Hospitalització d'una fill i permís dels pares
Hospitalització d'una fill i permís dels pares
No sabia ben bé a quin apartat posar el post.
Us explico. Properament operaran wl meu fill petit. Tindra 19 mesos i ja ens han avisat que l'hospitalitzacio serà d'uns 8 dies. Per la meva feina nomes em toquen 3 dies. No puc agafar vacances pq per contracte tinc estipulats els mesos que em toquen.
No sé com fer-ho per estar els dies que calguin a l'hospital. No tenim cap dret com a pares per estar amb els fills mentre están a l'hospital? M'ha comentat que puc agafar dies sense sou. Pero trobo molt fort que estiguem tan descoberts en una cosa tant important com els fills
Us explico. Properament operaran wl meu fill petit. Tindra 19 mesos i ja ens han avisat que l'hospitalitzacio serà d'uns 8 dies. Per la meva feina nomes em toquen 3 dies. No puc agafar vacances pq per contracte tinc estipulats els mesos que em toquen.
No sé com fer-ho per estar els dies que calguin a l'hospital. No tenim cap dret com a pares per estar amb els fills mentre están a l'hospital? M'ha comentat que puc agafar dies sense sou. Pero trobo molt fort que estiguem tan descoberts en una cosa tant important com els fills
Re: Hospitalització d'una fill i permís dels pares
Ostres draco si k es fort!!! Intenta consultar algun advocat laboralista o truca a CCOO o UGT a veure si ells et diuen kins drets tens.
Tambe pots mirar l'estatut del treballador i el que posi a alla sempre prevaldra al teu conveni de feina pq estatut del treballador sempre ha de ser superior a qualsevol conveni sigui public o privat
Tambe pots mirar l'estatut del treballador i el que posi a alla sempre prevaldra al teu conveni de feina pq estatut del treballador sempre ha de ser superior a qualsevol conveni sigui public o privat
Hauries de mirar el conveni, DRACO. Anims bonica!
Doncs el que et digui el conveni sí. Trist però real. L'únic que se m'acut és que tu agafessis la baixa mèdica, però clar, no estàs malalta. S' hauria de contemplar la baixa laboral d'almenys un dels pares durant l'ingres d'un fill però de moment res.... jo tb he tirat de permís sense sou....
Gràcies noies!
El conveni estipula 3 dies per hospitalizació. 15 dies sense sou i llestos. M'havia plantejat la baixa, segurament no tendría problema per la doctora de capçalera, però m'agradaria tenir un dret, no estar pendent de la bona voluntat del meu metge.
M'he posat en contacte amb el sindicat a veure si poden ajudarme
El conveni estipula 3 dies per hospitalizació. 15 dies sense sou i llestos. M'havia plantejat la baixa, segurament no tendría problema per la doctora de capçalera, però m'agradaria tenir un dret, no estar pendent de la bona voluntat del meu metge.
M'he posat en contacte amb el sindicat a veure si poden ajudarme
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]
[/url