Buscant pediatra a Gràcia

Plors, malalties i consultes.
Akasha80
Entrades: 2
Membre des de: dc. ago. 26, 2015 11:11 am

Buscant pediatra a Gràcia

EntradaAutor: Akasha80 » dc. ago. 26, 2015 11:25 am

Bon dia a tothom!

Estic embarassada de 34 setmanes del meu primer fill i he començat amb la complicada tasca de buscar pediatra. Dels centres i professionals que m'entren per la mutua els que tinc més a prop de casa (com a pares primerencs creiem que és bàsic tenir pediatra a prop de casa) són la Clínica del Remei i el Centre Mèdic Gràcia.

Sobre la Clínica del Remei he estat mirant la seva web i tenen un nou servei d'urgències pediàtriques 24 hores, que suposo que farem servir cada vegada que el nen tingui mocs o una caca que ens sembli rara... :r) Sembla que tenen un servei amb cara i ulls, però em fa por que sent un centre gran l'atenció no sigui massa personalitzada i costi una mica agafar visita amb la pediatra.

Per una altra banda, el Centre Mèdic Gràcia és de recent creació, més petit però no sé si tindran els serveis i atenció que podem necessitar. La seva web és molt bàsica i sembla més un CAP d'hores concertades que altra cosa.

Algú té alguna experiència amb algun dels centres o em pot donar alguna indicació? Li preguntaré també a la meva ginecòloga, però no sé si em pot recomanar professional proper.

Gràcies a tothom per avançat!!!
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

Re: Buscant pediatra a Gràcia

EntradaAutor: almon » dc. ago. 26, 2015 2:22 pm

No et puc ajudar perquè no visc al teu barri.
Però et volia dir, perque no proves d'anar al pediatra del teu CAP?. El meu fill té mutua i tot i així sempre hem anat al cap, on hi trobo molt bon servei, servei d'urgències si calgués, al costat de casa...
Tot dependrà del professional que et toqui, com a tot arreu...
Jo n'estc encantada. Els primers dies fins i tot la doctora em trucava a casa a veure com anava tot, vaig fer-hi un curs de Soc pares i un altre de hipopressius...La mutua no l'he fet servir mai. Quan ha estat malalt he trucat i deseguida m'han donat hora per visitar-lo.
Que tinguis sort amb la recerca.
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dj. ago. 27, 2015 1:20 pm

Si tens mutua ala clinica del remei hi ha la dra nogues
Es on duc jo la nena i x mi es una meravella es una canya de metgessa
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dj. ago. 27, 2015 1:23 pm

Perdona ara em rellegia el teu missatge
El servei urgencies va mooooolt be en 30min sestas fora com a molt
Ara tb te de dir k jo.mhe trobat amb 2 pediatres k no magraden a urgencies xo x la resta es genial
I dra nogues esta els dilluns a urgencies tb
Akasha80
Entrades: 2
Membre des de: dc. ago. 26, 2015 11:11 am

EntradaAutor: Akasha80 » dl. ago. 31, 2015 4:41 pm

Gràcies per les respostes! Al CAP també el portarem, sobretot per controlar el tema vacunes i d'altres proves "oficials" que siguin necessàries.

Prenc nota sobre la Dra. Nogués!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::