Opinió Tablets

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Opinió Tablets

EntradaAutor: Ítaca » dc. abr. 11, 2012 1:51 pm

Sóc sincera... reconec q cada cop estic menys posada en tots aquests temes... fa anys, novetat q sortia, novetat q tenia, però tal com està la vida avui en dia, deixes de banda totes aquestes coses... i clar, ara m'entren els dubtes...
A casa tenim un PC (bastant petat, i q hem de canviar), i fins ara teníem també 2 portàtils (al meu, la setmana passada se li va fondre la targeta gràfica, per tant... :ufs: ). A mi m'anava de conya... l'utilitzava bàsicament abans d'anar a dormir... em conenctava a través del wifi, i apa, era la nostra estoneta internàutica de cada nit! Ara, però... em sento coixa! :-D :-D
No em vull gastar pasta en un portàtil nou, ni molt menys... preferim invertir-ho en el PC nou...
He pensant en un portàtil de segona mà, o bé en un notebook d'aquests (bàsicament, ja us dic q sols l'utitzo per connectar-me i penjar alguna foto)... La cosa ens surt per uns 200 €.
Ara, m'ha donat per xafardejar per internet, i he pensat en les tablets... però tinc dubtes:
- Sé q el millor és l'ipad, però no em penso gastar 500 € o més en un, per tant descartat
- He vist q per uns 200 € (o algo menys) hi ha algunes amb sistema androit... què en penseu d'aquestes?
- Les tablets porten wifi també oi? és q si no em puc connectar a través del wifi ja ni la miro...

Bé, no sé, les q en tenia alguna, com ho veieu??? em pot servir per fer el q jo faig normalment????

Gràcies!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: Itx77 » dc. abr. 11, 2012 2:35 pm

Hola
Jo tinc un Ipad ( si, ja sé que el descartes per preu, però per respodret el tema de l'ús ja val) i l'ús que jo en faig és el que tu dius : baixar correus, "socpetitejar", fer la compra per internet i llestos... A mi em va de conya, i si, es poden conectar pel wifi...
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: aixamb » dc. abr. 11, 2012 3:01 pm

Jo tinc el galaxy tab, que es pot connectar tant amb wifi com amb 3G (jo el tinc a través de Vodafone) i té com a sistema operatiu Android i la veritat és que va força bé per xafardejar internet una estona!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: Ítaca » dc. abr. 11, 2012 3:24 pm

Merci per les respostes!
Ara una altra pregunta... la table ha d'anar lligada sí o sí a un contracte d'internet???? vull dir com els smartphones o són lliures i no hi ha quotes mensuals associades? és q jo sols la voldria per connectar-me des de casa...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: aixamb » dc. abr. 11, 2012 3:38 pm

No, la majoria les compres sense quotes associades, el que passa que la meva et permet utilitzar-la com a telèfon (amb un mans lliures) i va associada a una connexió d'Internet, que també he de dir que és molt pràctica per aprofitar les dues hores de tren que tinc cada dia per anar a treballar!!.
També he de dir que és molt pràctic per poder veure vídeos i et vicies a alguns jocs molt xulos! Ah! I hi ha algunes aplicacions que als peques els hi encanten (o jo hi he posat vídeos del Pocoyo i del Pingu, que a la Tíndari li encanten) i els pot veure allà on estiguem!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: gateta10 » dc. abr. 11, 2012 4:59 pm

Si no vols gastar-te tant en un Ipad (jo el tinc i té desavantatges també, com no poder veure flash) et recomano amb sistema operatiu Android, tal i com ha dit una companya el Galaxy Tab. Suposo que hi ha altres,però hi ha alguns que no te'ls recomanaria ("Apad" o similars, que són baratets però la pantalla no va tant bé). Igualment, ara ha sortit l'Ipad 3, i sempre abaixen els preus dels models anteriors, potser el trobes l'1 o el 2 bé de preu, i pel que el faràs servir ja et val de sobres (l'1 però no té webcam).

De totes maneres si el vols fer servir en substitució d'un portàtil, tampoc és un dispositiu equivalent, pensa que una tablet és més per a "consumir" que per a "produir" (escriure). Però, per altra banda, si tens un petitó el podràs aprofitar moltíssim amb ell i solament per això ja val la pena (hi ha contes i jocs molt xulos). En el meu cas fins i tot els meus gatets el fan servir (si, hi ha jocs per a gats!). :ok:
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: Ítaca » dj. abr. 12, 2012 8:46 am

Gràcies gabift!
Si, ja sé q ha sortit un nou ipad, però dubto molt q pugui trobar l'1 a 200 € :-D :-D :-D
No sé... a veure si aquest dissabte, enganxo a l'itaco i aprofitant q estarem per BCN anem a fer un tomb i m'acabo de decidir... és q a mi em fa cosa ficar-me amb un portàtil de segona mà, la veritat... i no sé si decantar-me per un tipus netbook d'aquests o per una tablet :-:)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: ERV » dj. abr. 12, 2012 9:22 am

Itaca, tinc el mateix dubte que tu !!!!

L'única cosa que em sortiria de dubte ... a les tablets també es poden fer vídeos ? es a dir puc passar els vídeos de la càmera a dvd (tinc gravadora dvd portàtil amb usb) o una tablet es bàsica com un mòbil ??

Gràcies !!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: Ítaca » dj. abr. 12, 2012 9:30 am

ERV, jo és q vaig ben perduda en tot això!
No sé, tinc por q encara q així seran tots els ordinadors del futur, si em decanto per la tablet, trobi a faltar coses q podria fer amb el netbook (q ja us dic q l'ús q faria seria bàsicament per connectar-me a internet, jugar, i posar alguna foto) :-:)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: ERV » dv. abr. 13, 2012 11:51 am

Ítaca, aquest migdia ja tindre la tablet !!! ja t'explicaré jejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: Ítaca » dv. abr. 13, 2012 12:20 pm

a lfianl t'has decidit per la tablet?
quina t'has agafat?? jo segueixo dubtant... ?-)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: Takita » dv. abr. 13, 2012 1:04 pm

Ítaca, jo no tinc tablet, però fa uns mesos va morir el meu portàtil i, després de donar-hi moltes voltes, m'he comprat un pc. Quan estava mirant, vaig toquetejar les tablets i, l'inconvenient que li veia (per mi) és per a escriure. Com diu la gabift, estan pensades més per a llegir que per a escriure. No sé, com tot, va a gustos, però personalment, m'agraden més els Notebooks que les Tablets.
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: Ítaca » dv. abr. 13, 2012 1:08 pm

gràcies guapa!
És el q em fa por a mi... q agafi la tablet i després m'estiri dels cabells. A veure si vaig a mirar-ho en serio una botiga...!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: ametista » dv. abr. 13, 2012 2:05 pm

hola Ítaca! jo ara mateix no em puc comprar res però m'encanta mirar-m'ho tot :content:
des del desconeixement (perquè no en tinc) penso que una tablet serveix més a nivell visual (sempre penso que el dia que pugui li regalaré una a l'ametistu perquè a ell li encanta mirar vídeos de tot tipus al youtube) en canvi si a més de llegir, pujar fotos, mirar el correu...vols escriure mails o al SP :love: millor un netbook :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: Ítaca » dg. abr. 15, 2012 2:33 pm

Noies, ahir vem aprofitar per anar a xafardejar una mica el tema...
Vem anar al corte inglés (tot intoclable :ufs: ), a l'fnac i al mediamark... i bé, el de l'fnac em va reconamar un netbook (sortia per uns 340 o així), però el del mediamark em va recomanar una tablet :-:) ... se'l veia q em volia enxufar l'ipad 2 (399 €), però és q jo sóc una mica anti-apple, a més em va comentar lo del flash q amb l'ipad nani... total, q ens va ensenyar una altra tablet (una Asus amb tecla qwerty integrat) i q em va encantar :love: (399 també)... i ara tinc el dilema, si al final em quedo el netbook és pel tema calers :-:) (vem veure un altre a l'eroski per 280 €, però realment allà tenien ben poca cosa, i la noia q ens va atendre tampoc tenia gaire idea realment :-:) .
L'itaco em diu q ell no em vol condicionar a res, q serà el regal pel meu sant i q jo mateixa q triï el q més m'agradi (sé q ell tiraria pel netbook, però sols pq és el mateix sistema q els pc... i com a casa encara no tenim smartphone, doncs lo altre li resulta "estrany")... ostres, és q em quedi el em quedi sé q tindré remordiments :-:)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: Takita » dg. abr. 15, 2012 2:38 pm

Ítaca, la veritat és que és un bon dilema. No sé, pensa en l'ús que li donaràs i agafa't el que et sigui més pràctic, dic jo. Si no escrius gaire, jo crec que la tablet està força bé (vaja, només conec l'Ipad i una mica), però si escrius bastant, jo crec que és més còmode un netbook; jo és que escric bastant ;-))) .
Ja diràs què decideixes :ok: .
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: ERV » dl. abr. 16, 2012 12:05 pm

Ítaca ... la tablet me l'ha regalat l'empresa :love: pero es una 7" galatea, cutrilla !!! pero a "caballo regalado" jejeje
sincerament, estic encantadíssima i això que es de les mes tirades, l'ERVO a investigat i costa 100 €, jejeje doncs per xafardejar internet, mirar videos, fa de ebook, descarregar app ... genial !!! pero clar, per fer feina mooolt millor un pc o portatil, això si el que vols es com jo que es el "xafardeo" genial !! suposo que les de 400 euros es deuen semblar mes a un pc !! no se ...
Imatge
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: ERV » dl. abr. 16, 2012 12:06 pm

aaaahhh tambe te com un office que pots veure tots els documents de excel, word, pdf .... per exemple tots els tutorials que hi han penjats de costura es veuen perfectament i com es petiteta genial per cosir al costat !! :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: Ítaca » dl. abr. 16, 2012 12:24 pm

aix, és q no sé q fer!
em sento de la pre-història no tenint ni smartphone ni tablet ni res d'això, i em fa gràcia provar "el q es porta avui" :-D :-D :-D
A casa, bàsicament em connecto per temes de consulta, poc escric al vespre, la veritat :-:)

AIxò q dius de l'Office, és una carpeta q es diu no sé què office?????
és q ara són uns c.brons, pq els netbooks no el porten ja, i hauria de pagar 50 € per tenir-lo (com es passen), i quan el del mediamark em va ensenyar la tablet li vaig comentar `si la carpeta aquella era l'office i em va dir q NO ?-) , q ell també s'ho pensava però no... o sigui q em vaig quedar igual.
T'has connectat a través del wi-fi? què tal????

Nena, com tu dius: "a caballo regalado..." :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Re: Opinió Tablets

EntradaAutor: ERV » dl. abr. 16, 2012 3:05 pm

Si !!! no es diu office, pero obre els documents office i es poden moficifar.

i m'he connectat a casa amb el wifi i molt be, mira et passo enllaç de la meva ...

a mes amb els dubtes que tens, trobo que val mes gastar-te 100 a veure que, que no 400 i arrepentir-te, no se eh ??? es que jo soc molt indecisa com tu !!! jejejeje

http://www.pccomponentes.com/i_joy_gala ... et_7_.html


aix doncs mira, aquí val 79 euros jejejeje
Imatge

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::