Desconfiguració mòbil

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Desconfiguració mòbil

EntradaAutor: núvol » dc. set. 07, 2016 4:20 pm

Noies, tinc un samsung..... i de cop la pantalla se m'ha posat negra, l'he reiniciat i se m'ha desconfigurat fins al punt de no tenir les fotos, ni les notes, ni les anotacions de l'agenda. En canvi, sí que se m'ha mantingut les converses de wsp i els contactes. No acabo d'entendre per què unes coses sí i altres no, he vist que en algunes converses de wsp tenia fotos que m'havien enviat i que encara hi són però quan les vull trobar a "galeria" no estan.... sabeu si ho puc recuperar (tan les fotos com les notes)?

Moltes gràcies.
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Desconfiguració mòbil

EntradaAutor: núvol » dc. set. 07, 2016 4:21 pm

és un samsung GT-S7560
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Desconfiguració mòbil

EntradaAutor: Anna Maria » dc. set. 07, 2016 10:57 pm

Bones!
jo no hi entenc gaire de mòbils intel·ligents, de fet no en tinc. Però se m'acut que potser tenies les fotos guardades al telèfon i els missatges a la targeta?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Desconfiguració mòbil

EntradaAutor: charito » dj. set. 08, 2016 7:38 am

Whatsapp fa copies de seguretat, mira la configuració, i per aixo ho pots recuperar quan et conectes de nou amb un altre mobil. Igual els contactes si els tens enllaçats amb un compte de gmail. Les fotos es guarden a la memoria del dispositiu i si no fas copies o les pujes al nuvol no es guarden, les perds. Et recomano que activis el Google Fotos amb el teu compte de gmail i que sempre pugi les fotos quan tinguis wifi. Si no vols que Google tingui les teves fotos, doncs res fer copia de seguretat regularment.

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::