Experiència a la borsa de Barcelona amb PAN

Educadors, mestres, interins..
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Experiència a la borsa de Barcelona amb PAN

EntradaAutor: catalanna » dg. des. 04, 2016 11:09 pm

Algú em podria explicar la seva experiència a la borsa d'interins? Estic treballant fa anys a la concertada però em plantejo fer el salt a la pública. Mentre no convoquen opos, em plantejo entrar a la borsa d'interins. Optaria a PRI i PAN. Algú em pot orientar sobre quant poden trigar a trucar-me i un cop ho facin si és més o menys regular? Al principi hauria de marcar mitja jornada i un terç oi, suposo?
Gràcies!
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Experiència a la borsa de Barcelona amb PAN

EntradaAutor: VespresVerds » dl. des. 05, 2016 6:11 pm

Depèn de:
1) Estàs apuntada ja a llistes? Si és així, quin número tens?
2) De quina zona ets?

Jo he estat 5 anys a concertada (encara hi sóc) però sóc a la borsa de la Gene des de que vaig sortir de la uni el 2010, amb el número congelat. Aquests anys a la concertada he aprofitat per treure'm el first i una segona carrera (psicopedagogia). Ara a la borsa opto per INF, PRI, TERAPÈUTICA i podria PAN però no em veig en cor i no em sembla just (no crec que domini l'anglès com per ser la referent lingüística d'uns nanos).
Aquest any és el primer any que treballo i amb un terç (m'han cridat amb un 41.000 aprox a la ciutat de Bcn).
Actualment estic a totes dues escoles (a la concertada i la pública) perquè tinc poca jornada a totes dues, però la meva intenció és saltar a la pública quan tingui el número una mica més baix.

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::