bebe amb refluxe????

Plors, malalties i consultes.
Mia2016
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 01, 2016 8:53 pm

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: Mia2016 » dv. juny 17, 2016 3:01 pm

La veritat es q mai ens han parlat d'una edat de curació... Tampoc m'ho plantejo.
Ella desde el primer dia q dorm una mica incorporada, fins i tot tinc el canviador aixecat i em van recomanar q si dormia amb mi, tb ho tingues en compte.
A veure q tal evoluciona el teu petit!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: Essuca » dv. juny 17, 2016 4:14 pm

Hola noies

Aquí hi ha un post més antic que en parla potser hi trobeu consells o consol.
viewtopic.php?t=20680

Jo hi vaig participar amb el meu fill que ara té 3 anys. És molt dur, veure'ls plorar i que no hi puguis fer gran cosa. Jo ho vaig passar fatal i a més no vaig trobar gaire recolzament, tret de la meva parella i aquest forum, era com que no m'entenien i els dies i les nits ed feien eterns.
Dir-vos que es dur peró que acaba passant. I ara el meu nen és un nen feliç sense problemes per menjar.
A la teva pregunta, el meu no podia dormir pla ni està despert estirat pla. Dormia al moises reclinat i mai va jugar amb les tipiques mantetes de jocs. Sempre en vertical, arrel d'aquestes postures no naturals en nadons, tenia el coll garratibat i vaig anar a un osteopata i es va relaxar bastant i plorava menys tot i el refluxe.
Molts anims a totes!
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dv. set. 09, 2016 10:22 am

Hola maques!
fa temps q no pasava x aquí!!!
el meu bebe ja te 10 mesos, seguiem amb la llet hidrolitzada nutamigen pero no acababa de menjar be, a la visita amb la digestologa li vam comentar i ens va canviar la llet, ara pren llet d'arros hidrolitzada i oli amb un llum!
s'han acabat els plors, tampoc pren ja el omeprazol, li vaig introduint iogurts i de moment súper be gràcies a deu pq al principi era un calvari ja no sabiem que fer.
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::