Es normal?
Es normal?
Bones mamis
tinc un nen de 4 mesos i mig, dsd els dos mesoa q treu molt i esta momt irritable, el pediatr hem va dir qtot apuntava a refluxe ens van receptar ranitidina durant un mes i sembla q algu va millorar..per culpa de varies mastitis vaig haber de deixar la LM i vam passar a LA, la introduccio del bibero va ser un calvaria seguia treient molt i en un mea habia augmetat uns 300gr el pediatra ens volia derivar al gastroenteroleg el problema q com pujava de pes ens voldrien donar motilum i es incompatible amb un problema de cor q te el meu petit el seguent pas eren proves i proves aixi qel pediatre ha proposat introduir cereals abans domplir el nen de tubos(se el qdiu la OMS i se q no es la millor opcio pero prefereixo introduir cereals a qomplin el meu petit de tubos...)
La cuestio al mati menja si arriba uns 90mlde llet amb cereals al cap de 4 hores uns 90/100ml de llet i aixicada 4 hores aprox fins al vespre q tornem a fer cereals...en total contant els cereals es menjara uns 500ml pero tant el bibi com la papilla lhi costa horrors menjarsel..
No hauria de menjar mes?? abans amb el pit deborava i sengreixava un kilo al mes aprox tot i el q treia pero crec qera xq lutilitzava per calmar-se..
Total q ja no se si es normal o esq es mal menjador, hi ha qui hem diu q el porti a un osteopata...estic feta un neguit....i es desesperant veure q no menja i q quan ho fa monta unscdramas...
tinc un nen de 4 mesos i mig, dsd els dos mesoa q treu molt i esta momt irritable, el pediatr hem va dir qtot apuntava a refluxe ens van receptar ranitidina durant un mes i sembla q algu va millorar..per culpa de varies mastitis vaig haber de deixar la LM i vam passar a LA, la introduccio del bibero va ser un calvaria seguia treient molt i en un mea habia augmetat uns 300gr el pediatra ens volia derivar al gastroenteroleg el problema q com pujava de pes ens voldrien donar motilum i es incompatible amb un problema de cor q te el meu petit el seguent pas eren proves i proves aixi qel pediatre ha proposat introduir cereals abans domplir el nen de tubos(se el qdiu la OMS i se q no es la millor opcio pero prefereixo introduir cereals a qomplin el meu petit de tubos...)
La cuestio al mati menja si arriba uns 90mlde llet amb cereals al cap de 4 hores uns 90/100ml de llet i aixicada 4 hores aprox fins al vespre q tornem a fer cereals...en total contant els cereals es menjara uns 500ml pero tant el bibi com la papilla lhi costa horrors menjarsel..
No hauria de menjar mes?? abans amb el pit deborava i sengreixava un kilo al mes aprox tot i el q treia pero crec qera xq lutilitzava per calmar-se..
Total q ja no se si es normal o esq es mal menjador, hi ha qui hem diu q el porti a un osteopata...estic feta un neguit....i es desesperant veure q no menja i q quan ho fa monta unscdramas...
Re: Es normal?
Hola nineta! Jo no et puc dir si és normal o no, però els nens s'autoregulen bastant el tema del menjar, vull dir que mengen el què tenen gana i això és el què necessiten. El què no entenc és pq li vau treure el pit si el nen s'engreixava bé, pq treure treurà tant amb el bibi com amb el pit (amb el Bibi potser més i tot!).
Perdó, no havia vist lo de les mastitis!
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Li han mirat si té alguna intolerància alimentaria? Tinc una amiga amb un cas similar en q el nen finalment tenia intolerància a la proteïna d llet de vaca. Potser no estaria de mès demanar una segona opinió,...
Ara b, pel q fa a les quantitats, si engreixa b no cal preocupar-se, a mi d fet 90ml cada 4h em sembla molt, vaja, no he donat bibi però si q m'he tret llet per donar-li i si menjava 50ml als 6 mesos ja era molt! Amb el pit no sabem quant mengen, potser menjava 30ml i engreixava el kg q comentes!
Molts ànims bonica, imagino q ha d ser molt desesperant tot plegat
Ara b, pel q fa a les quantitats, si engreixa b no cal preocupar-se, a mi d fet 90ml cada 4h em sembla molt, vaja, no he donat bibi però si q m'he tret llet per donar-li i si menjava 50ml als 6 mesos ja era molt! Amb el pit no sabem quant mengen, potser menjava 30ml i engreixava el kg q comentes!
Molts ànims bonica, imagino q ha d ser molt desesperant tot plegat
quan jo lhi donava el pit vaig estar dues setmanes sense res de lactics i no va millorar pas...
A mi em va passar una cosa similar k vaig haver de passar a LA i el transit al bibi fins k no va començar a pujar pes i prendre-se'ls be va passar 1mes
Re esperar
Vaig nar a hospital de nens de bcn i la gastrointerinologa em deia k re k no em preocupes
La peke feia les caquea super likides i no augmentava i em va rebutjar pit als 3,5mesos
I vem passar a LA i hihavia dies k es passava 7h sense menjar pq no volia bibi
Fins k un dia deuria tenir gana i es va zampar 210ml
Tranki descarteu lo del reflux i paciencia
La meva esta ara a un percentil 90 i pico de pes i 120% alçada!!!
Aixi k re tranki es normal k 1 mes guanyi 400 gr
La meva algun mes havia arribat a perdre pes i tot...ara ni mho miro
Vaig nar a hospital de nens de bcn i la gastrointerinologa em deia k re k no em preocupes
La peke feia les caquea super likides i no augmentava i em va rebutjar pit als 3,5mesos
I vem passar a LA i hihavia dies k es passava 7h sense menjar pq no volia bibi
Fins k un dia deuria tenir gana i es va zampar 210ml
Tranki descarteu lo del reflux i paciencia
La meva esta ara a un percentil 90 i pico de pes i 120% alçada!!!
Aixi k re tranki es normal k 1 mes guanyi 400 gr
La meva algun mes havia arribat a perdre pes i tot...ara ni mho miro
Hola nineta. Quin tipus de llet pren. Pq el meu gran tb en tenia molt era exagerat i ho vam solucionat amb la llet AR anti rejurgitones ( o algu aixi ) quadi totes les marques la tenen.
Si el k diu la tona tb es cert
Jo ara ala pitufi si te mal panca o similar li compro llet digestiva de l'almiron i crema darros tb
Jo ara ala pitufi si te mal panca o similar li compro llet digestiva de l'almiron i crema darros tb
Hola!! El meu petit és alèrgic a la proteïna delet de vaca, només volia.comentar que, quan li donem pit, si deixem els làctis no es comença a fer net fins pasades dues setmanes. Ho dic perquè vas fer molt bé de retirar làctics per veure què tal, però amb dos setmanes no et va donar temps a comprovar.
De totes maneres, tant de bo trobeu el què i que no sigui alèrgia. Jo estic a dieta com ell, ja fa dos anys...i fins ben bé al mes de deixar-ho no vaig notar milloria.
Tot i que ara no feu pit, per saber alèrgia només cal analítica. És millor començar per analítica que no començar a ficar tubs, com t'ha dit el pediatra...
Ànims!!
De totes maneres, tant de bo trobeu el què i que no sigui alèrgia. Jo estic a dieta com ell, ja fa dos anys...i fins ben bé al mes de deixar-ho no vaig notar milloria.
Tot i que ara no feu pit, per saber alèrgia només cal analítica. És millor començar per analítica que no començar a ficar tubs, com t'ha dit el pediatra...
Ànims!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |