Perdre pes/volum 2021

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
lanit44
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. feb. 18, 2013 4:15 pm

Perdre pes/volum 2021

EntradaAutor: lanit44 » dc. abr. 14, 2021 1:17 pm

Bon dia,

soc una dona/mare que vull perdre pes/volum i he pensat que si algú també ho vol fer i ho fem en comunitat ens pot ser més fàcil!!

He estat xafardejant pel socpetit i he vist que anteriorment s'han creat grups en els quals cada dona/mare que ha volgut ha escrit el seu pes, cada setmana s'han pesat i han anat escrivint la seva evolució.

Què us sembla si fem alguna cosa semblant? Dilluns és l'aniversari de la meva filla petita i he decidit començar dimarts 20 d'abril, així que si més dones s'hi animen, em podeu dir el pes del dimarts i començar!

Una possible manera de fer-ho és que m'envieu el vostre pes i el vostre objectiu i jo publico la llista. Cada setmana podeu anar-me enviant el pes, jo ho vaig publicant i així entre totes ens animem i és més fàcil aconseguir-ho!

Com veureu al tema, he posat pes/volum, ja que realment el que nosaltres volem perdre és volum, no pes! (Per molt que moltes de nosaltres siguem força obsessives amb la bàscula, sabem perfectament que el pes no és el millor indicador ni de salut ni real de la nostra constitució), així que una podem també mesurar-nos!!
Què us sembla, pit, cintura, abdomen i maluc? (O que cadascú es mesuri només les parts que vulgui).

A més, podem utilitzar el fòrum per explicar-nos tots aquells trucs que ens van bé, a tots els nivells:
- Nutricionals
- Esportius
- Emocionals

Vinga, a veure si us hi animeu!
Mare de 3

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::