Vacunes de la SS per privat?

Plors, malalties i consultes.
Clara13
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Vacunes de la SS per privat?

EntradaAutor: Clara13 » dl. jul. 27, 2015 9:49 am

Hola guapes!

No se si pregunto una xorrada o pitjor encara, una obvietat, però la veritat és que no ho sé. Els pediatres privats posen les vacunes oficials que estan en calendari? I si és així, què passa amb el llibret blau que ens donen als Caps? Queden incomplets o els poden omplir ells també?

El nostre petit esta a punt de fer 12 mesos i ja li toquen vacunes, tenim la sort de poder anar amb Carlos Gonzalez a fer les revisions però no sé si el tema vacunacions es poden fer pel privat o per la SS.

Gràcies!
truxi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

Re: Vacunes de la SS per privat?

EntradaAutor: truxi » dl. jul. 27, 2015 10:14 am

Hola!

Jo tot ho faig pel privat, a la SS hi he anat comptades vegades, i les vacunes ens les posa sempre el pedi privat i ell omple el llibret blau, no hi ha problema!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dl. jul. 27, 2015 10:50 am

Imagino, Clara, que el petitó estarà a punt de fer 2 mesos, no 12 oi?! Jeje
El pediatre us ho omplirà igual! Que bé amb el Carlos González! I què tal va? Deu ser genial.
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dl. jul. 27, 2015 10:04 pm

Gràcies per les respostes! Garota no, el meu peque esta a punt de fer l'any! Fins ara hem convinat revisions per la SS i amb Carlos González,pero les vacunes se les he posat sempre per la pública. Ara li toquen les vacunes de l'any i em preguntava si es podria anar pel privat, i ja veig que si. Tinc entés que la vacuna de la varicela ja entra en calendari, sabeu si la primera dosi es posa ara a la revisió dels 12 mesos? O és molt més endavant?
jaruma
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dt. jul. 28, 2015 7:15 am

Al juny la vacuna de la varicela encara no estava disponible, li hagués hagut de posar al meu fill que llavors feia els 12 mesos. Així que sí que la primera es posa a aquesta edat, tot i que la pediatra em va dir que se li podia posar més tard sense problemes.
la_rodri
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dt. jul. 28, 2015 1:15 pm

Com ja t'han dit no hi ha problema, el pedi privat també les posa i t'omple el carnet de salut. El fet de posat-li les obligatories al CAP és perquè així no les has de pagar. No se el teu pero el nostre pediatre et cobra per l'acte médic de posar-li... Uns 24€... Per aixó totes les obligatories al CAP, al privat només Prevenar i Varicela (fins ara)
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dt. jul. 28, 2015 1:48 pm

Ah vale vale clara! Havia entès com si mai l'haguéssiu vacunat jejeej per tant he deduit 2 mesos! Sorry!!!!
Doncs no tindras cap problema per posar-les! La de la varicel·la torna a estar en venda?
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dc. jul. 29, 2015 10:07 am

Si, m'han dit que aquest mes ja entra en calendari. Al final vaig trucar a la consulta de Carlos Gonzalez (pel privat el portem allà), i serà ell qui li posi les vacunes.

Gràcies noies!

:content:

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::