Ocurrències divertides !

Reflexions sobre criança, educació i tot els que ens aporta ser pares/mares
Avatar de l’usuari
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Hadda » dc. nov. 27, 2013 4:11 pm

La Ivet (20 mesos), l'altre dia dinan amb la nostra colla en un restaurant (cuina catalana) sentada a la trona, en el moment que van portar l'all i oli se li van obrir els ulls i tota emocionada va cridar: IOGURT!!!!!!!
La seva primera anèctoda i amb una sola paraula!!!!!
Avatar de l’usuari
bronte68
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: bronte68 » dv. nov. 29, 2013 11:26 am

Acabo de descobrir aquest post i m'encanta ... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

La meva nena és molt petita i encara parla poc. Fa un parell de dies mentre li donava el sopar, es va acabar l'aigua, el meu marit era a la cuina i li vaig demanar que omplis el got. Doncs ahir, ella bebia, se li acaba l'aigua, estira el braç amb el got a la mà senyalant cap a la cuina i tota seriosa crida .... "papaaaaaaaaa.... aiguaaaaaaaa" jejejeje. Ens pixavem de riure, el meu marit pobre diu... "no tiene dos años y ya lo tiene claro..."

I una de ma mare quan era petita... tenia 5 o 6 anys a la posguerra (va neixer al 36). Va anar a casa uns veins i dinaven, pregunta... que menjeu? diu la veina, sopa... i ma mare que contesta... "A mi m'agrada molt la sopa però NO en demano" ....!!! evidentment li van posar un platet.... :-D :-D :-D :-D :-D
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Alesta » dc. des. 11, 2013 6:07 am

Aquest cap de setmana vam anar a dinar de restaurant.
La meva filla (3,5anys) després del cafè ja estava inquieta i volia marxar. Per entretenir-la una mica mentre pagàvem li vam dir que si volia demanar ella el compte. Es va emocionar molt i de seguida va dir "siiiiiiiiiiiii"
Nosaltres: doncs quan vi gui la cambrera li demanes el compte
Ella: (emocionadissima) Si si si jo li demanaré el "conte" dels tres porquets!!!!!!!
neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Avatar de l’usuari
Gingis
:: peixet
:: peixet
Entrades: 251
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:09 pm
Contacta:

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Gingis » dc. gen. 29, 2014 9:52 pm

Quin post tan divertit! >.-<: >.-<: >.-<:

Nosaltres avui hem tingut sorpresa... El meu home sempre té costum de tancar la porta del vàter quan ha d'anar-hi, però avui l'ha deixada oberta (s'ha oblidat), total que la Gisela (4 anys) l'ha pillat veient com feia pipi dret...

Doncs bé, abans d'anar a dormir, ha anat al vàter i me l'he trobada amb les calces i la part de sota del pijama tret (al terra), ella amb les cames obertes i mirant cap a la paret i fent pipi de peu.... M'he quedat ?-) Li he preguntat que feia i m'ha dit que ella feia pipi com el papa... Desprès he hagut d'explicar-li que ella no podia fer-ho així, que el papa tenia tita i podia però ella no! Li he dit seria però per dintre m'estava morint del riure!
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Danu » dv. oct. 03, 2014 9:01 pm

La primera de la meva filla, que té un any...

La pobre s'ha caigut alguna vegada del llit (fem collit), i li he intentat ensenyar amb un peluix que havia d'anar amb compte, que si queia (i feia caure al peluix), es podia fer mal (i feia el gest de "coco", donant-me amb la mà oberta al cap i fent-lo també amb el peluix). Després, és clar, donava petons al peluix en plan "pobreet, pobreet, quin coco s'ha donat".
Bé, s'ho vaig ensenyar fa uns dies, gairebé m'havia oblidat.

Avui l'he ensenyat un conte on sortia un bebè dormint estirat, però estava retallat, de forma que no es veia a on era... si a un llit, a un bressol... només es veia el bebè estirat. I una nena fent-li un petó. Li pregunto a l'Abril: "Què fan els nens?" i es dóna amb la mà al cap i fa el so d'un petó. M'he quedat parada perquè no ho entenia... llavors ho ha tornat a fet, m'ha donat a mi també per refonrçar, i ha fet un petó. M'estava "dient" que el nen havia caigut, s'havia fet un coco i la nena li feia un petó per això... m'he quedat una mica a quadros! Jajaja
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Mara17 » dg. feb. 08, 2015 10:48 pm

És una llàstima perquè ara que xerren com mallerengues me'n deixen anar moltes i sempre penso que les hauria d'apuntar i no hi penso. Però ara n'acabo de recordar una que em va fer riure molt.

Bessons, 2 anys. Jo estava canviant el nen, al canviador, i el tenia despullat; al terra hi havia sa germana fent no recordo què. I de cop ella diu "porto espardenyes" (les d'estar per casa). I jo li dic al nen: "Mira, porta espardenyes, i tu què hi portes als peus?". I em diu: "Ungles, mama, porto ungles!"

:content: :content: :content: :content:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: bertian » dj. des. 17, 2015 12:30 pm

Va! pujo aquest post que tantes vegades m'ha fet riure molt!!!

La meva filla aquest estiu que acabava de fer 4 anys es mira el seu germà que llavors tenia 8 mesos i estava una mica (només una mica!!!!!) morenet. Em mira ben sèria i em diu: "mama, l'Èric és negre?"
jajajajjajajaja

La Berta l'altre dia em diu que un nen del seu cole ha tingut un germanet que es diu Salut!!! jo vaig quedar una mica parada amb el nom... Després vaig descobrir que el nen en qüestió és diu "Saül"!!

I l´'última una mica trista...
Jo- Berta, la iaia (la meva àvia) al final s'ha mort....
B- Per què?
Jo- perquè era molt velleta i estava malalta...
B- Però un dia l'anirem a veure no?
Jo- No carinyo, ja no la podrem anar a veure més, ara només podrem pensar en ella o somiar-hi...
B- Així... ha desaparescut??
Jo- ... ... (dubto....) sí carinyo...
B- .... ... ... Toma ya!!!!!!! (en plan flipada, com si fos un poder d'un súper heroi!)...

Uf...
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: bertian » dl. des. 28, 2015 11:06 am

Bueno!!! veig que ningú s'anima, així que m'aniré fent el post jo soleta!! jijiijiiji

L'altre dia la Berta em va dir que li expliqués coses de metges. Jo li vaig explicar que els metges dels nens es diuen pediatres, i que els metges dels animals es diuen veterinaris. Sembla que en va tenir prou del tema i llavors va i em demana:
B- Mama, explica'm coses de parets
M- (pensant ràpidament què sé jo de les parets!!!!) li dic: "hi ha parets mestres i altres que no ho són". Les mestres són molt importants perquè si les tirem a terra caurà la casa i les altres són més primetes... (evidentment això de mestre va fer sortir que es deien igual que la seva mestra del cole!).
Doncs va i el dia de sant esteve anem a casa la meva sogra a dinar. Hora de les postres, la Berta s'acosta a la paret del menjador, pica una mica, em mira i diu "mama, auqesta és mestra?" jajajajja, tothom em va mirar amb una cara!!! jajajjaja encara ric!!!!
Avatar de l’usuari
Mireia1977
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. des. 23, 2011 8:41 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Mireia1977 » dl. des. 28, 2015 8:51 pm

L'Emma ara en diu moltes i sempre penso que hauria d'apuntar-les i després no hi penso nai. Una de l'altre dia:

-Mama ara veuràs La Riera?
-Sí, tot i que ja m'he perdut un tros
-T'ajudo a buscar-lo?
Imatge
Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: jaruma » dj. des. 31, 2015 2:43 pm

Són genials les sortides dels vostres nens! :-)

El meu té 18 mesos i ja diu força cosa. L'altre dia quan vem fer cagar el tió va posar cara de "qué me estás contando???" en veure els regals, i no els volia ni tocar. Els assenyalava i deia, tot seriós, "caca" jaja No va voler obrir-los, ho vem haver de fer nosaltres sota la seva mirada d'incredulitat.

Quan se li va passar una mica, va agafar les monedes de xocolata que li havien cagat, i els hi anava posant a la mà de la meva mare, tot dient: "iaia... caca" amb cara de circumstàncies :-)
Avatar de l’usuari
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: mar2012 » ds. gen. 16, 2016 3:30 pm

Jejjjeeee quin riure q fan!!!

19 mesos. Si no el vigiles a la que agafa un conte ell sol ( i mira que li agraden moltissimm), comença a estripar els fulls i jo vaig b el celo i ho enganxem.
Avui li tallava amb unes estisores pernil x esmorzar, a sobre la safata de la trona i li dic: "no posis el dit per aqui que te,l tallare".. I em diu: "celo"!!!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: noviachuky » dl. gen. 18, 2016 10:32 am

La veritat es que no se si aquesta ja l'he explicat però tot sovint em ve al cap i em pixo.

El meu fill gran, crec que quan tenia 4 o 5 anys:

Mama com es que tu i el papa no esteu casats i teniu dos fills?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. gen. 18, 2016 2:00 pm

Jajajaj que bones!!

Explico una de la meva amb 27 mesos.
Vaig al ginecòleg i per problemes, el pare arriba tard per quedar-se amb la nena, així que entra amb mi a la consulta.
Em poso al llit per a que em fagin una eco, i la nena, posa sl cap, em mira i crida:
-a la mama la punxen al "tete"!

Òbviament, quan el pare va arribar ja a l'hora de marxar, molt cofoia ella ho va cridar a la sala d'espera:
-Papa, un noi ha punxat a la mama en el tete!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: kabbisa » dl. gen. 18, 2016 8:05 pm

La de l'altre dia, encara em fa gràcia: ell ja te 4 anys, i fa uns mesos que li mola SpiderMan (un dia vam veire aquella que surt un spiderman negre, que és més arrogant,.. L'spiderman dolent ;-) ).

Total que els reis li van portar una samarreta de l'spiderman que te uns ulls que a la foscor brillen.
Li vaig fer notar i li va fer gràcia. Així que li va explicar al seu pare que la samarreta, de nit, es converteix en l'spiderman negre!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: pesol » dt. gen. 19, 2016 11:05 pm

El meu fill gran, 5 anys.

El pijama d'hivern té com un brodat a la pitrera, i diu que el brodat li rasca, per això li poso samarreta de màniga curta sota la part de dalt del pijama.

L'altre dia es posa ell el pijama. Sopem, anem cap a dormir i veig que té la samarreta de dins sobre el llit (per tant té el brodat en contacte directe amb la pell). I li dic, "que no t'has posat la samarreta sota el pijama?" i em mira amb cara de pànic i em diu tot intentant-se treure la part de dalt "aiiii, mama... em rasca!!!"

Quin cuentista... després de més d'una hora de portar-ho sense samarreta!

___________________________

Una altra, quan tenia 4 anys. El vaig a buscar a l'escola i la mestra em comenta que a mitja feina ha començat a fer una altra cosa (passejar per la classe...). Quan la mestra li pregunta com és que passeja ell contesta "És que tinc la mà cansada"
:content: :content: :content:
(val a dir que ja els deixen passejar per la classe, simplement la mestra m'ho va comentar perquè li va fer gràcia la resposta, no estava criticant res...)
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. feb. 03, 2016 9:42 pm

Ahir vàrem riure molt a casa.

Estàvem llegint un conte sobre caques on a un talp se li cau una caca al cap i vol esbrinar qui li ha fet.
Llegeixo que sembla un xoriço (la caca) i li dic:
-Arlet, i la teva caca, com és?
-Pudenta!!!

Ja té raó, ja!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.

Torna a “La maternitat/paternitat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::