Pèrdua de concert a l'escola

Educadors, mestres, interins..
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Pèrdua de concert a l'escola

EntradaAutor: petitajo » dj. juny 29, 2017 1:57 pm

Hola mestres,

He estat buscant informacio i no m'ha quedat gaire clar i a l'escola tampoc m'ho han aclarit gaire, a veure si m'ajudeu.

Aquest curs vinent, la meva filla començara a una escola concertada de dues linies, la ratio prevista hauria de ser de 25 nens pero s'han matriculat pocs nens, faran dues classes, de 17 i 16 nens. L'escola ja fa un parell d'anys q porta la inèrcia de pèrdua de matriculacions, cada any hi ha menys nens. No se pas com estara el tema d'aqui tres cursos quan apunti al petit.

El meu dubte es si es pot arribar a la perdua de concert, q representaria a nivell economic. Si es perdes afectaria tan sols a una classe (P3) o afecta a tota la resta de cursos de l'escola (primaria)? De que depent el mantenir el concert o perdre'l? nomes de la ratio de nens?? Al tenir dues linies, si es perdes el concert, podria ser q s'elimines una classe i ajuntessin a tots els nens en un altre classe per seguir amb una linia concertada? Vull dir, els concerts van per linies?

Bé, vaig ben perduda.

Qualsevol resposta estare agraida!!


Salut! :ok:
Imatge

Imatge
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Pèrdua de concert a l'escola

EntradaAutor: giuletta » dv. juny 30, 2017 11:33 am

M'interessa! A la escola dels meus fills passa el mateix...
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Pèrdua de concert a l'escola

EntradaAutor: catalanna » dv. juny 30, 2017 1:57 pm

El concert només afecta la classe en qüestió i es recupera si augmenta el número de nens. Els pares en principi no noten la diferència perquè és l'escola qui assumeix els costos (Paga el mestre, etc). Diria que aquest any han baixat el mínim de nens a 15 per poca natalitat per tenir concert.

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::