Viure a Cubelles treballant a Barcelona

Explica'ns on vius
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Viure a Cubelles treballant a Barcelona

EntradaAutor: Menudeta » dv. jul. 12, 2013 5:02 pm

Estem pensant en marxar a viure fora de Barcelona, a Cubelles, Canyelles o Sant Pere de Ribes.

Tots dos som de poble, vivim en un pis petit i ara que la nena es fa gran anyorem la vida de poble. Marxar al nostre és impossible ja que tenim la feina a Barcelona i veiem impossible canviar.

Treballem al matí tots dos, prop zona franca i el millor que ara tenim i ens costa renunciar és que vivim al costat de l'estació de Sants i si ve família amb el tren poden fer-ho directament, sense transbordament amb dues hores, des de Tortosa.

Algú viu en aquests pobles i treballa a Barcelona? es fa pesat el trajecte?
trish
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

Re: Viure a Cubelles treballant a Barcelona

EntradaAutor: trish » dv. jul. 12, 2013 5:39 pm

Hola el meu Germá treballar a Barna i viu a cubelles el DIU que no es gens pesat pet ell, báixa en tren i algún cop en cotxe, el esta a prop de l' estació de P Catalunya.
Avatar de l’usuari
matacoixos
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. març 07, 2012 11:14 pm

Re: Viure a Cubelles treballant a Barcelona

EntradaAutor: matacoixos » dv. jul. 12, 2013 5:50 pm

Hola
Jo visc a Cubelles i no treballo a barcelona però per altres raons tinc que baixar forces vegades. El trajecte en tren per mi no és gens pesat i a més com que el trajecte és al costat de la platja vas veient el mar!!

En cotxe és un altre cosa!!! Les dues opcions més ràpides són: Passar pels túnels dels garrafs ( que has de pagar casi 7 euros!!!!) :sogra: un robo vaja, o tens l'opció de passar per les costes, lesvistes meravelloses però com que ningú vol pagar l'autopista tothom passa per aqui (fins i tot camions) i no es pot adelantar en tot el trajecte!!!

No ho ser espero haverte ajudat.
Avatar de l’usuari
shizue
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dt. ago. 07, 2012 5:50 pm

Re: Viure a Cubelles treballant a Barcelona

EntradaAutor: shizue » dv. jul. 12, 2013 6:43 pm

Holaa, nosaltres vivim a Sant Pere de Ribes, el mau marit treballa a barcelona i va amb Monbus cada dia, ja hi està a costumat i el trejcte k dura casi una hora, descansa, llegeix o dorm :)
Imatge
Imatge
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

Re: Viure a Cubelles treballant a Barcelona

EntradaAutor: ISASF » dv. jul. 12, 2013 6:44 pm

Hola!!

Crec que te avantatge Cubelles sobre els altres dos municipis .. te renfe! i a mes, a la platjeta!!
Vaig a Cubelles des de fa 30 anys, hem estiuejat sempre..... i no m'importaria viure-hi.. es un municipi que esta ben comunicat, tens platja.. i serveis, i si hi has d'anar a Barcelona, ho pots fer sense agafar cotxe... trobo que es la millor opcio per anar i tornar cada dia.

Que vagi be!
Isa sf
abart
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

Re: Viure a Cubelles treballant a Barcelona

EntradaAutor: abart » dv. jul. 12, 2013 9:49 pm

Jo visc a Calafell i treballo al Maresme. El viatge es fa menys pesat del que sembla, un cop t'hi acostumes i pots aprofitar per llegir, dormir, dinar... I si teniu un bon horari i podeu estar a la tarda a casa amb la nena...jo sempre dic que quan surto de la feina és com estar de vacances, un canvi d'aires total! Això si, també us recomano un poble amb tren, sino es perd molt temps entre casa i l'estació...
Molta sort amb el què decidiu!
Cucurucho80
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

Re: Viure a Cubelles treballant a Barcelona

EntradaAutor: Cucurucho80 » dj. nov. 13, 2014 8:44 am

Yo soy al revés....Vivo cerca de Sabadell, trabajo allí.....y ahora debo desplazarme a Cubelles por tema pareja (él no puede venirse porque tiene un hijo de su anterior relación).....y me está costando mucho.

No sólo el tiempo, que es una hora en coche....sino la diferencia de pueblo.... Al final seguramente nos mudemos a Vilanova, porque Cubelles se me hace 'pequeño'.... Y añoro estar cerca de Barcelona y todas sus comodidades... :ufs: A ver si el tiempo va cambiando eso....
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::