Angles a UNED

Universitat, oposicions...
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Angles a UNED

EntradaAutor: antvilo » dg. maig 06, 2018 3:48 pm

Hola, us volia preguntar si algú de vosaltres ha estudiat o té informació de estudiar angles a UNED-CUID.
M'estic plantejant estudiar al setembre en modalitat semipresencial, però tinc dubtes si a nivel speaking aquesta metodologia es adient per progresar.
Gràcies
Jonathan Gutiérrez
Entrades: 4
Membre des de: dj. maig 31, 2018 4:39 pm

Re: Angles a UNED

EntradaAutor: Jonathan Gutiérrez » dc. juny 06, 2018 4:13 pm

Bona tarda antvilo, crec que jo et puc respondre.

Personalment no n'he estudiat anglès a la UNED, però sí ho va fer la meva germana ara fa dos anys.
Els materials docents i els professors mitjançant la plataforma virtual facilitaven molt la feina, a més de la modalitat semipresencial que sona prou bé com per ser un aspecte de pes en la teva decisió.
No obstant, has de tenir en compte que son sessions bastant limitades (ja saps que per aprendre un idioma allò més important és poder practicar-ho de forma regular), i semipresencialment és, simplement, impossible.

Normalment, amb qui més es parla és amb els propis companys quan és presencialment, però d'aquesta manera no només serà difícil fer amistats, sinó també que si les tens, dificilment coincidireu a les mateixes sessions.
Dit això, he escoltat molt bones opinions de la UNED en molts cursos, però trobo que seria una millor inversió utilitzar aquests diners per passar-te un mes sencer al Regne Unit tu sol/sola, i que només puguis parlar anglès per comunicar-te, ja que és així com de veritat s'aprèn.

I per ùltil, un apunt:
Recordem el 10% d'allò que llegim, però el 90% del què veiem i fem. I les llengües no són una excepció :)
Feliç setmana!
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: Angles a UNED

EntradaAutor: antvilo » ds. juny 09, 2018 3:29 pm

Gràcies per la teva ajuda, si el tema de la comunicació ja se que amb aquesta metodologia es complicat, potser faig el curs per avançar en gramatica i escritura i busco algú amb qui poder practicar la conversa.
Tota manera el preu del curs es asequible comparat amb acadèmies privades.

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::