Estudiar anglès modalitat pressencial

Universitat, oposicions...
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Estudiar anglès modalitat pressencial

EntradaAutor: Boniqueta » dl. oct. 13, 2014 9:29 am

Hola a totes,
Vull començar a fer anglès per enèssima vegada (cada any dic el mateix i al final no ho faig mai). El cas és que he fet molts anys anglès i el resultat sempre és el mateix....gramàtica que m'avurreix i al cap del temps ja he de tornar a començar amb nivells baixos perquè el perdo. La veritat és que sóc totalment de ciències i les lletres no m'apassionen gaire suposo que per això el tema idiomes no em motiva gaire però sé que és totalment necessari i m'he de posar les piles en serio.
Jo sóc de Girona i remenant per internet hi ha una acadèmia que utilitza el mètode Callan. No sé si algú l'ha practicat o si n'heu sentit a parlar. Sinó tiraria per la típica acadèmia per exemple la EIS.
A veure si algú de Girona em pot orientar i em pot dir algún lloc on estigui bé fer anglès i que sigui amè obtenint bons resultats.

Gràcies!!
Imatge
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: Estudiar anglès modalitat pressencial

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dc. des. 03, 2014 1:32 pm

Boniqueta, q es el mètode CALLAN!?? Jo necessito obtenir títol d'angles (mínim B1) q no se a q equival per acabar la carrera...

Gràcies
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Estudiar anglès modalitat pressencial

EntradaAutor: Boniqueta » dv. des. 05, 2014 8:28 am

La veritat és que no sé ben be com funciona, només el que vaig llegir per internet. Pel que sembla és un mètode que es basa en la repetició de frases i paraules fins que finalment ho aprens. Però no es segueix el típic mètode d'acadèmia normal o del servei oficial d'idiomes.
Jo al final em vaig decantar per acadèmia normal ja que no hi era a temps d'apuntar-me a l'escola oficial d'idiomes.
El nivell B1 equival a l'antic tercer. Un cop superat el nivell B2 és quan et pots preparar per examinar-te del First Certificate.
De on ets la_lluna_rodona?
Imatge

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::