Intolerancia a la proteina llet de vaca

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
hera
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

Intolerancia a la proteina llet de vaca

EntradaAutor: hera » dt. maig 17, 2016 4:49 pm

Hola!!
Algu s'ha trobat amb aquest problema. Quins van ser els simptomes?
El meu nado de 2 mesos i mig esta en proves. Diguem que encara no gem encertat la llet, abdomen inflat, mals de panxa, irritabilitat, caques verdes amb molta pudor... Fa una setmana hem començat amb la llet hidrolitzada, pero o be no li agrada o be la vomita!
Es un rotllo. Fins ara guanyava bon pes a la setmana. Ara en guanya poquissim (30-60gr)

Algu s'ha trobat amb aquesta situacio?
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: Intolerancia a la proteina llet de vaca

EntradaAutor: Inda » dt. maig 17, 2016 6:44 pm

Hola! El meu petit ho és, però ho vam saber per una galeta als 7 mesos que se li va inflar la cara. La pediatra va fer proves de sang pensant que seria per la proteïna i va encertar.

Aleshores poc et puc ajudar perquè no vam passar per aquesta incertesa de saber si era o no. Amb 7 mesos van fer proves i van dir que ho era. Ens van receptar la hidrolitzada però per sort no la vam utilitzar (vam seguir amb LM), però m'ha dit que no està gaire bona i pobrets eks hi costa de menjar. La sort és que si sacostuma tant petit a aquest gust, aviat ho tindrà fet i començarà a menjar bé!!

Molts ànims perquè és durillo! La llàstima que jo tant petit no et puc dir més!

Ains!! Edito per dir que el meu petit és alèrgic i no intolerant. La intolerància afecta al sistema diestiu i la alèrgia al immunitari (donant reaccions d'urticaria, inflor, problemes respiratoris...). Diguèssim que és més greu per les conseqüències immediates que pot donar una ingesta de llet. La intolerància també deu ser durilla, però quan doneu amb el qué tot anirà millor!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Intolerancia a la proteina llet de vaca

EntradaAutor: gusiluz » dj. maig 19, 2016 9:30 am

Hola,

a la nostra filla li van diagnosticar intolerància cap a l'any, ja que portava mesos amb diarrees, caques lletges amb moc i a vegades amb un fil de sang. Fèiem pit, per tant vaig ser jo qui va deixar els làctics. Ens van dir que era un problema d'immaduresa digestiu, i que aniria passant. Després quan va estar millor, vam començar a introduïr làctics sense lactosa, i al cap de poc vam fer la prova de la lactosa i va sortir negativa. Vam anar introduint làctics "normals" i ara, amb 27 mesos, ja en fa uns quants que menja de tot, natilles, llet comercial del súper, gelats... i cap problema.
Que vagi bé, i espero que en el vostre cas també sigui temporal.
Avatar de l’usuari
hera
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

Re: Intolerancia a la proteina llet de vaca

EntradaAutor: hera » dl. juny 13, 2016 10:06 pm

noies
moltes gracies per les respostes, us vaig llegar i liada no vaig escriure, avui que entro aprofito.

de fet la llet no li agrada però pobret, doncs se la menja igual i ara ja va guanyant pes, fa una pena. ara li faran una analítica de sang a veure que surt

us explico
Avatar de l’usuari
RALA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dc. set. 24, 2014 4:49 pm

Re: Intolerancia a la proteina llet de vaca

EntradaAutor: RALA » dj. des. 01, 2016 10:00 pm

Hola noies, tot just li han diagnosticat (int. proteïna llet de vAca)al meu bebè de 6m i mig. Hem estat amb lactància materna exclusiva però al introduir els cereals li vaig fer amb llet de fórmula (només 2 biberons, 2 dies) x tal d'anar-la introduint poc a poc i li va passar com diu la gusiluz, caques lletges i unes amb un fil de sang, el cas és q ara pateixo, estic molt desinformada, jo pensava q no podien beure llet de vaca fins als 2 anys, no sé pq tenia això en ment...
El pediatra diu q pot arribar a tolerar-la, però quan? I com hi sabre?

A veure com li senta, xl q dieu...
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Intolerancia a la proteina llet de vaca

EntradaAutor: Náyade » dl. des. 12, 2016 6:29 pm

Hola!!

Aqui una intolerant a la proteina de la llet de vaca, ma mare diu que vam estar (tant jo com el meu germà) fins prop els 2,5 anys prenent llet de pot de farmàcia, que li van receptar pq era per motius de salut. La meva mare explica el mateix, que feia caques lletges amb filets negres (com de sang vella).

Posteriorment he begut llet de vaca sempre sense cap problema!! Suposo que al final els budells maduren i si que la toleren.

Sort! :-()-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
hera
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

Re: Intolerancia a la proteina llet de vaca

EntradaAutor: hera » dv. març 03, 2017 11:56 pm

hola noies, doncs ja tenen 12 mesos i encara tenim intolerancia. és una bona me..

ells mengen iogurt, però és fer un bibe i patapam diarrees al canto, ara bé, mai han fet caques amb filet de sang.

ara prenen hidrolitzada, que ens entra per seguro, però nomes fins els 18 mesos m'han dit

a veure q tal

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::