Començar a la UNIR després de IOC

Universitat, oposicions...
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Començar a la UNIR després de IOC

EntradaAutor: Boniqueta » dv. maig 15, 2015 2:25 pm

Hola a tothom, estic fent el CFGS d'Educació Infantil per l'IOC (tot just he començat aquest semestre) però em plantejo el fet de continuar posteriorment i fer el Grau de Mestre d'Educació Infantil (MEI) a través de la UNIR. Algú ho ha fet o ho està fent?? M'ha semblat llegir que si tens el TEI et convaliden 32 ECTS. Algú em podria fer cinc cèntims de si és així i de quantes assignatures et convaliden??

Gràcies!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ratoneta84
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. maig 05, 2015 12:09 pm

Re: Començar a la UNIR després de IOC

EntradaAutor: ratoneta84 » dt. juny 02, 2015 4:41 pm

Hola boniqueta!

Jo m'acabo de matricular a la UNIR, començo el 25 de juny. Al 2011 vaig acabar els estudis de TEI a l'IOC. A mi m'han convalidat molt, 124 credits perquè a més del TEI també tinc una llicenciatura en psicologia i per això m'he decidit a fer-ho, perque en dos anys ho acabo. Bé segons diuen si que e convaliden 32 credits i si a més tens dos anys d'experiencia laboral et convaliden 36 credits més. Això si perque et convalidin els credits has de pagar 10 € per credit una vegada fas el reconeixement de credits. Jo tinc conegudes que están estudiant a la UNIR i m'han parlat molt bé d'aquesta universitat així que m'he decidit a matricular-me. A veure com em va. El que no m'agrada tant es que es molt cara.
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Començar a la UNIR després de IOC

EntradaAutor: Boniqueta » dl. juny 08, 2015 7:30 am

Gràcies ratoneta per aclarir-me el dubte. Bé doncs encara tinc temps per decidir-me ja que tot just aquest semestre vaig començar a la IOC. Però vaja és molt possible que continui. Però com tu bé dius, quina llàstima que sigui tant car, això tira molt enrera!!!
Imatge

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::