Molts gasos!

Plors, malalties i consultes.
tineta14
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Molts gasos!

EntradaAutor: tineta14 » dg. maig 24, 2015 8:01 am

Hola mares, la meva nena d'11 mesos fa uns dies que té molts gasos.. a veure si em podeu ajudar a esbrinar per què! tinc sospites que no sigui degut a la varietat de cereal que li dono. Per esmorzar i per sopar és quan li dono el cereal. Pel mati papilla de blat barrejat amb civada o espelta. Per la nit vaig alternant entre quinoa, mill i arròs,barrejat amb verdures.

Creieu que li hauria de donar més sovint blat i arròs? ja que potser són més digestius que els altres cereals..?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Molts gasos!

EntradaAutor: jaruma » dl. maig 25, 2015 5:00 am

Hola,

Jo de tu aniria provant: un parell de dies li treus el que creus que pot donar-li gasos, si no hi ha canvi li ho tornes a introduir i li treus una altra cosa, etc. Potser no són els cereals sino alguna verdura que ni t'imagines. El meu nen tenia mals de panxa sovint pels gasos, i vaig provar de treure-li el moniato de la dieta, i ja no n'ha tingut tants. Jo també li faig massatges a la panxa després del bany, per si ajuda. I això potser és mania meva, però els dies que en té molts li dono iogurt, perquè penso que l'ajuda, però no n'estic segura.

Ànims i que descobreixis ben aviat què és!
tineta14
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Molts gasos!

EntradaAutor: tineta14 » dl. maig 25, 2015 11:18 am

El que passa és que ella no es queixa gens! de fet riu cada vegada que se'n tira un....jejeje.. No obstant m'agradaria saber a què és degut.. de fet ara que hi penso, en té des de que li he introduit cereals com la quinoa, espelta, mill... però també podria ser pel iogurt..?

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::