Probiòtics

i també dels papes!
Avatar de l’usuari
Rosita15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 6:34 pm

Probiòtics

EntradaAutor: Rosita15 » dc. oct. 21, 2015 5:10 pm

Hola,

Us explico, degut a repetits episodis de cistitis i candiasis m´han recomanat que prengui probiòtics, tant el farmacèutic com la meva ginecòloga.
Jo tinc una mica de dubtes de la seva eficàcia. He buscat una mica i a la majoria de llocs estan a favor, però algun llocs diuen que no.
Hi ha alguna de vosaltres que em prengui i li vagi bé? I de pas, alguna n´has pres estant embarassada o cercant?

Gràcies noies, espero les vostres opinions!
petitoneta
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dl. set. 17, 2012 8:33 pm

Re: Probiòtics

EntradaAutor: petitoneta » dc. oct. 21, 2015 9:25 pm

Hola!

Jo sí que et recomanaria els probiotics perquè si tens tantes infeccions seguides és indicatiu que tens la flora vaginal debilitada. N'hi ha uns que es prenen via oral, però són específics per la flora vaginal. També hi ha probiotics via vaginal en forma d'ovuls. No crec que hi hagi problema si estas buscant o embarassada, seria pitjor posar-te un ovul de medicament si tinguessis infecció (cosa que cal fer).

Espero haver-te ajudat!
marivet
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. feb. 18, 2015 5:32 am

Re: Probiòtics

EntradaAutor: marivet » dc. oct. 21, 2015 9:52 pm

Bones!!!
Jo et recomano que et compris nabius (arándano rojo) i en mengis entre 5 i 10 al dia. Jo prenc de tant en tant (i sempre que noto coïssor) els de Mercadona, que són dessecats i duren molt.
Potser et sona estrany, perquè a mi em va passar quan la meva companya m'ho va dir, però consultant a internet vaig trobar que tots els productes de farmàcia per a la cistitis i d'altres infeccions de vies urinàries porten nabius!! De fet, a Estats Units han deixat de prescriure medicació a pacients com tu i donen els fruits.
A mi em van anar genial, el mateix dia notes millora.
Espero que t'ajudi.
Una abraçada!!
Avatar de l’usuari
Rosita15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 6:34 pm

Re: Probiòtics

EntradaAutor: Rosita15 » dj. oct. 22, 2015 9:20 am

Crec que si, que prendré els probiòtics, ho provaré aviam que tal em van. Em van aconsellar els de via oral que millorant la flora vaginal.

Marivet, totalment cert lo dels nabius. De fet, jo per la cistitis prenc una capsuleta de farmàcia cada dia ( m´ho van receptar) i desde llavors fa mesos que no he recaigut ( i que duri). I a la meva dieta he incorporat els nabius per tot, en suc, mermelada i dessecats. Això si, de una botiga de productes ecològics, del Mercadona no que conté molta sucre.

Gràcies noies per respondre´m! :-()-)
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Probiòtics

EntradaAutor: garota » dj. oct. 22, 2015 1:01 pm

Jo crec molt en els probiòtics. I el queet diuen dels nabius tb. Arándano rojo americano es diu. I també he pres les càpsules i fantàstic.
sadie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dc. gen. 28, 2015 4:35 pm

Re: Probiòtics

EntradaAutor: sadie » dj. oct. 22, 2015 2:57 pm

Jo quan prenia les anticonceptives vaig passar per diferents episodis de candiasi molt seguits i l'única cosa que em va permetre espaiar-los va ser fer tandes de probiòtics (en aquell moment vaginals). Eren aquests http://www.isdin.com/salud-mujer/vulvov ... a-barcilus i la veritat es que m'anaven molt bé. Ara estant embarassada vaig tenir infecció d'orina i em van donar antibiotic i vaig comentar amb la metge de capçalera i la llevadora què els hi semblava si em prenia probiotics per prevenir els fongs, i les dues ho van trobar súper bé i no vaig tenir fongs! Així que contenta. Pensa que els probiòtics acostumen a ser un xute de lactobacilus (les bactèries del iogurt) però en una concentració molt alta, així que no és un medicament com a tal, si no un remei més natural.

També he pres arandanos rojos a vegades per les infeccions d'orina (quan veia que la cosa pintava malament) però la meva doctora em va comentar que no hi havia prou evidència científica i que fer per fer prengués llimonada (aigua i llimona, sense sucre) que tenia el mateix efecte i era més barat!
Avatar de l’usuari
Rosita15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 6:34 pm

Re: Probiòtics

EntradaAutor: Rosita15 » dj. oct. 22, 2015 4:52 pm

Sadie, vas provar lo de Isdin i et va anar bé? N´havia sentit a parlar. Estar bé saber-ho.
Lo de l´aigua amb llimona és molt bo i natural, cert!
Gràcies!

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::