On viure... a Barcelona?

Explica'ns on vius
pidy
Entrades: 2
Membre des de: ds. nov. 23, 2019 10:18 pm

On viure... a Barcelona?

EntradaAutor: pidy » ds. nov. 23, 2019 10:21 pm

Hola a tots,

En primer lloc dir-vos que és el primer lloc que escric en aquest foro i agraeixo tots els comentaris que fareu al respecte de la pregunta que us plantejo.

Per circumstàncies laborals (tant jo com la meva parella tenim feina fora de Barcelona ciutat (concretament a Gran via de L'Hospitalet de Llobregat i a Cornellà), i ens estem plantejant marxar a viure fora de la gran ciutat, en una petita casa. Per posar-vos en antecedents, tenim dos fills de 3 i 1 anys i, actualment, vivim a Barcelona.

La qüestió és que, tot i que ens passi pel cap marxar, no sabem on. Hi ha pobles o localitats amb forces cases a la venta, com pot ser Vallirana, però el poble en sí no ens agrada pel "caos" urbanístic que presenta (disculpeu, potser sigui una apreciació personal).

Per altre lloc, un altre dubte que ens plantegem és que, allà on anem, hi hagi escoles de prou qualitat on donar una bona educació als nostres fills, així com un transport públic decent.

Dit això, i com us podeu imaginar, m'agradaria que diguèssiu la vostra al respecte de municipis, propers a la ciutat de Barcelona (entre 5 i 30 min), que us agradin i que sapigueu que complirien amb aquestes expectatives que, crec, qualsevol de nosaltes voldria per les nostres families.

També us dic que no tenim del tot clar si marxar... quin embolic ;-)

Moltes gràcies!
Latsuc
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 02, 2019 8:51 am

Re: On viure... a Barcelona?

EntradaAutor: Latsuc » dg. nov. 24, 2019 9:21 am

Em sumo a la teva consulta.
Només comentar-te que nosaltres ens vam plantejar anar a Gelida, però a la gent que vam preguntar no ens van donar bones referències i ens estem tirant enrere....
Una de les propostes que ens atrau es anar a Torrelles de Llobregat, però aquí manca transport públic (t'has de moure en cotxe).
També hem mirat de marxar a Terrassa, però el canvi és força més lluny i necessita més planificació. A nosaltres el canvi ens enganxa amb les inscripcions a P3, per tant si el fem haurà de ser en els propers mesos.
Anem parlant a veure si algú ens il.lumina...
pidy
Entrades: 2
Membre des de: ds. nov. 23, 2019 10:18 pm

Re: On viure... a Barcelona?

EntradaAutor: pidy » dg. nov. 24, 2019 5:24 pm

Cert, però, a més, em plantejo que si he d'anar a una altra població "gran" (comentaves Terrassa), potser millor quedar-se A Barcelona si m'ho puc permetre...

En resum, em plantejo els beneficis d'un poble respecte als d'una ciutat.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: On viure... a Barcelona?

EntradaAutor: crunchi » dg. nov. 24, 2019 9:32 pm

Hola!

Cornellà està molt ben connectat que hi ha metro i tram... cosa q trobo a faltar al meu "poble", Sant Boi.

A mi Sant Boi m'agrada: estas a 20min d BCN amb FGC, amb el cotxe tb es un moment... Tot i no tenir metro, tenim busos q estan prou ben connectats. Crec q tenim de tot, zones tranquiles i zones més caòtiques, però tenim eix comercial, cinemes, gimnasos... Ens falta piscina exterior municipal per l'estiu, aixo si. Tenim muntanya i a la vegada tenim riu i estem aprop de la platja.

No ho sé, és molt personal... com tot.

A mi personalment Torrelles em tira enrera lo mal conectat que està. Necessites cotxe si o si.
Imatge

Imatge

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::