Plora quan fa caca...

Plors, malalties i consultes.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Plora quan fa caca...

EntradaAutor: tineta14 » dg. des. 21, 2014 2:09 pm

Hola,

Estic preocupada perquè des de fa tres dies que quan la meva nena (6 mesos) cada vegada que fa caca plora... Coincideix que li hem introduït la verdura, ja que des d'aleshores que el tipus de caca ja no és com abans, pastosa, sinó que ara la fa més d'adult com si diguéssim.. és com una "peça", no sé si m'explico. No fa boletes dures, sinó com un xurro més sòlid.. Perdoneu els detalls..jeje ;). Amb la fruita no va haver-hi tan de canvi en aquest sentit, com a mínim no plorava... Què puc fer? De fruita li poso les quatre fruites típiques: poma, pera, plàtan i suc de mandarina. La poma i plàtan restrenyen.. puc donar-li només pera i suc? I pel que fa a la verdura li dono patata i pastanaga més pollastre, que ara que hi penso també són estringents però és la combinació que, de moment, li
fa menys fastics perquè la veritat és que no li està agradant massa.

Què puc fer? Em fa molta pena veure-la patir tant quan fa caca... :(. Amb el meu marit no sabem ai plora per la novetat d'haver d'apretar per fer caca o perquè realment li fa mal amb el risc que li acabi sortint una morena...!

Algun consell siusplau!?

Gràciesss
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Plora quan fa caca...

EntradaAutor: Sumsi » dg. des. 21, 2014 6:51 pm

Tineta per experiència de bebè restrenyi't i plorar per cacones, la patata i la pastanaga restreny prova de fer-li la verdura sense pastanaga i si pots sense patata o molt poca i pots posar carbassa, carbassó que van bé i també va molt bé posar un rajolinet d'oli d'oliva

La pera fa que les caques siguin més dures, prova de ser taronja tant amb suc com sencer i ara que és època la mandarina. El meló també va molt bé.

També en el moment de la caca la pots ajudar pujant i baixant les cametes suaument i fent massatge a la panxolina, el massatge I LOVE YOU va genial

A veure si amb això va millorant
Imatge
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Plora quan fa caca...

EntradaAutor: Boniqueta » dl. des. 22, 2014 7:38 am

Com et diu la Sumsi, no li posis pastanaga. Carbassó, porro i mongeta verda van molt bé perquè tenen molta fibra. I sobre tot oli d'oliva verge en cru (és a dir, quan ja tinguis la verdura cuita i triturada). No tinguis por en posar-n'hi més del compte, si és cru i és d'oliva i verge no és gens dolent. Li anirà molt bé per laxar i fer les caques més suaus. I pel que fa a la fruita sobretot taronja o mandarina i poc plàtan que és astringent.
Ja veuràs com poc a poc s'anirà regulant i les caques les anirà fent molt millor i sense patir.

Bon Nadal!! xx:-D \o.o/ neukiss-)
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::