Caca

Plors, malalties i consultes.
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Caca

EntradaAutor: mvillpa » dv. maig 13, 2016 11:32 am

Hola, tinc una nena d'un mes i ara fa casi 10 dies q no fa caca. L'altra dia pediatre tenia revisió del primer mes i vam veure q no s'ha fet massa de pes, altra cosa q tinc el cap a can rumia. Fem LME pero ella és de menjar poc i dormir moooot. A la nit per ella pot fer 6-7 hores sense menjar. Això de la caca el pediatre hem va dir q estimules amb la punta del termòmetre i sinó supositoris per lactants. Lo del termòmetre ho he fet i res i els supositoris no se q fer pq he sentit q no es bo i amb aquest culte tan petit hem fa cosa i la nena es veu molt tranquila i fa molts pets. Algu hi ha passat a,b molts dies sense fer caca el seu nadó?

Gràcies!!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Caca

EntradaAutor: Boniqueta » dv. maig 13, 2016 11:40 am

Ostres no és el meu cas perquè la meva feia caca cada vegada que mamava o gairebé sempre que mamava. Però jo crec que un nadó tant petit que no faci caca durant 10 dies és molt i no crec que sigui gaire bo. Lo del termòmetre a mi si que em va anar bé perquè alguna vegada ho havia hagut de fer perquè la meva havia estat restreta i amb 3 dies de no fer-ne ja estava molt a disgust.
Ella com està? no plora o li fa mal la panxa? no sé.....jo la portaria a un altre pediatra a veure què et diu.
Imatge
niona2013
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. nov. 19, 2013 9:17 am

EntradaAutor: niona2013 » dv. maig 13, 2016 11:53 am

Hola! La meva era una mica més gran dos o tred mesos...però és va estar 14dies sense fer-ne! La pediatra em va dir que la llet materna te molt poca matèria seca i que quan han de créixer hi aprofiten tot i no tenen quasi residus. Al cap d 14 dies va fer caca i no anava restreta. És la meva experiència.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dv. maig 13, 2016 12:16 pm

El meu també va estar-se molts dies sense fer-ne, no recordo quin temps tenia, però era molt petit. Tal com t'han dit, amb la llet materna és habitual que passi, i no vol dir que estiguin restrets. Simplement no tenen residus per treure.

Jo t'aconsello que no li facis més això del termòmetre. He llegit a varis llocs que és dolent, perquè acustuma l'intestí a no treballar per sí sol. I els supositoris igual, només són per casos extrems, jo crec, i això no ho és.

El que fèiem nosaltres era fer-li massatges a la panxa, i com bicicleta amb les cametes. I quan en faci ja veuràs que serà tobeta, com totes, i abundant. Si no surt dura és que no té restrenyiment.

Intenta no angoixar-te i ja veuràs que la cosa es resol sola! I pit, tant pit com vulgui, perquè això també els fa treballar els intestins.

Ànims!
Gesmil
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

EntradaAutor: Gesmil » dv. maig 13, 2016 2:06 pm

El meu tants dies no ha estat, però tinc entés que amb LM és normal. Com t'he dit a un altre fil, apropa't a un grup de lactància. Encara que et resulti un esforç t'hi trobaràs molt acollida. I podràs consultar-los tots aquests dubtes ;)
PD. De pipis com va?
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

EntradaAutor: mar2012 » dv. maig 13, 2016 9:23 pm

Totalment d,acord amb la Jaruma. Si no fan boles no van restrets, i amb llet materna poden estar molts dies sense fer caca. Et recomano que llegeixis Un regalo para toda la vida, del Carlos González. Es un llibre sobre lactancia materna moooolt ben explicat, que et resoldrà dubtes com aquest i molts d,altres que et puguin sorgir. Ànims.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::