Espuma malmet el cabell?

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Espuma malmet el cabell?

EntradaAutor: Terrallum » dg. gen. 03, 2016 5:26 pm

Doncs això, que fa molt temps feia servir espuma però una amiga em va posar al cap que feia molt malbé el cabell i vaig deixar d'utilitzar-ho.

L'altre dia a casa dels meus pares preparant-me per cap d'any vaig posar-me espuma i reconec que uauu quin canvi, queda mooolt bé. Així m'agradaria saber si vosaltres el feu servir a diari, si us fa malbé el cabell, ho noteu molt?

Perquè si és així només ho utilitzaria per sortir i demés, però si no, ho faria a diari.

Expliqueu-me les vostres experiències amb l'espuma de cabell si us plau!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dama10
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

Re: Espuma malmet el cabell?

EntradaAutor: dama10 » dg. gen. 03, 2016 5:36 pm

Jo penso que una mica si que ho pot fer malbé però en el teu cas jo faria servir una escuma bona, que sigui de perruqueria i/o amb els components menys agressius possibles. Li pots preguntar a la teva perruquera o bé anar a una botiga de coses de perruqueria. Et sortirà més car però valdrà la pena
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Espuma malmet el cabell?

EntradaAutor: neuetes » dg. gen. 03, 2016 7:01 pm

Jo tinc el cabell arrissat i me'n poso cada dia sinó semblaria que porto cabell afro o crepat. Si fa malbé el cabell no ho sé, però també el pot fer malbé els assecadors, les planxes, els tins,... vaja, que ara tenim molts productes per a tot i moltes vegades innecessaris.
nmir
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. maig 24, 2012 3:23 pm

Re: Espuma malmet el cabell?

EntradaAutor: nmir » dg. gen. 03, 2016 8:40 pm

La faig servir cada cop que em rento els cabells. Me la poso quan tinc el cabell moll o humit. Com que tinc el cabell arrissat sense escuma em passa com la Neuetes,em queda tot afro i he de fer servir l'escuma si o si.
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Espuma malmet el cabell?

EntradaAutor: Makuahine » dc. gen. 06, 2016 9:56 pm

Hola!!! Jo també faig servir escuma cada vegada que em rento els cabells. Fa un parell d'anys en vaig descobrir una de cosmètica natural de la marca Sante i n'estic encantada. He notat molt la diferència al cabell, marca el ris a la vegada que no queda acartronat ni sec.

Us deixo un enllaç on surt:
http://www.cosmeticanaturalymas.com/esp ... llo-sante/
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: Espuma malmet el cabell?

EntradaAutor: Terrallum » ds. gen. 09, 2016 11:33 am

Gràcies noies,

doncs faré això en compraré una de bona marca i així podré utilitzar-la més tranquila. Encara que segurament no la utilitzi sempre però si molt sovint.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lanina1981
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm

Re: Espuma malmet el cabell?

EntradaAutor: lanina1981 » dj. març 24, 2016 3:08 pm

Terrallum, jo tinc el cabell arrissat i faig servir un producte que es diu Curlesque de la marca Catwalk. És de perruqueria, però a la web http://www.perfumesa.com o http://www.perfumesclub.com el trobes a meitat de preu. Jo l'utilitzo cada dia.

M'encanta perquè et deixa el cabell súper hidratat, i fins i tot a l'endemà quan et dutxes i t'ho treus, et dóna la sensació que t'has fet una mascareta. És brutal!!! Jo ja fa com 3/4 anys que l'utilitzo i no penso pas cambiar.

Si el probes ja em diràs! Petonets!!!
Gesmil
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

Re: Espuma malmet el cabell?

EntradaAutor: Gesmil » dt. abr. 12, 2016 6:22 am

Lanina, m'interessa! El que passa és que són productes cars... Quan et dura? Perquè amb la melena que tinc jo potser em dura dues posades, la broma :(
I si et poses això ja no cal espuma ni res?

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::