Buf al cor

Plors, malalties i consultes.
Maria V.
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Buf al cor

EntradaAutor: Maria V. » dt. gen. 26, 2016 10:20 am

A la meva néta de vuit mesos el pediatra li ha trobat un buf al cor. Diu que és innocu, innocent i inofensiu. Ell hi entén, o sigui que se suposa que no cal patir. Però a mi, que no hi entenc, m'agradaria saber quina és la causa del buf. Deu ser una malformació insignificant, però com que no en tinc ni idea, la preocupació hi és. Algú de vosaltres en sap alguna cosa?
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Buf al cor

EntradaAutor: Mireia80 » dt. gen. 26, 2016 12:09 pm

Hola Maria,
jo no en sé gaire més que tu de les causes, però només dir-te que jo tinc un buf al cor des de naixament i tinc 35 anys i mai he tingut absolutament cap problema.
De fet em vaig enterar als 24 anys o així, que m'havien d'operar i en el preoperatori va sortir i el metge ho va comentar. Menys mal que anava jo amb ma mare, perquè quan ho va dir a mi casi em dóna algo, però ma mare al costat super tranquil.la, " si, si, és de naixament...". En el meu cas almenys no té cap importància, estigues tranquil.la que pel que he sentit és molt més comú del que pensem!
Una abraçada
Maria V.

EntradaAutor: Maria V. » dt. gen. 26, 2016 7:14 pm

Gràcies, Mireia! És tranquil·litzador saber l'experiència d'una persona que ho ha viscut sense cap conseqüència perjudicial. T'agraeixo molt la resposta.
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

EntradaAutor: mar2012 » dt. gen. 26, 2016 7:58 pm

Hola! El meu fill gran de un buff innocent al cor. Es per un tema de creixement i no has de patir pq no es una cardiopatia, i no passa res.
De tota manera qui t,ha de dir si el buff es innocent es un cardioleg, amb una eco. Nosaltres anavem a un cardioleg infantil a fer una revisio dd tant en tant. Si t,interessa fes.me un privi i et passo les dades. Es molt bon professional.
nmir
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. maig 24, 2012 3:23 pm

EntradaAutor: nmir » dt. gen. 26, 2016 8:53 pm

Marian a la revisió dels 4 mesos li can trobar un buf al meu fill petit. La pediatra ens va dir que semblava innocent, però que ens enviava al cardiöleg a fer un electro. Van confirmar que era un buf totalment innocent i que no calia fer ni seguiment ni control, tot bé. Jo també tinc un buf, me'l van trobar ja de gran i no m'impedeix fer res.
Si us han dit que és un buf innocent i l'han mirat be no cal patir
Maria V.

EntradaAutor: Maria V. » dc. gen. 27, 2016 1:16 pm

Gràcies, Mireia, Mar, Nmir! En parlaré amb els meus fills, de la possible conveniència d'una visita al cardiòleg. Mar, ja et diré el què quan els ho hagi comentat. Gràcies un cop més.
shizue
Entrades: 396
Membre des de: dt. ago. 07, 2012 5:50 pm

EntradaAutor: shizue » dc. gen. 27, 2016 4:52 pm

La meva nena tb té, detactat als 2 anys. Vem anar cardioleg a fer eco, i tot bé, casi sempre son fisiològics i sovint am el creixement desapareixen. Es deuen a aixó, comunicacions entre parts del cor, petites que en principi no haurien d'estar, però que no tenen més importància. Aneu al cardioleg per quedar-vos tranquils, segur que no serà res. L'ecocardio, és com una ecografia però al cor, inocua e indolora.
Imatge
Imatge
carolmemo
Entrades: 148
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 9:45 am

EntradaAutor: carolmemo » dv. gen. 29, 2016 8:08 pm

Hola.
La meva petita al neixer li van veure un "foramen Oval permeable" no es buff. Ara li han fet eco de control i encara el te una mica obert pero diuen que aixo ho te molta gent o no es res. En un any tornem a control pero es mes per protocol per ser tan petita.
Al meu fill de dos anys aquest estiu el pedi en una visita per bronquitis va escoltar un buff i tenim eco ara al febrer. Pero ens han dit que no será res.
Es que quan et diuen algo aixi o son tan petits...
ImatgeImatge
Maria V.

EntradaAutor: Maria V. » dl. feb. 01, 2016 11:00 am

Moltes gràcies a totes pel vostre interès i les vostres experiències! Ho explicaré als meus fills i segurament la portaran al cardiòleg. De tota manera, és tranquil·litzador saber que la majoria de bufs són molt benignes.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::