Estudiar magisteri treballant i amb dos fills petits?

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Estudiar magisteri treballant i amb dos fills petits?

EntradaAutor: Violeta » dv. feb. 14, 2014 3:08 pm

Hola,

Estic en un dilema personal-professional bastant difícil...tinc 36 anys, dos fills petits i estic estudiant segon curs del grau superior d'educació infantil. Fins aquí tot molt bé, com que ara no treballo i les classes són presencials de 8 a 13.30h ho puc combinar força bé i estic treient molt bones notes (de mitja de primer tinc un 9'6). Ara m'han entrat ganes (i moltes) d'estudiar el grau d'educació infantil, la veritat és que les meves professores m'estan animant molt, i jo veig que, a part d'obrir el ventall de sortides laborals també puc cobrar més. Però ara ve la part negativa: els meus dos petits. Tinc clar que el que necessito primer és treballar aquest curs que ve, i treballar, anar a classe i estar amb els nens ho veig impossible. Però sé que aquesta oportunitat no la tindré més, ara fent els examens de la sele de català i castellà puc accedir a la uni, però més endavant el Wert potser no em deixa entrar venint d'un cicle...en fi, avui m'ha agafat plorera només de pensar que he de decidir...

Sé que és decisió meva i només meva, però si alguna de vosaltres està vivint el mateix que jo i se n'està sortint em servirà de molta ajuda!
Gràcies per avançat!
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Estudiar magisteri treballant i amb dos fills petits?

EntradaAutor: Marsa » dv. feb. 14, 2014 4:43 pm

Hola Violeta! M'he sentit força identificada amb el q has anat escribint! T'explicare el meu cas aviam...
Jo tinc un nen de 16 mesos! I estic estudiant el grau superior d'educació infantil. Aquest és el meu últim semestre, i vaig de cul, ja q acabo assignatures, projecte i pràctiques! Però ho faig a distància (per l'IOC) i això em facilita q si puc fer-ho a les 4 de la matinada i no lligarme tots els matins.
De cara al setembre la meva primera preferència és trobar feina (tot i q aviat començarem a buscar el segon fill....).
La meva intenció és seguir estudiant (segurament magisteri d'educació infantil) però també fer-ho a distància! Has de ser constant i posari voluntat!! Pero per horaris és ideal!
Jo tmpoc sabia gaire q fer ni q estudiar... I finalment la meva reflexió va ser " i mentres no trobo feina, q faig"?? Doncs estudiar!!!

Ara mateix estic super motivada!! Així q al juny quan pugui fer la matrícula ja hem començare a moure (i llençar currículums)!!!!

Qualsevol cosa ja saps,

Marsa
Imatge
Avatar de l’usuari
Silvya
:: pantera
:: pantera
Entrades: 839
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 8:02 pm

Re: Estudiar magisteri treballant i amb dos fills petits?

EntradaAutor: Silvya » dv. feb. 14, 2014 8:48 pm

Violeta, sóc mestra i només et comento una coseta: dius q hi fas perque vols treballar i aixi cobrar mes....si la teva idea es treballar en una escola publica, ara mateix la situacio laboral es horrible. La borsa d'interins no es mou i hi ha gent q porta dos cursos o mes sense treballar. T'ho comento perque no crec q la situacio laboral sigui el que thagi de fer decidir.
Per altra banda,si tho pots combinar endavant!!!!! Valdra la pena!

Pensa que tindras la millor feina del mon!
Per qualsevol dubte estare encantada.d'ajudarte!!
Silvya

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1

Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.

MARTINA. 31-3-2013
Xipieta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 9:29 am

Re: Estudiar magisteri treballant i amb dos fills petits?

EntradaAutor: Xipieta » dv. feb. 14, 2014 8:51 pm

Doncs jo ho estic fent!!!! ;) això si a distància i amb poquetes asignatures.... Pero mica en mica s'omple la pica!! :) jo treballo i acabo de ser mare de la 3a floreta que te 3 mesets, les altres dues tenen 2 i 4 anys, així que ja veus que es possible! Has de saber trobar estonetes i anat fent segons puguis.... Si es el que t'agrada de veritat... Molts ànims!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Estudiar magisteri treballant i amb dos fills petits?

EntradaAutor: tona » dv. feb. 14, 2014 9:04 pm

Hola violeta. A veure t explico el meu cas. Amb el primer treballava, estudiava i el tenia a ell..vaig anar fent amb l ajuda sobretot de ma mare. Pr al arribar a l ultim any de carrera vaig haver de plegar de treballar. Treballava en una escola i s em solapaven les hores de practiques q duren practicament tot el curs. Per sort aquell any vaig tenir atur. Pr ara potser crec q hagues valgut més la pena estudiar online i treballar. Potser aixi ara encara tindria feina. Pq vaig acabar fa dos anys i mig. I només he treballat tres mesos i a la concertada.
Ara si a tu et bé de gust fer-ho, fes-ho aixi a la llarga no diras allo de i si....
ànims!!!!
Avatar de l’usuari
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Re: Estudiar magisteri treballant i amb dos fills petits?

EntradaAutor: Jaleturu » dv. feb. 14, 2014 9:07 pm

Hola guapa,
Jo tinc un nen de 26 mesos i aquest setembre passat he començat magisteri de primaria a distancia. De moment nomes m'he mateiculat de 3 assignatures. Pel següent semestre nomes dues. Ah! I tambe treballo! Pero tot es combinar-s'ho i que et donin un petit cop de ma a casa x trobar el moment de poder posar-t'hi.
On estudio jo convaliden assignatures si vens d'un cicle afí a la carrera.
Si vols mes infomno dubtis en fer-me un MP.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: Estudiar magisteri treballant i amb dos fills petits?

EntradaAutor: Violeta » dv. feb. 14, 2014 9:21 pm

Moltes gràcies a totes per les respostes!!!

Marsa, jo també estic acabant el cicle, i tinc moltíssimes ganes de posar-me a treballar en una escola bressol, que és el que vull fer, però no volia que el fet de fer un grau impedís que pogués estar amb els meus fills. M'he plantejat fer-ho per la UNIR, encara que una professora m'ha dit que no val gaire la pena...però aquest any que ve he de treballar si o si, necessitem ingressos urgentment...

Silvya, gràcies per donar-me el teu punt de vista. No sé si parlem del mateix, jo vull ser mestra d'escola bressol (i pública preferentment perquè m'encanta la metodologia), i tinc una professora que porta la gestió d'algunes escoles bressol i em vol contractar quan acabi (falta que pugui ser). El cas és que aquesta professora m'animava a treure'm el grau per poder arribar a ser directora d'escola bressol, a part de poder fer de tutora d'aula igual i guanyar més diners. No sé si tu parlaves de fer de mestra d'infantil...

Xipieta!! m'anima molt saber que has pogut anar a pel tercer fill estudiant...treballes també? deus estar estudiant a través de la UNIR, no? què et sembla? sé que és força cara però no ho descarto en cas de treballar, és la única manera que trobo de poder estar amb els meus petits...

Tona, ja ho pensava això de les pràctiques, com se suposa que les hem de fer si treballem? veig que fer-ho a distància guanya punts...en fi, quin dilema...

Jaleturu, on estudies? primària no ho sé però infantil només es fa a la UNIR, i no crec que convalidin res, però ho hauria de mirar...jo també pensava fer com tu i anar fent de poques en poques assignatures...i no sé si sabré ser constant fent-ho online...

Mil gràcies noies, no sabeu com estic patint amb aquest tema... :-:)
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Xipieta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 9:29 am

Re: Estudiar magisteri treballant i amb dos fills petits?

EntradaAutor: Xipieta » dv. feb. 14, 2014 9:52 pm

Jo ho faig a la VIU ( de valencia) i la veritat que molt bé!!! Però clar jo vinc d'un altre mon molt diferent que no te res a veure, sóc infermera d'urgències. Vaig triar la viu perquè era un pèl més barata que la unir... Jo estic contenta, aquest curs tot just acabaré 1r i tema nivell i aquestes coses no se, tot just entro en aquest mundillo... ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Estudiar magisteri treballant i amb dos fills petits?

EntradaAutor: gisa » ds. feb. 15, 2014 8:21 am

Hola!! Jo d'entrada et diria que és possible fer-ho, però amb constància, paciència i sacrifici! :love:
En el meu cas, jo he estudiat el grau de primària a l'UNIR, treballant i amb una peque. A mi em van convalidar 78 dels 240 crèdits totals per venir de la llicenciatura de psicologia, i després em van convalidar totes les pràctiques perquè jo ja havia estat treballant a ensenyament. Per mi, la clau va ser agafar poquetes assignatures i anar fent, i això sí, el meu company i els avis m'han ajudat quedant-se la petita quan havia d'estudiar per exàmens o presentar algun treball que s'acumulava a última hora.
Pel que fa a l'UNIR, que dius que te n'han parlat malament, doncs discrepo totalment! Per mi, el sistema és genial, totalment flexible, i sempre tutoritzada, per telèfon, fòrums, etc. Pel que fa als continguts, en general molt bé, i mira que jo sóc molt pro metodologies alternatives, etc. i em feia por que siguessin molt carques, però no! Això t'ho dic per primària, que és el que conec, i també sé de diverses persones que ho han fet i pensen igual que jo. Per altra banda, sí que conec una noia que és TEI i que ara està fent el grau d'infantil a la UNIR, i també diu que està contenta... per cert, a ella sí que li van convalidar assignatures del cicle, no sé quantes, però... Si busques, crec que hi ha algun post de l'UNIR per aquí.
I sobre el mercat laboral, què dir-te... Com et diu la Sylvia, decideix per si en tens ganes o no, perquè el sou i la feina no estan garantits... :ufs: En el meu cas, jo era interina al departament d'ensenyament, primer a secundària i després a primària, i el curs passat me'l vaig passar tot a l'atur (que ja m'ho veia a venir!). Però el pitjor, és que no vaig poder trobar feina ni tant sols a les privades-concertades, ni en res que estigués relacionat amb l'educació, ni la psicologia.... Total: dues carreres, experiència i motivació i onze mesos a l'atur! :-o00m :-o00m Aquest curs estic de dire a una escola bressol, i em van contractar pels títols, però no estic contractada com a dire, sinó com a educadora d'aula, i per tant, les condicions són les que són... :ufs:
En fi, ànims, i si et fa ilu, endavant!!! neukiss-)
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
*TINA*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. des. 02, 2013 10:21 pm

Re: Estudiar magisteri treballant i amb dos fills petits?

EntradaAutor: *TINA* » ds. feb. 15, 2014 9:38 am

Bon dia a totes!!!

Jo vaig fer la carrera de música, de la qual estic treballant en una escola municipal de música. Fa quatre anys vaig estudiar el cicle superior d' infantil per la IOC i l' any passat vaig començar el Grau d 'infantil a la UNIR.
Dir-vos que convaliden molts crèdits( pagant és clar...).....entre la primera carrera i el cicle, vaig convalidar-me la meitat dels crèdits, amb la qual cosa hagués pogut fer la carrera amb només dos anys. Jo no tinc fills, de moment, però tot i això, treballant, he preferit agafar-mho amb calma i sort, perquè, o jo soc molt dura, o és molta feina!!! Faig unes tres assignatures per semestre i déu ni do la feinada que és, ja que amb el grau, l' avaluació contínua compta moltíssim i has d'anar entregant treballets cada quinze dies i estar al cas de tot!

Poguer-se fe,r amb organització i constància, SEGUR!!!
La metodologia ni bona ni dolenta, no se....depèn del professor que et toqui i si t'interessa l'assignatura o no ( almenys jo sóc molt així). Hi ha assignatures amb les que he disfrutat i d 'altres que m'han sigut força dures de rosegar...

La pega més gran que hi trobo és que és CARÍSSIMA ( si necessiteu més destalls demaneu-m'ho que no em fa res especificar ;-))) )

Per qualsevol dubte estic per aquí!!

Petooons!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Estudiar magisteri treballant i amb dos fills petits?

EntradaAutor: nienna » ds. feb. 15, 2014 1:02 pm

Violeta, primer de tot felicitar-te per l'empenta que tens, i per portar-ho tan bé i treure molt bones notes.

T'explico una mica la meva experiència... Jo vaig haver de deixar la presencial quan em vaig quedar embarassada del primer i vaig estar un any nomes cuidant d'ell i treballant (jornada completa). Després em vaig apuntar a la Uned per seguir estudiant però com no tenen el grau que jo feia, vaig començar de 0 amb un grau d'estudis anglesos. Vaig seguir treballant, vaig tenir una segona filla i pensava prendre'm-ho amb calma però l'any passat vaig decidir acabar i vaig fer en un curs una materia de segon, la meitat de tercer i totes del quart... Va ser moooolt de curro però m'ho vaig treure tot just quan estava embarassada de 8 mesos de la tercera. I com que no sé estar-me quieta, ara estic fent un master, però ara si que m'està costant més tot i no treballar perque la petita es desperta cada hora a la nit i no tinc cap per res...

Jo t'animo a que ho facis, però a distancia per poder gaudir dels teus fills. Jo sempre estudiava quan ells dormien, ni s'han enterat practicament de que m'he tret la carrera.

Anims i endavant!
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: Estudiar magisteri treballant i amb dos fills petits?

EntradaAutor: Violeta » ds. feb. 15, 2014 10:09 pm

Xipieta, moltes gràcies per la info! no havia sentit mai aquesta uni a distància, me la miro... :ok:

Gisa, a mi me n'han parlat malament sobre els continguts, però tampoc em van especificar...la veritat és que sinó fos tan caríssima no ho dubtaria. Gràcies per informar-me'n! <:-)

Tina, de ganes si que en tinc, més ara que sé que és això el que vull fer a la vida, però no vull renunciar als meus fills. Pel tema convalidar crèdits, si dius que amb el cicle en convaliden doncs ja seria una mica menys de feina...m'ho he de mirar...

Nienna, gràcies!! la veritat és que fins ara no sabia què "volia ser de gran", i he anat treballant una mica de tot, però ara que ho tinc clar em sembla que m'hi llenço! mai hagués imaginat que la maternitat em canviaria tant la vida com per tornar a estudiar i arribar fer una carrera...tinc els pares que ni s'ho creuen!! :-D

No sabeu com m'esteu ajudant noies...GRÀCIES A TOTES!!! :-()-) :-()-) :-()-)
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Mameta90
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 12, 2021 9:11 pm

Re: Estudiar magisteri treballant i amb dos fills petits?

EntradaAutor: Mameta90 » dt. oct. 12, 2021 9:17 pm

Hola mames . Ja ser que aquest fòrum es bastant antic … però em trobo amb una situació molt semblant , soc mare de dos fills petits i m’agradaria estudiar el grau de educació infantil a la Unir . M’agradaria saber opinions i com os va anar . Gràcies .

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::