Q tal viure a Cerdanyola del Vallès??

Explica'ns on vius
Avatar de l’usuari
mamaenbusqueda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 21, 2015 9:34 am

Q tal viure a Cerdanyola del Vallès??

EntradaAutor: mamaenbusqueda » ds. oct. 15, 2016 4:11 pm

Bona tarda,

El meu marit i jo estem buscant pis de compra per Cerdanyola. Tenim dos bebés i una gossa i ens agradaria viure prop del Parc de Collserola.

Dimarts anem a veure un pis pel centre, prop del carrer Pintor Togores, algú em podria dir que tal la zona? Si hi ha alguna zona que millor no anar-hi o qualsevol altre informació que cregui que hem de conèixer.

Gràcies a tots!!
Avatar de l’usuari
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: Q tal viure a Cerdanyola del Vallès??

EntradaAutor: Elidé » ds. oct. 15, 2016 4:46 pm

Jo hi visc des dels 17 anys i és una ciutat tranquil·la i de mesures "humanes", en el sentit que es pot anar a peu a tot arreu, cosa que per mi és important! No té grans atractius però hi ha arbres a gairebé tots els carrers i bastants àrees d'esbarjo per als nens. Poques botigues de roba però un bon cine i mooooolts forns de pa i bars. No hi ha cap zona especialment perillosa (com ja he dit en general és una ciutat molt tranquil·la), però jo evitaria el barri Banús, més que res perquè estèticament el trobo depriment. No et puc parlar d'escoles perquè la meva filla és sorda i no hem hagut de trencar-nos el cap anant a jornades de portes obertes (va a l'Escoleta, que és d'agrupament de sords). Si el que voleu és viure a prop de Collserola, el centre queda un pelet lluny, potser us convindria més buscar al barri de Fontetes, Xarau o a prop del CAP de Canaletes, així no haurieu de caminar tant per arribar a l'entrada i aparcaríeu amb facilitat, al centre ho tindreu complicat si no teniu parking propi.
Avatar de l’usuari
mamaenbusqueda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 21, 2015 9:34 am

Re: Q tal viure a Cerdanyola del Vallès??

EntradaAutor: mamaenbusqueda » dl. oct. 17, 2016 12:18 am

Moltes gràcies per la info!! T'ho agraeixo de veritat!!

Merci!!!!

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::