Molts gasos!
Molts gasos!
Hola mares, la meva nena d'11 mesos fa uns dies que té molts gasos.. a veure si em podeu ajudar a esbrinar per què! tinc sospites que no sigui degut a la varietat de cereal que li dono. Per esmorzar i per sopar és quan li dono el cereal. Pel mati papilla de blat barrejat amb civada o espelta. Per la nit vaig alternant entre quinoa, mill i arròs,barrejat amb verdures.
Creieu que li hauria de donar més sovint blat i arròs? ja que potser són més digestius que els altres cereals..?
Creieu que li hauria de donar més sovint blat i arròs? ja que potser són més digestius que els altres cereals..?
Re: Molts gasos!
Hola,
Jo de tu aniria provant: un parell de dies li treus el que creus que pot donar-li gasos, si no hi ha canvi li ho tornes a introduir i li treus una altra cosa, etc. Potser no són els cereals sino alguna verdura que ni t'imagines. El meu nen tenia mals de panxa sovint pels gasos, i vaig provar de treure-li el moniato de la dieta, i ja no n'ha tingut tants. Jo també li faig massatges a la panxa després del bany, per si ajuda. I això potser és mania meva, però els dies que en té molts li dono iogurt, perquè penso que l'ajuda, però no n'estic segura.
Ànims i que descobreixis ben aviat què és!
Jo de tu aniria provant: un parell de dies li treus el que creus que pot donar-li gasos, si no hi ha canvi li ho tornes a introduir i li treus una altra cosa, etc. Potser no són els cereals sino alguna verdura que ni t'imagines. El meu nen tenia mals de panxa sovint pels gasos, i vaig provar de treure-li el moniato de la dieta, i ja no n'ha tingut tants. Jo també li faig massatges a la panxa després del bany, per si ajuda. I això potser és mania meva, però els dies que en té molts li dono iogurt, perquè penso que l'ajuda, però no n'estic segura.
Ànims i que descobreixis ben aviat què és!
Re: Molts gasos!
El que passa és que ella no es queixa gens! de fet riu cada vegada que se'n tira un....jejeje.. No obstant m'agradaria saber a què és degut.. de fet ara que hi penso, en té des de que li he introduit cereals com la quinoa, espelta, mill... però també podria ser pel iogurt..?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |