Vilanova i la Geltrú: opinions, consells, experiències....

Explica'ns on vius
Sil79
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 03, 2021 5:34 pm

Vilanova i la Geltrú: opinions, consells, experiències....

EntradaAutor: Sil79 » dc. març 03, 2021 7:11 pm

Bona tarda!

Tenim dues filles, de 9 i 13 anys, i ens plantejem canviar de lloc de residència.
Fa temps que sentim la necessitat de marxar de la ciutat, i somiem amb viure en un lloc aprop de la platja, però amb bones comunicacions amb la ciutat que fins ara ens dóna feina. Molt poc original (ho sé, jeje).

L'arribada del teletreball parcial, arrel d'aquesta (malaurada) Pandèmia, ens permet mirar una mica més lluny que abans.
I no ens treiem del cap Vilanova i la Geltrú. Quan hi hem anat hem tornat enamorats; Del lloc, la gent, els comerços, els carrers el caliu,... Hi hem respirat l'ambient que desitjem tant :love:


Per ara només és un projecte "en formació". Però m'omple d'il·lusió i em motiva, i sé que en breu esdevindrà determinació.

Per això voldria demanar informació... de tot tipus!
Agrairia de tot cor les aportacions que pogueu fer: opinions, experiències, consells,... Positius i/o negatius. D'escoles, de barris, de transports, de clima... En sé ben poc, i voldria saber-ho tot.

Si sou Vilanovins/es actualment, ho vau ser (o seguiu sent, per dins), si hi vau estar temporalment, si no hi tornariau mai.
Si en guardeu res a dins per a compartir, tot el que aporteu serà benvingut (i molt molt apreciat).

Gràcies per avançat, i una abraçada!
L'important és no deixar de fer-se preguntes.
Garatxe
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. març 27, 2021 6:15 pm

Re: Vilanova i la Geltrú: opinions, consells, experiències....

EntradaAutor: Garatxe » dg. març 28, 2021 10:48 am

Bon dia!

Jo no sóc de Vila, però hi sóc sovint i tinc amics que si hi són, així que espero que et serveixi la meva opinió.

Tal i com comentes, es un poble molt complert en tema educació, infraestructures, bars, restaurants, botigues... Hi tindries de tot! A mi de fet m'encanta passejar per la rambla, i és un avantatge molt gran de cara a que les teves filles siguin mes grans, que no vulguin anar a altre lloc per sortir amb els amics. A més recentment s'ha anunciat les obres d'un centre comercial.

Pels col•legis, els meus amics van estudiar al Santa Teresa de Jesús (concertat) i hi comenten que hi van estar molt bé allà. També deixo caure que al Col•legi Pia va sortir fa uns anys l'estudiant amb la nota més alta de selectivitat de Catalunya. De les públiques, diuen que la millor és la Margalló, però que es troba allunyat del centre. Però això últim és molt relatiu per què no se sap on teniu intenció de viure. Si podeu portar-les a la privada, al costat, a Sant Pere de Ribes, hi ha el Internacional Richmond School, una escola britànica.

Espero que amb lo poc que sé t'hagi sigut d'ajuda. Salutacions.

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::