No tinc idea de tecnologia

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

No tinc idea de tecnologia

EntradaAutor: núvol » dl. ago. 05, 2013 7:30 am

Si us plau, alguna de vosaltres, més experta que jo segur, em podria explicar amb paraules senzilles i planeres, quina diferència hi ha entre un Ipad, un Iphone, un Smarthphone i una Tablet (no sé si em deixo alguna cosa perquè vaig molt peix en aquest tema).

Us ho agrairia molt. Gràcies.
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 05, 2013 8:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: NO TINC IDEA DE TECNOLOGIA

EntradaAutor: Nime » dl. ago. 05, 2013 7:52 am

Un smartphone és un telèfon "intel.ligebt". T'ofereix la possibilitat de fer trucades i de connectar-te a Internet fins i tot fer-lo servir com un miniordinador.

La tablet és un ordinador "de mà", et permet connectar-te a Internet també i alguns fins i tot fer i rebre trucades. Es podria dir que és un smartphone un pèl més gran.

L'iPhone és l'smartphone de la marca Apple i l'iPad la seva tablet.

;)
Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NO TINC IDEA DE TECNOLOGIA

EntradaAutor: nienna » dl. ago. 05, 2013 7:56 am

A veure, ho intentaré :love:

Un smartphone es un telefon intel·ligent amb un sistema operatiu instal·lat que permet instal·lar aplicacions de tercers. L'iPhone es un smartphone.

Una tablet es un dispositiu més gran que un mòbil que també té un sistema operatiu instal·lat i permet instal·lar aplicacions de tercers, però que no compleix les funcions d'un mòbil en quant a trucades, sms, etc. L'iPad es una tablet i n'hi han moltes altres de Samsung, Asus, etc. És com un ordinador petit, hi ha molta gent que treballa únicament amb l'iPad, sense tenir cap més ordinador.

Espero haver aclarit una mica els teus dubtes.

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::