Grup per perdre pes

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Grup per perdre pes

EntradaAutor: jaruma » dg. nov. 08, 2015 2:38 pm

Hola,

des que vaig tenir el meu fill (i ja aviat farà 18 mesos!), menjo fatal, m'he engreixat, no em cuido i ja ni em peso. Em sento malament però no trobo ni la motivació ni el moment de parar-me a fer les coses bé. Tots els moments del dia semblen estar ocupats per ell, i quan arriba la nit i el poso a dormir, només tinc forces per fer-me un entrepà i anar-me'n també al llit.

Però això no pot ser... així que he pensat que seria bo si amb d'altres mares que vulguin aprimar féssim un grup i ens motivéssim i ens donéssim ànims mútuament. Algú s'apunta? Podríem pesar-nos un dia a la setmana, i anar compartint els avanços. Donar-nos consells, ànims, compartir anècdotes, etc.

Jo encara m'he de pesar, però calculo que em sobren uns 20 kg, tot i que de moment amb perdre'n 10 ja estaria ben contenta.

Algú s'anima?

...........

Eufemismes!


- finestra: xocolata i variants.

- porta: dolços i brioixeria (galetes, croissants, magdalenes, pastissos, postres de cullera...).

- taula: fregits, arrebossats i coses greixoses en general (patates fregides, croquetes, salses...).

- cadira: menjars no-de-dieta, de
restaurant o tipus fast-food (hamburgueses, frankfurts, pizzes, tapes, pasta estil carbonara...).
jaruma l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 24, 2016 3:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: lavidaesbonica » dg. nov. 08, 2015 6:47 pm

Hola jaruma, coneixes Naturhouse?? conec varies persones, entre d'elles, la meva mare, que els han ajudat a perdre pes i per increïble que sembli ho han aconseguit!! Dic increïble perquè realment costa molt trobar un bon "mètode" per aprimar-se.... Segurament que ja et deu sonar però t'ho he volgut dir per si t'animessis a provar-ho.

: lasito :
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: glorieta » dl. nov. 09, 2015 7:16 am

Hola Jaruma,

Jo de moment no m'hi afegeixo pq estic embarassada, però fa anys que n'hi havia algun i hi havia format part, després dels altres embarassos. I em va anar molt bé. Cada dia (si podiem) posavem el que menjavem, per fer una mica de control, ens pesavem un cop a la setmana i feiem rankings amb entrega de medalles setmanal (en plan de conya també donavem la medalla de bledes quan la cosa no anava massa bé... :content: ).
Tot I que la feina l'havies de fer igualment era divertit fer el seguiment amb més noies!

Molts ànims I a veure si pots fer el grup, en un parell o tres de mesos si encara existeix segur que passo per aquí!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: petitajo » dl. nov. 09, 2015 11:26 am

Hola Jaruma!! :content:

Doncs jo m'apunto! :ok:

Ara fara tres anys q vaig deixar de fumar i vaig guanyar algo de pes, vaig tenir dos embarassos i ara torno a estar embarasada i en aquest ja parteixo d'un lleuger sobrepes. Mai he fet dieta, mai m'ha fet falta, sempre he estat potser per sobre del pes ideal pero res escándalos i he anat fent.

En aquest embaras i en la ultima visita el gine em va comentar q em derivaría a una endocrina q porta embarasos ja q em fa por q el "lleuger" sobrepes es converteixi en un gran sobrepes.

Tenint en compte la meva edad (38) q diuen q un cop guanyats costa molt de perdre i q soc de molt menjar, m'uneixo al grup.

Quan tingui visita amb l'endocrina ja t'explicare el q em diu!!
Imatge

Imatge
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: baldufeta05 » dl. nov. 09, 2015 1:57 pm

Ei!!!
Jo també m'apunto!! :-P
El meu fill té 2 anys i mig i després de l'embaràs vaig guanyar molts quilòs...suposo que els nervis, l'angoixa, el fet d'estar sola tot el dia amb el peque... No ho sé...però mica en mica vaig anar guanyant molts quilos.

Vaig anar a dues dietistes diferents, una de les quals m'havia anat molt bé feia anys, amb la qual vaig perdre 20 quilos...però aquesta vegada no em va funcionar, potser era jo eh...hehehehehe.

Després vaig anar a parar a una doctora que feia mesoterapia i amb això sí que vaig notar que perdia, sobretot volum. I vaig aconseguir rebaixar casi 10 quilos...

Ara, després de l'estiu i amb una mica de nervis he tornat a engreixar i em sobren ben bé de 8 a 10...

Va, va! Com ho podem fer??? Visca, visca! Serà motivador, no??

Jo per exemple, amb l'últim règim que em van donar em van treure la pasta,l'arròs i el llegum...
I, per començar al matí, un kiwi i una infusió...

Va, més cosetes!!
daga
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 8:37 pm
Contacta:

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: daga » dl. nov. 09, 2015 6:03 pm

Hola noies!!!!!!
Jo també m'animo a perdre pes, hem sobren uns quants. Fa anys vaig perdres forces.
Si ho faig amb algú segur que ho faig
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: jellwill2 » dl. nov. 09, 2015 9:04 pm

Hola,

m'agradaria apuntar-me. Tanmateix, sent realista ho veig complicat. Encara fem lactància i gairebé ni AC. I a sobre tinc nervis i ataco la nevera i la zona de porqueries.

Amb el primer embaràs em vaig quedar un o dos kgs i ara uns altres dos (sobretot post embaràs).Jo havia pensat per controlar què comprem a casa i què menjo quan m'agafa l'atac de gana. Em vindrà bé companyia per controlar. Aviam si ens en sortim, ni que sigui una mica. Jo voldria perdre 5kg. A més a la darrera anàlisi m'ha sortit colesterol!! I eltraumatòleg m'ha receptat fisio i esport. Ara seria el moment!!

Vinga!!!
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: baldufeta05 » dl. nov. 09, 2015 9:12 pm

Jellwill2, tu igual que jo! Amb els nervis obro tots els armaris i la nevera unes quantes vegades...

I jo em pregunto. No podria ser com aquella gent que amb els nervis se'ls hi tanca l'estómac??? :-)
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: jaruma » dt. nov. 10, 2015 5:53 am

lavidaesbonica ha escrit:Hola jaruma, coneixes Naturhouse?? conec varies persones, entre d'elles, la meva mare, que els han ajudat a perdre pes i per increïble que sembli ho han aconseguit!! Dic increïble perquè realment costa molt trobar un bon "mètode" per aprimar-se.... Segurament que ja et deu sonar però t'ho he volgut dir per si t'animessis a provar-ho.

: lasito :


Hola lavidaesbonica, conec Naturhouse d'oïdes, i la idea que m'havia fet és que et fan comprar força coses de les seves (batuts, etc.), i no és el que m'interessa. No sé si serà cert, però bueno. Igualment, ara mateix no em puc permetre anar enlloc pagant..
Gràcies de totes maneres!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: jaruma » dt. nov. 10, 2015 6:11 am

Ostres, veig que som moltes!
Jo he d'admetre que no tinc cap pla pensat, ni sé com organitzar el grup. Podem suggerir idees entre totes. Aquesta idea que proposava una de vosaltres, de donar premis setmanals, em sembla molt bé!

Si voleu, podem dir cada una quant pesem i quant volem perdre, i intento fer una llista.
A mi em funcionava proposar-me petits objectius setmanals, tipus "no menjaré xocolata" o "caminaré 30 minuts al dia". Quan és setmanal no ho veus tan difícil.
Una altra cosa que sempre m'ha anat molt bé per pedre pes és sopar sense carbohidrats (ni pa, ni pasta, ni arròs...), només verdura i proteïna. Només per sopar, eh? Però ara mateix faig tot el contrari, sopo un bon tros de pa amb alguna cosa més.
I jo també menjo quan estic nerviosa, o enfadada, o frustrada... és un rotllo tenir el menjar tan associat a les emocions.

La veritat és que vaig tan liada que ara mateix veig difícil poder fer res per mi, tot ho faig pensant en el meu fill (programació de menjars, compres, coses a fer...). Però no puc seguir engreixant així, perquè això també influeix en el meu estat d'ànim, i en la meva salut, clar!

Total, no m'enrotllo més! Però crec que el formar part d'un grup ens ajudarà a tenir més motivació i força de voluntat, no? El Nadal està a punt d'arribar i hem d'estar preparades! :-D
daga
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 8:37 pm
Contacta:

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: daga » dt. nov. 10, 2015 9:53 am

Jaruma, sembla que parlis de mi, jejeje
Hem sembla bé, anant dient petits truquets i coses que ens pugui anar bé, i si diem també un dia per pasar-nos i aixó.
Ser que per una dieta s'ha de caminar o fer exercisi, i això es el complicat, trobar temps
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: nienna » dt. nov. 10, 2015 10:33 am

Ei!! Una mes que s'apunta :b-))) :b-)))

Fa uns anys teniem també un grupet que feiem dieta aqui al fòrum (aquest post i aquest).

De mentre he tingut un nou embaràs :-)(-: i els quilos perduts han tornat i a sobre em queden els que em quedaven per perdre. Així que ben bé hauria de perdre uns 20 per estar com abans del primer embaràs. :-:)

Em sembla genial la idea de fer-ho en grup i podriem posar cada dia els menus així ens donem idees i a més a més com que hem de posar els menús també ens ho pensem 2 vegades abans de menjar el que no toca :content: :content:

Jo el que faig ara es una dieta que em va donar l'endocrina, vaig començar l'1 de novembre i esperem que aquesta sigui la definitiva (necessitare ànims per Nadal hahaha). Per esmorzar faig fruita + café amb llet + algun carbohidrat amb alguna proteina. Normalment això m'ho reparteixo entre esmorzar i mig mati. avui per exemple per esmorzar una mandarina + café amb llet i a mig matí un entrepà de pa de cereals amb pernil. Per dinar faig carbohidrats amb proteina i verdura, doble de proteina i verdura que de carbos. Per exemple, 100 grams de macarrons cuits amb salsa de tomaquet i carn picada i una amanida a part i un iogurt. Per berenar normalment cafè amb llet o fruita, i per sopar només verdura + proteina. El que m'han indicat es no menjar mai hidrats més tard de les 17-18. I un dia a la setmana lliure, o un parell d'àpats. M'ho va recomanar per no acabar desquiciada amb la dieta perquè com he de perdre tants quilos això es pot allargar :r) :r)

Bueno, estaré atenta al post a veure quan comencem >.-<: >.-<:

Edito per dir que jo faig servir una app que es diu MyFitnessPal per apuntar el que menjo i intento no menjar més de 1200 calories diaries.
daga
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 8:37 pm
Contacta:

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: daga » dt. nov. 10, 2015 10:51 am

M'agrada aquesta dieta, m'apunto, ser que les dir res amb companyia sempre es fan millor. M'encanta la idea, quan comencem??????
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: jellwill2 » dt. nov. 10, 2015 1:05 pm

Jo estic contenta que he anat al super i no he comprat cap caprici ni porqueria!!! Plas plas. Estic orgullosa de mi. Aviam quan dura.

Jo proposo el que s'ha dit, pes i kg que volem perdre. També podem afegir si tenim alguna fita (per exemple:casament). No sé si totes podem fer la mateixa dieta, podem apuntar-ho també. Comencem a fer la llista?

Va que començo: 65,5 i vull perdre 5kg. Primer controlaré què menjo per què estic amb lactància.
daga
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 8:37 pm
Contacta:

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: daga » dt. nov. 10, 2015 1:19 pm

Gran pas, no comprar res per picar...
Jo ara estic esperant el tercer, però faré igualment la dieta, ja que peso ara 80 i hem sobren com a mínim 20
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: jellwill2 » dt. nov. 10, 2015 1:31 pm

Daga, vigila, has de menjar equilibrat. Suposo que podem controlar les quantitats i menjar equilibrat sense fer excessos.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: ametista » dt. nov. 10, 2015 6:00 pm

oooh que bé que munteu un grup per perdre pes! >.-<:

l'altra vegada m'ho vaig passar molt bé, la veritat és que és més motivador poder xerrar i compartir el que fem, el que mengem o no mengem, les paranoies, si hem baixat pes o no... m'apuntoooo!!!

quan ho fèiem fa uns anys vaig acabar "plegant" perquè vaig arribar a un punt en que m'havia estancat i no hi havia manera de baixar més pes... amb el temps he arribat a la conclusió que en el meu cas particular el que em feia falta era tornar a fer esport, sempre sempre tota la vida havia fet molt d'esport, jugava a bàsquet i quan vaig "penjar les botes" vaig anar uns quants anys al gimnàs...fins que van arribar els nens i tot això va quedar en segon pla, ja sabeu ;-) i ara em notava que els nens em demanaven jugar a futbol, bàsquet o el que fos i em sentia fofa i poc àgil, una mica :elefant: així que la meva intenció ara és tornar a fer exercici de manera regular, mai serà tant com abans perquè el temps i les prioritats són unes altres però fa cosa d'un mes que he tornat al gimnàs ... 8 anys després!!!!!!! i no us podeu imaginar les "agulletes" que tinc, buf, tic fatal :r) :r)

el que em passa és que no vull fer un règim restrictiu per després tornar a menjar normal i au, efecte "rebote"! :ufs: o sigui que de moment la intenció que tinc és simplement menjar bé, equilibrat, saludable.... no fer excessos... fer bondat, vaja (a casa ja no acostumem a menjar fregits, ni snacks, dolços... però falta que et vulguis aprimar perquè llavors et vingui tot de gust!!! ...ahir per exemple vam anar a una festa d'aniversari i vaig acabar picant coses que NOOOOOOOOOOOOOO POT SERRRR) i sobretot sobretot el meu gran punt dèbil és beure aiguaaaaa! em costa molt en el dia a dia anar bevent...

total, que m'està costant arrencar, a veure si amb el grup m'ho prenc més seriosament :ok:

niennaaaaaaa quina gràcia que coincidim aquí altre cop >.-<: llegint el que dieu de les dietes i els carbohidrats penso que el meu gran problema... deu ser el pa!!!!! m'encanta :love: però clar, per més que em faci amanidetes o cremes de verdures per sopar si les acompanyo amb pa... como que no, no? :-:) snif.....va, potser provaré de no menjar-ne per sopar, a veure com va...

ah, a mi em sobren uns 10 kg... però amb 7-8 ja estaria contenta! o-o:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: nienna » dc. nov. 11, 2015 9:57 am

Bon dia noies! :***:

Ametista quina gracia que ens trobem aquí de nou :b-))) :b-))) jo tb vull fer esport però primer m'he proposat fer un mes de dieta i començar esport després... a l'estiu em vaig posar a dieta + gimnàs a la vegada i no baixava res, al contrari, pujava perquè el cos es posava en modo estalvi i em vaig desanimar a mes vam marxar de vacances i això va ser horrible :-:) ... ara vull fer un mes de dieta i a partir del desembre tornar al gimnàs. El meu problema es que la petita dorm molt malament, es desperta cada 2-3 hores per la nit (vaja, que us he de explicar a vosaltres?) i l'única manera d'anar al gimnàs es llevar-me a les 6 del matí per tornar abans de les 7:30 quan marxa el meu home a la feina.... llavors amb les nits que passo em costa molt llevar-me tan aviat. Ara estem fent una mena de mètode Pantley per millorar les nit, i a veure si al desembre ja descansem més per tornar al gimnas :b-))) :b-))) :b-)))

Comencem divendres? Abans ens pesàvem els divendres i ens anava bé perquè si teniem alguna cosa especial els caps de setmana teniem tota la setmana per compensar...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: ametista » dc. nov. 11, 2015 12:42 pm

ui, doncs ara em deixes més tranquil·la perquè des que vaig al gimnàs que no he baixat res.... tampoc és que ho controli massa perquè no volia començar estressada ja :content: però sí que pensava que de no fer res a fer més exercici algo notaria!

per mi sí que podem començar ja! i pesar-nos els divendres >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Grup per perdre pes

EntradaAutor: jaruma » dc. nov. 11, 2015 1:26 pm

Sí, vinga, divendres ens pesem i diem també quin és el nostre objectiu. No té per què ser només perdre pes, jo per exemple vull millorar la meva salut i el meu estat físic en general. I jo aquest cap de setmana faig un llistat amb totes.
També estaria bé proposar-se cada una un objectiu setmanal, què us sembla? Des de perdre 200 gr a beure més aigua, qualsevol cosa.
A veure si a poc a poc ens anem motivant! Jo de moment avui he menjat una quantitat considerable de xocolata :(

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::