Apps movil
Apps movil
M'he comprat un movil nou i tinc la sensació que la bateria no dura molt. Tinc apps instal.lades que no faig servir (twitter, facebook, jocs), però que estan per defecte; sabeu si tot això consumeix bateria encara que no ho faci servir pq no jugo ni tampoc tinc compte a facebook ni twitter? Havia pensat endesinstal.lar-ho per si aixi pogues tenir més capacitat de memoria i menys consum de bateria, però no estic segura si afecta. Moltes gràcies.
Re: Apps movil
Bones,
Ves a Ajustaments/Bateria i veuràs quines són les aplicacions que estan consumint més..
Normalment et sortirà WhatsApp, Internet.. si et surt FB i no el fas servir doncs esborra'l.
Sort

Ves a Ajustaments/Bateria i veuràs quines són les aplicacions que estan consumint més..
Normalment et sortirà WhatsApp, Internet.. si et surt FB i no el fas servir doncs esborra'l.
Sort

Si són aplicacions que son de sèrie del mobil no les podras treure, però les pots desactivar. Ves a ajustos i despres a aplicacions, les que no fas servir les pots desactivar.
- BrookeYoung
- Entrades: 1
- Membre des de: ds. oct. 07, 2023 3:01 am
Yes, pre-installed apps can drain your battery, even if you don't use them often. If you don't use Twitter, Facebook or games, I think you should uninstall them which can help save battery and free up memory space. I freed up my phone memory that way
Getmodnow - reliable and convenient site to download AI Undress apps for free! If you're curious about the exciting possibilities of artificial intelligence technology and want to explore the world of unique image transformation applications, then you've come to the right place.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |