Cabells que cauen

i també dels papes!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Cabells que cauen

EntradaAutor: jaruma » dg. set. 06, 2015 10:01 pm

Hola,

des de fa cosa d'un mes em cau molt el cabell. Sé que és el canvi d'estació, però mai m'havia caigut així, és exagerat. Sabeu si pot tenir a veure amb la lactància o algo així? El meu fill ja té quasi 15 mesos. Sé que al poc de donar a llum sol caure molt, però ja no pot ser el cas, imagino. Sabeu a qué pot ser degut? Alguna manca de vitamina o algo així? :-|
Avatar de l’usuari
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: Cabells que cauen

EntradaAutor: magrana » dl. set. 07, 2015 2:32 pm

Hola,

jo estic igual que tu... Aquesta setmana vaig a fer-me analítiques. Com tu, fa cosa de mes i mig que em va començar. I és exagerat. Però tinc diverses amigues que els està passant el mateix, i a la perruqueria em van comentar que hi ha tanta gent igual, que no entenen gaire què passa aquest any.
He arribat a pensar que no fos alguna cosa ambiental, o del temps que ha fet (onada de calor...). No ho sé. Que tinguis sort!
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Cabells que cauen

EntradaAutor: garota » dl. set. 07, 2015 8:44 pm

El meu fill té 26 mesos i fa un mes va deixar el pit. I des de llavors que em cau més. És totalment hormonal m'ha comentat la llevadora. Quan ell tenia 3 mesos em va caure tant i me' n va sortir tant de nou ( que és el que és important mirar, si cau i sota te'n surt més, a mi me'n surt molt), que em va canviar el color de cabell i tot!!!!
Parla-ho amb el metge, però ja et dic, si cau i en surt, tot en ordre!!
cabana78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dt. jul. 21, 2015 9:30 pm

Re: Cabells que cauen

EntradaAutor: cabana78 » dt. set. 08, 2015 1:53 pm

Hola!
Doncs jo estic igual.... El petit ara té 9 mesos.. I em trobo que desde fa uns dos mesos em cau moltíssim el cabell... No faig lactància materna...
Demanaré hora al cap per demanar analítica ja que no ho veig normal.. No sé.. :/
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Cabells que cauen

EntradaAutor: jaruma » dc. set. 09, 2015 2:37 pm

Ostres, doncs ens passa a moltes! Potser sí que té a veure-hi aquest canvi de temps tan sobtat, amb la calor que ha fet a l'estiu. O potser és hormonal. En tot cas aniré jo també a fer-me analítiques per quedar-me més tranquil.la.

Gràcies per les respostes, i que se'ns passi a totes aviat!
Avatar de l’usuari
Laurasg
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dl. oct. 08, 2012 1:17 pm

Re: Cabells que cauen

EntradaAutor: Laurasg » dc. set. 23, 2015 6:31 am

A mi tb em passava molt. Ara el meu nen ja te 2 anys. Jo vaig anar al dermatòleg i em va anar molt be. Si alguna vol el contacte del dermatòleg amb qui vaig li passo

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::