Maxi cosi perjudicial, però com?

Plors, malalties i consultes.
jaruma
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Maxi cosi perjudicial, però com?

EntradaAutor: jaruma » dt. nov. 04, 2014 7:01 pm

Hola,

ja fa temps que sento que el maxi cosi no és bo i que no hi poden passar gaire estona. El fet és que últimament el meu fill de quasi 5 mesos té el nas tapat, i hi ha nits que l'única manera que dormi és al cotxet maxi cosi. El posem allà i de seguida deixa de plorar i s'adorm. Al llit, com que està estirat, li costa més respirar i es desperta cridant i plorant. Però clar, em fa patir tenir-lo al cotxet tantes hores, perquè no sé si li estic perjudicant l'esquena, el coll... no sé, sabeu de quina manera és perjudicial per ells passar hores al maxi cosi, en concret? Als 5 mesos segueix sent-ho, o només és quan són més petits? Seria millor dormir a la tumbona?

Gràcies!
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Maxi cosi perjudicial, però com?

EntradaAutor: garota » dt. nov. 04, 2014 7:09 pm

És pel tema de la posició de l'esquena, que és antinatural i la forcen. Recolzen tot el pes al "coxis" ( o com s'escrigui.. Jeje). També he llegit algun estudi que pot arribar a afectar als pulmons, perquè tenen pressió...
No ho sé, entenc que les nits són dures i més amb mocs... Has reclinat el llit?
petitacuca
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

EntradaAutor: petitacuca » dt. nov. 04, 2014 8:01 pm

A mi hi ha gent que m'ha dit que més de 2h no, i la meva cunyada mai va tenir cuco x la nena, per tant s'hi va passar estones... (Tampoc era de fer grans viatges i excursions amb el cotxet, eh). Vull dir que he sentit opinions de tot.
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dt. nov. 04, 2014 8:42 pm

Hola,

jo li reclinava el matalàs posant-hi coixins o una manta de manera que quedés un més aixecat el cap que el cos.

Com ja t'han dit, recolzen molt el pes sobre el coxis.
Martina20
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

EntradaAutor: Martina20 » dj. nov. 06, 2014 3:42 pm

També m'han dit això que reposa el pes sobre el coxis i que millor evitar que hi estigui moltes hores seguides. Em van dir que tres hores al maxicosi és correcte però més poder millor que no.

Prova això que et diuen d'aixecar una mica el matalàs i que no quedi tan plà.
També el que fèiem era posar-li rinhomer especial per bebès quan estava tapat i aspirar-ho suaument. Amb això notaven que respirava millor.

Ànims z2:-)
jaruma
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dv. nov. 07, 2014 11:41 am

Gràcies a totes!

Aquestes dues nits he evitat el maxi cosi improvisant una mena de llitet més incorporat, amb coixins. Ahir va funcionar, però avui ja hem dormit pitjor. No sé què té el maxi cosi, que en quant li'l poso es queda adormit a l'instant! Però prefereixo dormir malament que arriscar-me a fastidiar-li l'esquena :-:)

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::