Picor als ulls

i també dels papes!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Picor als ulls

EntradaAutor: jaruma » dv. des. 25, 2015 7:31 pm

Hola,

Des de fa uns mesos que els ulls em piquen molt. De vegades se'm posen vermells de dins, després se'n va la vermellor, i fa ja setmanes que la parpella esquerra està irritada i de fet em pica molt més que l'ull. A sobres quan em desperto al matí tinc bosses sota els ulls, i la meva expressió facial és com si fos diferent, perquè la zona dels ulls està diferent.

Vaig anar al metge de capçalera, precisament un dia en què tenia els ulls força bé, i sense ni aixecar-se de la taula em va dir que tenia els ulls molt bé, que si no ho veuria a primera vista, i que simplement tinc al.lèrgia. Que si pica m'hi posi aigua freda, i com que ja prenc antihistamínics orals, que no em posés res als ulls.

Però no ho veig clar, perquè sobretot dormida em rasco, i m'estic deixant la zona fatal.

A algú li sona la situació? Sabeu què pot ser? Estic molt estressada i dormo molt poc, no sé si hi pot tenir a veure. He deixat de fer servir l'única crema facial que era relativament nova i no he notat solució. No em maquillo mai... No sé què pot ser. I anar a un metge privat són molts diners, apart que no sé si és cosa d'oftalmòleg o de dermatòleg.

Sabeu algun remei casolà (o no) per alleugerir la picor a aquesta zona?

Gràcies!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Picor als ulls

EntradaAutor: neuetes » dv. des. 25, 2015 8:55 pm

Podria ser conjuntivitis. Tens lleganyes als ulls quan et despertes?. Jo les vegades que ne tingut, he anat a la farmàcia i m'han donat un coliri, sense recepta.
I si no et vols automedicar, torna al metge i q et torni a mirar.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Picor als ulls

EntradaAutor: jaruma » dv. des. 25, 2015 10:31 pm

No, no és conjuntivitis. N'he tingut vàries vegades i era diferent, a part que no tinc leganyes.
Gràcies igualment per la suggerència, i sí, suposo que hauré de tornar i insistir una mica perquè com a mínim s'aixequi de la cadira a mirar-me!
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Picor als ulls

EntradaAutor: jellwill2 » ds. des. 26, 2015 7:48 am

Hola,

suposo que amb camamilla no millora, oi? A mi em recorda a blefaritis. Hi ha gels i també unes tovalloletes que es diuen lefanet. Són cares, però alleugereixen. El gel no recordo com es diu, blefarix.

A mi em sembla tema d'oftalmòleg. No sé si t'hi derivaria el metge de família.

Ànims.
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Picor als ulls

EntradaAutor: lavidaesbonica » ds. des. 26, 2015 8:37 pm

Que teniu mascotes a casa? Jo vaig estar dos anys pagant un dineral a oftalmòlegs perquè notava els ulls sempre irritats i com si hi tingués sorra (tipus conjuntivitis), i al final ho vaig descobrir jo sola: era alèrgica al pèl del gat!! i feia anys que vivia amb el meu gat però resulta que de cop i volta vaig desenvolupar aquesta al·lèrgia... Va ser deixar de tenir-hi contacte i ja es va solucionar.
O també poden ser aires acondicionats...
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Picor als ulls

EntradaAutor: jaruma » ds. des. 26, 2015 9:39 pm

Jellwill2, mirant al Google les imatges (gens agradables!) d'ulls amb blefaritis no s'assemblen gens als meus. Tot i això suposo que hi ha diferents tipus, no descarto que ho sigui.

Lavidaesbonica, no tenim mascotes, no. Però sí que tenim més humitat a casa que de costum, pel temps aquest humit, i perquè entro la roba del nen a la nit perquè s'eixugui, i jo tinc al.lèrgia a la humitat, així que podria ser.
Ara passaré una setmana fora, potser amb el canvi d'aires la cosa millora, i llavors estarà clar d'on ve.

Gràcies a les dues!
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Picor als ulls

EntradaAutor: jellwill2 » dj. gen. 21, 2016 11:08 pm

Hola jaruma,

al final la picor què tal?

Per cert, jo no tinc els ulls com els que surten a google, i coi com em piquen!!!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Picor als ulls

EntradaAutor: jaruma » dv. gen. 22, 2016 1:18 pm

Hola jellwill! Doncs la cosa va empitjorar, així que vaig tornar a la doctora, que aquest cop sí que em va mirar, i em va dir que tinc un eczema a la pell del voltant dels ulls. Em va receptar una pomada amb corticoides, però el farmacèutic on la vaig comprar em va dir que no me l'he de posar prop dels ulls!
Així que me n'he posat poqueta i allunyada de l'ull, i la zona ha millorat, ara falta curar la pell que toca l'ull, que encara està molt vermella. Miraré si vénen alguna pomada que pugui entrar als ulls.

Gràcies per l'interés!

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::