contorn d'ulls

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

contorn d'ulls

EntradaAutor: ametista » dl. juny 16, 2014 11:23 am

ja fa un parell d'anys que NO faig servir contorn d'ulls....va ser el meu dermatòleg qui me'l va treure quan va posar-me un tractament facial concret...i després m'ha anat reincorporant coses però això no. Jo ja em pregunto si és real i estrictament necessari...potser són manies meves però jo crec que se'm veien més les bosses sota dels ulls quan me'n posava que ara (perquè per més que intentis ser delicada a l'hora de posar-te la crema t'estàs toquetejant la zona i no sé, no sé...) el dubte el tinc més per la zona externa dels ulls, que a la llarga pugui anar bé per tenir menys arrugues...

vosaltres què en penseu? és necessari el contorn d'ulls?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

Re: contorn d'ulls

EntradaAutor: montsejoel » dl. juny 16, 2014 12:50 pm

Ametista, la meva opinió és que el contorn és una enganyifa més del món de la cosmètica, una bona crema hidratant per tota la cara i punt, si no només aconseguim carregar de producte la zona dels ulls i després apareixen milliums...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: contorn d'ulls

EntradaAutor: ametista » dl. juny 16, 2014 1:28 pm

>.-<: gràcies montsejoel! la veritat és que el tractament que segueixo és justament pels míliums així que per això m'ho deuria treure el dermatòleg... i de fet ara que hi penso, sí que algun cop va deixar anar algun comentari sobre el munt de coses innecessàries que ens volen vendre! ara la qüestió és saber què és necessari i què no :content: (ell em va dir que ja em diria què he de fer servir quan acabem el tractament però de moment...em té a l'espera :menjadonuts: )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::