem que segueixi així!!!

Molts ànims bonica, quin patiment quan els tens ingressats :-(
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Infecció d'orina als dos mesos

EntradaAutor: nienna » dt. abr. 22, 2014 9:53 pm

La nostra petita també va estar ingressada per una ITU afebril amb un mes i mig i jo també em sentia culpable per si potser no la netejava tot el que era necessari, tot i que li feia canvi de bolquer a cada pressa (cada hora i mitja) o si feia caca. A mi tb em van dir que no tenia a veure amb la higiene i que ho estava fent bé.

Ara, jo també he quedat amb molt neguit i preocupació perque els dies a l'hospital van ser molt durs :ufs: ara ja té 6 mesos i no ha tornat a tenir cap infecció tot i que alguna vegada hem tornat a urgencies perque ho sospitavem. Com la seva ITU no va ser amb febre ens van dir que amb qualsevol canvi de comportament d'ella o canvi d'olor del pipi que hi anessim. Amb les vacunes canvia molt l'olor, la primera vegada vam anar a urgencies, però despres hem vist que en un parell de dies la olor marxava.

Ah, jo m'he comprat el Combur test, les tires que fan servir a l'hospital per veure si hi ha infecció, les venen a la farmacia. Amb això m'he estalviat algunes visites a urgencies, tot i que reconec que això es ja nivell alt de paranoia jeje Es que la mitjana tb agafa infeccions i entre una i l'altra...

Molts anims!
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Infecció d'orina als dos mesos

EntradaAutor: giuletta » dt. abr. 22, 2014 10:07 pm

Ostres nienna, la meva baldufa tampoc va tenir febre ni cap símptoma. L'única cosa que va fer pensar que potser hi havia ITU va ser l'augment escàs de pes que feia cada setmana. En el vostre cas que va ser?

Doncs no havia pensat en comprar les tires. Com ho fas? Li poses una bossa d'aquelles de fer analítica i després mulles la tira dins?
Avatar de l’usuari
Ninu78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. abr. 11, 2012 7:53 pm

Re: Infecció d'orina als dos mesos

EntradaAutor: Ninu78 » dc. abr. 23, 2014 12:07 pm

Noies moltes gràcies per les respostes....

En el nostre cas el que ens va fer sospitar va ser una febrícula que no va passar de 37.6º i només en una determinació. El dia abans estava a 37.2º-37,3º. El que ens va fer anar a l´hospital també va ser que estava més irritable. Ara jo penso que ja portava dies arrastrant-ho pobret meu.... Ell té refluxe i sempre treu una mica de llet després de les preses però últimament també treia fins a 2 hores després de la presa i era llet més espessa aixi que potser eren vòmits. La veritat és que no paro de donar-li voltes. També està en un percentil molt baixet i ara està menjant moltíssim aixi que ja no sé que pensar...diuen que les ITUs també poden ser causa de nens que no guanyen pes i jo pensava que era del refluxe.

Compraré aquestes tires que dieu a la farmàcia així davant el dubte li puc mirar. Com ho feu per recollir la orina? En el cas de nen és més fàcil que en les nenes però suposo que també deuen vendre aquestes bossetes que s´enganxen no?
Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Infecció d'orina als dos mesos

EntradaAutor: nienna » dc. abr. 23, 2014 2:14 pm

Hola!!

En el nostre cas jo estava amb la grip amb 39,5 de febre i la nena menjava poquissim i dormia molt, li vam posar el termometre i estava a 37,7 tot i que penso que era perque estava massa abrigada, alla a l'hospital li van treure la roba i de seguida li va baixar la febre. Jo la vaig portar pensant que havia agafat lo meu i com era molt petita volia que la vigilessin des del principi. Al final com no li van veure res a la gola, ni per auscultació van sentir res estrany li van fer l'analisi d'orina i va salir la infecció. A ella tb li van fer punció lumbar per descartar meningitis, quin horror la punxada :ufs: per sort va sortir negatiu.

Pel Combur test li poso bosseta i després fico la tira. Només ho he fet un cop, però no es complicat. Es que amb els tres anar a l'hospital per "res"... si ho puc evitar millor.
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Infecció d'orina als dos mesos

EntradaAutor: giuletta » dj. abr. 24, 2014 4:52 pm

Ninu, la meva petita també té refluxe i també atribuiem l'escàs augment de pes a això. Però cop curada la ITU hem vist que el refluxe no ha tingut res a veure amb això ja que un cop curada ha anat guanyant pes de manera normal i ara està en un percentil 50, mentre que abans estava en un 25 i baixant, la seva corva feia pena :ufs:
Em van dir els metges que quan hi ha ITU l'organisme gasta les energies en lluitar contra els bitxitos i per això no guanyen pes.
Avatar de l’usuari
Ninu78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. abr. 11, 2012 7:53 pm

Re: Infecció d'orina als dos mesos

EntradaAutor: Ninu78 » dj. abr. 24, 2014 8:58 pm

Giuletta espero que al meu petit també li passi ja que ara estem en un percentil 3.... Partiem d'un percentil 9 aixi que havia anat baxant tot i que ja partiem d'un baix pes.
Imatge
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Infecció d'orina als dos mesos

EntradaAutor: giuletta » dj. abr. 24, 2014 9:57 pm

Ànims!!! ja veuràs que tot anirà bé!!
Avatar de l’usuari
marna
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dg. set. 16, 2007 6:52 pm

Re: Infecció d'orina als dos mesos

EntradaAutor: marna » dt. maig 20, 2014 8:25 am

El meu fill va tenir una infecció als 15 dies. Li vam detectar perquè tenia febre, i vam estar ingressats. Li van fer punció lumbar, sonda, via etc... Ara després de quasi tres anys ja tenim l alta definitiva. Li van fer tot de proves, primer per mirar que no hi hagués cap causa q li hagués provocat la infecció i després per mirar q no li haguessin quedat seqüeles. Totes les proves van sortir be i no ha tornat a tenir cap infecció.
Jo tb em culpava pensant q alguna cosa no havia fet be.... Però Parlant amb la nefrologa q li ha feia el seguiment li vaig explicar q just el dia abans la pediatre a la revisió dels 15 dies li va estirar la pell del penis avall, i després tenia la punta del penis una mica Vermella. La nefrologa va dir me q molt possiblement era culpa de l estirada, q li havia fet ferida i s havia infectat. Tb em va dir k un nen de 15 dies no te cap necessitat de k li facin això... I menys tan fort. Vaig canviar de pediatre.
Imatge
Avellana18
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 3:14 pm

Re: Infecció d'orina als dos mesos

EntradaAutor: Avellana18 » dl. jul. 20, 2020 11:29 am

Hola marones....veig que fa molt d'aquest post però escric amb esperança de trobar alguna resposta....tenim analitica d'orina on posa que te infeccio per E. Coli....la petita te dos mesos i li va demanar el pediatra per escas augment de pes...estem esperant que ens digui algo aqiesta tarda....sempre els ingressen???? Us llegeixo i m'ha entrat molta por perquè sort q el pediatra li va mirar pero imagino q em receptara antibiotic i prou...dubto q em digui res d'ingres i ara no se si hauria de durla a urgencies! Gracies!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::