Creix molt poc

Plors, malalties i consultes.
sargantana7
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 12:08 pm

Creix molt poc

EntradaAutor: sargantana7 » dl. març 16, 2015 9:27 pm

Avui hem anat a la revisió del 8 è mes i la meva filla només ha crescut mig cm respecte al mes anterior. La veritat és que m'he quedat una mica desinflada pq ja el mes passat només va creixer 1 cm i l'anterior el mateix. Fins als 6 mesos creixia força més i no se si això és normal. Ja se que al principi creixen més i després baixen el ritme però tant?
La pediatra diu q no passa res i q anirem veient els propers mesos, q és massa aviat x pensar en celiaquies o altres problemes q afectin al creixement, però no ho acabo de veure molt clar.
La veritat és que menja molt, és bastant tragona però tampoc no puja del percentil 25 de pes. Per altra banda jo la veig contenta i moooolt enèrgica i moguda, no té diarrees ni mals de panxa o res q sembli problemàtic.
Quan creixen els vostres fills? És normal? Amb 8 mesos mesura 68'5cm.
Gràcies
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Creix molt poc

EntradaAutor: martina13 » dl. març 16, 2015 9:58 pm

Mira a mi em passa al reves jeje
Ma filla esta en un 120% percentil d'alçada i un 98% de pes.i em desespero amb la roba cada 2 mesos canvi!!
Pero el pare fa 1'95m i jo 1'65m i no soc petita de constitucio aixi k sera x aixo k ma filla es una geganteta jehe
Aixo va a nens jo no em preocuparia gens.
Pensa k ma filla algun mes havia perdut pes i no havia posat ni un cm i mirala ara!
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 504
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

EntradaAutor: Saris » dt. març 17, 2015 7:45 am

per si et serveix de referència, el Gerard,als 7 mesos, feia 64cm i pesava 6,520kg. Ell va fent, està fora dels percentils dels nassos, però és un nano feliç.

Preocupació: 0. No té una família molt alta que diguem.

A més, jo m'he quedat amb 1,54cm, i de petita sempre estava per sobre de la mitja mentre anava creixent, fins als 11 anys, que em vaig estancar. Així que si no hi ha estancament de pes i alçada, i la nena està feliç, temps de créixer ja en tindrà.
Imatge Imatge
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

EntradaAutor: Marieta vola vola » dt. març 17, 2015 8:09 am

Hola, a nosaltres ens passa com a la Martina13. Anem molt x sobre de tot però clar, la pediatra em va dir q si no conegués el pare (fa 2,05) sí q ens hauríem de preocupar però són constitucions. Cada dos per tres hem de canviar roba i calçat però cadascú és cadascú. Si la pediatra la veu bé i tu veus la petita feliç i enèrgica no t'hi amoïnis massa.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

EntradaAutor: tineta14 » dt. març 17, 2015 8:48 am

Noia sembla que parlis de la meva filla que ara té 9 mesets! Ella sempre ha estat per damunt del percentil 50 d'alçada, dels 5 als 6 mesos va fer una crescuda de 3.5 cm! però a partir d'aleshores ha anat augmentant 1cm per mes...i als 8 mesos també media 68.5cm! jo he llegit que al principi és més habitual una crescuda més accelerada i que després creixen més lentament...va a períodes. Si la veus activa i bé de salut no et preocupis gens! El meu marit, per exemple, sempre em diu que ell va fer l'estirada tard...cap als 16 anys... i penso que no li passi a ma filla també! és veritat que fixar-nos en com vam créixer nosaltres, els pares, ens pot donar molta informació!
sargantana7
Entrades: 31
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 12:08 pm

EntradaAutor: sargantana7 » dt. març 17, 2015 9:19 pm

Moltes gràcies a totes noies!
Anima veure q no és tant extrany el que li passa, quina casualitat q mesurin el mateix Tineta!
La veritat és q jo la veig feliç així que anirem veient com va fent els propers mesos.
Una abraçada

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::