SOS Crema diprogenta

Plors, malalties i consultes.
fureta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 2:22 pm

SOS Crema diprogenta

EntradaAutor: fureta » dc. set. 03, 2014 7:39 pm

Hola noies! us explico el tema. La meva filla te 5 mesos, te el melic curat, pero el te sempre molt vermell. La pediatra sempre hem diu que com la nena te la pell atopica, lo dl melic es el mateix, i que li vagi posant cremes, oli.... avui cansada d que no marxi el vermell he anat al pediatre i n'hi havia un altre. M'ha dit que el melic no se li acaba d curara perque el te inflamat per dins,m'ho ha fet tocar i si que sembla k el te fort i gros x dins. El fet es que m'ha receptat la pomada diprogenta i m'ha dit que amb una setmana ha d'estar curat. He sentit que deia que porta cortisona i al demanar.li els efectes secundaris m'ha dit "si conviene se debe poner!".He quedat tant parada que no he sabut reaccionar. Be, he comprat la pomada i ara llegir el prespecte possa que a menor d'un any no s'ha d possar i els possibles efectes secudaris espantosos!!
Ara no se que fer....algu s' ha trobat amb algo similar...
Estic esperant el meu marit x comentar.li, pero es que no paro d donar.li voltes.
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: SOS Crema diprogenta

EntradaAutor: tristantao » dc. set. 03, 2014 8:56 pm

Jo no conec aquesta crema, però quan em passa alguna cosa d'aquestes o tinc dubtes, truco al 061 a Sanitat respon i sempre m'han ajudat.
Que vagi molt bé i que es curi aviat el melic de la petita!
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dc. set. 03, 2014 9:48 pm

Jo no puc dir-te que li posis o no,, però jo amb els meus fills ja l'he utilitzada més d'un cop. Tenen la pell atòpica i quan tenen un brot important i s'infecta o no acaba de cicatritzar, li acostumem a posar.
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » dc. set. 03, 2014 10:21 pm

Jo tinc la pell atòpica, la meva mare és farmacèutica i sempre me l'ha posat. Em sortien excemes (ara casi mai des de fa bastants anys) a braços i cames, i sempre m'ha anat molt bé la diprogenta. A la que me la poso un cop, ja em desapareix.
Però clar, no sé si en un nadó de 5 mesos és massa bèstia o no.
fureta

EntradaAutor: fureta » dj. set. 04, 2014 7:17 am

Gracies noies. Trucare al 061 a veure kina opinio tenen. El k hem fa por es posar.li x ser massa petita.
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Boniqueta » dj. set. 04, 2014 7:31 am

Hola Fureta, t'explico el meu cas. La meva petita també té pell atòpica. Quan tenia 6 mesos li va sortir un excema a l'ull dret i ens van receptar una crema amb cortisona (Suniderma). Al principi no em va fer cap mena de gràcia perquè la cortisona en un nadó sembla com molt escandalós però t'he de dir que aquell eccema va desaparèixer i mai més va tornar a sortir. Aquest estiu li va sortir per cames, braços, etc. i el mateix, ara té 14 mesos. Al ser un brot més fort, ens va receptar una altra (Nutrasona) i també ha desaparegut per complert.
Només volia comentar-te que la cortisona s'ha de posar només quan sigui necessari i exclusivament en les zones que estiguin afectades i sobretot en periodes curts de temps. Segons la gravetat de la zona per exemple posar-li durant 6-7 dies i parar (per això és algo que t'ha de dir el pediatra). La Cortisona sol tenir efectes força immediats i, per tant, no sol ser necessari fer tractaments llargs. Per tant sempre i quant la utilització sigui la correcta i no se n'abusi, l'ús de cortisona en nadons no és dolenta, però repeteixo que no se n'ha d'abusar.

Per altra banda, jo no soc partidària de llegir en excessiu els prospectes perquè si te n'adones qualsevol medicament per simple i senzill que sigui, té moltes contraindicacions i al final no prendriem res de res.

MOlts d'ànims i ja veuràs com tindrà el melic perfecte!!
Imatge
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dj. set. 04, 2014 7:38 am

Hola Fureta!
A mi la pediatra me la va recomanar pel meu fill, que té pell atòpica, quan va tenir un brot més fort als 5 mesos. Li vam posar a la nit, i l'endemà, ni rastre del brot!
Jo suposo que no es pot posar en excés, però en casos puntuals si que pot posar-se!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
fureta

EntradaAutor: fureta » dv. set. 05, 2014 11:54 am

Gracies d nou noies! vaig trucar al 061 i hem van tranquilitzar. Ahir ja li vaig posar i a millorat moltissim. Suposo que amb una setmana el tindra completament curat! Gracies!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::