Operació varius. On?

i també dels papes!
Avatar de l’usuari
irma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

Operació varius. On?

EntradaAutor: irma » dt. jul. 23, 2019 9:01 am

Hola noies,
Amb el meu segon embaràs va començar el martiri de les varius, els primers anys mes dissimulades pero ara són ben visibles i cada cop mes lletges.
No em fan gaire mal pero m’acomplexen sobre tot a l’estiu, em costa portar pantalons curts. :ufs:
Diversos doctors em diuen que em recomanen extreure la vena safena pero em fa tanta angunia operar-me que cada any ho vaig postposant....
Volia preguntar-vos si us heu operat de varius, si em recomaneu algun doctor i quina va ser la vostra experiencia.
Moltes gracies i bon estiu!
Nicoleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

Re: Operació varius. On?

EntradaAutor: Nicoleta » dj. jul. 25, 2019 12:01 pm

Hola Irma,

jo no et puc aconsellar sobre on operar-te... la meva tieta ho ha fet per la seguretat social, a l'Hospital Universitari de Vic, però ja porta 3 operacions. Ho té bé durant un any o així i després li tornen a sortir. Potser hi té a veure que no fa la recuperació gaire ben feta... ella no para. No ho sé.
Em quedaré per aquí a veure què et diuen ja que amb l'actual embaràs m'estan sortint varius per tot arreu. Ja en tenia però és que ara és molt bèstia. Encara em falten mesos pel part i ja em molesten moltíssim. A veure com anirà! Però tinc clar que, a un any vista, si Déu vol, em tocarà operar-me perquè crec que soc massa jove per anar amb aquesta pinta. Ja sé que és un handicap més dels embarassos i ho accepto, però el cert és que a mi també m'acomplexa i em costa moltíssim portar biquini, pantalons curts...
En fi, a veure si algú té alguna recomanació.
Una abraçada!
:-) :camio: <:-<
Avatar de l’usuari
irma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

Re: Operació varius. On?

EntradaAutor: irma » dc. ago. 07, 2019 8:11 pm

Nicoleta, cada embaràs deixa la seva empremta a nivell físic i a nosaltres ens han tocat les odioses varius....
Veig que ningú ens aconsella sobre el tema, a veure si algú s’anima.
A mi em fa por operar-me i que no serveixi per res perque tornin a sortir...
Una abraçada!
SindiCr
Entrades: 1
Membre des de: dj. març 04, 2021 2:06 pm
Ubicació: Madrid

Re: Operació varius. On?

EntradaAutor: SindiCr » dj. març 04, 2021 2:44 pm

Hola, crec que abans de saber on pots trobar un lloc on fer la opeación, hauries avaluar tant els preus com el possible metge que la va a realitzar, et deixo un recursos amb informació suficient per quan vagis a prendre la teva desició de operar-, part recopilant informació a l'respecte: https://bemydoctor.es/quitar-varices/precio/

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::