GELOS DE LA FAMILIA POLITICA?

Reflexions sobre criança, educació i tot els que ens aporta ser pares/mares
elimama
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. març 19, 2013 2:52 pm

GELOS DE LA FAMILIA POLITICA?

EntradaAutor: elimama » dg. feb. 09, 2014 8:50 pm

Noies algún s'ha sentit gelosa de la familia dels vostres homes respecte els vostres fills?
Surto enfadada cada vegada que els veig amb el meu fill, se que no és exclusivament meu, i no m'importa que la meva familia el remeni tant com vulgui, li ofereixi menjar...de tot però quan ho fan la meva sogre i la meva cunyada soltera...rabïo!!! tot el que fan em sembla malament.Tot s'ha de dir que son molt especials, no son massa espavilades que diguem, sense estudis i están tot el dia a casa pq. no han treballat en sa vida (perque no han volgut, eh, i no els han sobrat mai els diners per cert) i es passen el dia netejant sobre net i criticant. Sobretot critiquen a l'altre parella de l'altre fill davant meu,i crititquen el que fan amb els seus fills, que si l'haurioen de dur al metge, que si els fan pasar fred..xurrades vaya, i clar, jo pensó que amb mi han de fer el mateix ( es lògic,no?). I la cunyada, una nena de 25 anys que li diu a la sogre davant meu: "mamaaaa, aquest nen te mocs, o aquest nen te son, o té gana", com si jo no hi fos, en comptes de dir-mo a mi? i jo: hola???estic aquiiiiii!!!! I se l'emporten cap a altres llocs de la casa on no estem ni jo ni el seu pare (pero això amb 1 mes d vida ja ho feien) jo que estaba amb plena dpre post part com una lleona a qui li prenen el seu cadellet :-o00m
El meu fill esta encantat amb elles, peruqe la veritat es que son molt canalleres i sels hi dóna be la canalla, i jo se que quan es queda all'a esta igual de ben cuidat que quan esta amb mi.En aquest sentit no tinc cap queixa.

Total, que jo pensó que un punt de raó tinc pero la resta pensó que són gelos...no tinc l'autoestima massa alta que diguem i la seguretat que tinc amb el meu fill quan estic al meu terreny s'en va quan apareixen elles...i em vaig quedant petitaaa, i no goso dir res...Potser es perque son dones ??? no ho se pas, pero ho estic passant realment malament. No vull que el meu fill noti que una iaia em cau malament ( la cunyada sem en fot) perque pensó que la figura de les iaies (sigui quina sigui) es prou important...pero es que em fa aflorar un sentiment de dins... de ràbia que no havia sentit mai!
Creieu que hauria d'anar a un psicoleg? EL meu marit no sap res perque com es logic, te la seva mare idolatrada (la germana ja no tant perque sempre ha sigut problemática).
De vegades pensó que to est'a dins del meu cap pero em consta que per aquí al SP havia llegit histories semblants de mares que al parir els havien aflorat els gelos.
Gràcies per avançat!
abart
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

Re: GELOS DE LA FAMILIA POLITICA?

EntradaAutor: abart » dg. feb. 09, 2014 9:35 pm

A mi em passa algo semblant... Sé que els meus fills estan bé amb la familia de la meva parella, però no suporto veure les mil xorrades que fan per ells! Jo no diria que són gelos, és que són tant diferents a la meva manera de fer, que no trobo sentit al que fan, no sé si m'explico... Evidentment amb els crios no ho demostro, però a la meva parella sí que li dic, encara que no serveixi de res, perquè ell li treu importància (tot i que pensi més com jo).
En fi, no crec que sigui per anar al psicòleg, però sí per prendre paciència... i sino, sempre pots parlar-ho amb elles, delicadament.
Per cert, a mi em rebenta que s'emportin al bebé allà on no hi som els pares, com si els hi molestessim, i que me'l prenguin dels braços, o que els hi conprin joguines de xorrada que he d'acabar llençant quan el nen es despista, o que el renyin estant jo davant (ja hi sóc jo per fer-ho si cal, no?)... En fi, no acabaria!
Avatar de l’usuari
Pinguina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:47 pm

Re: GELOS DE LA FAMILIA POLITICA?

EntradaAutor: Pinguina » dg. feb. 09, 2014 9:38 pm

Hola guapa!
A mi em passa una cosa semblant. La meva sogra és perfecta: cuina bé, a la feina és imprescindible, tenen un matrimoni perfecte... i evidentment ha educat al seu fill perfectament. Això, és clar, és la imatge que em ven ella i els comentaris que fa constantment sobre toooot el que fa, diu, la seva vida, etc...
Jo sóc tot el contrari: dubto de tot, no sé si és un problema d'autoestima baixa però sí reconeixo més els meu errors que no em vanaglorio de tot el que faig bé. De fet, em fan una mica de ràbia aquelles persones que parlen bé sempre de sí mateixes... i mai reconeixen els errors o intenten amagar les cagades o les coses que no li han sortit bé.
Últimament ho explico obertament al meu company i ell ha notat algunes cosetes... per exemple aquest cap de setmana la nena s'ha quedat amb ells i ella ens ha dit que havia dormit tooota la nit, quan mai dorm una nit sencera encara! Doncs ens ho hem cregut, evidentment i després el seu pare va i ens diu que s'ha llevat 3 vegades, cosa que quadra més.
Doncs la veritat és que no sé pq ho fa. De vegades he pensat que ho fa per passar-m'ho per la cara - sóc la dona del seu únic fill :content: - com per dir "veus que bé que ho faig jo?" però potser són coses meves.
El consol que em queda és que la petita està bé amb ells. Que jo no estigui d'acord amb moltes coses que fan m'ho he d'empassar. I penso com tu el vincle amb els avis és tan bonic i enriquidor que no vull que el perdi. Així que... :-o00m :-o00m
Ànims, elimama!! :-()-)
pingüina

Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: GELOS DE LA FAMILIA POLITICA?

EntradaAutor: Tutty29 » dg. feb. 09, 2014 10:53 pm

Com t'entenc!!Quan la meva mare li fa coses i li dona menjar ni em sap greu, pero quan la meva sogra(no em cau gaire be), li fa algo, grr.
Quan el nen es frega ela ulls diu: este ñiño tiene sueño, o li donen menjar sense el meu permis( quan era mes petit li van donar un petit suis sense el mwu permis, imagina't que arriba a ser alergic, grrr).
Avatar de l’usuari
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Re: GELOS DE LA FAMILIA POLITICA?

EntradaAutor: xirimoia » dl. feb. 10, 2014 5:56 pm

És una cosa que jo també m'he plantejat més d'una vegada, perquè em passa el mateix.
El meu problema és sobretot amb la meva sogra, que fa el que li dona la gana: m'agafa la nena dels braços (alguna vegada diria que me l'ha arrencat dels braços, més aviat), li va dient sempre "tu a la mama i al papa no els facis cas" :-(( . Una vegada que vam coincidir en un bar, jo estava fent el cafè amb unes amigues i ella va arribar que havia quedat amb unes amigues seves, va la dona i m'agafa la nena, se l'emporta a l'altra taula (sense preguntar ni res!) i els diu "aquesta és la meva néta" i a mi que em bombin!! Ni tan sols em va tornar a mirar més, i se la va quedar mitja hora ben bona... I ho fa molt sovint, et passa per davant i va a la seva. Quina ràbia!!!
En fi, un munt de coses que em fan posar a mil, per això intento evitar al màxim veure-la, perquè em poso nerviosa veient com juga amb la nena. Penso que és una mica exagerat, i que ho he de gestionar millro, perquè és veritat que la figura de l'àvia és important. :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
ahierro2
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1521
Membre des de: dl. maig 26, 2008 7:01 pm

Re: GELOS DE LA FAMILIA POLITICA?

EntradaAutor: ahierro2 » dv. abr. 11, 2014 12:51 pm

No sabeu lo "contenta" q m he quedat en veure aquest post..... No soc l única amb aquesta sensació!!! Menys mal!!!
Avatar de l’usuari
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

Re: GELOS DE LA FAMILIA POLITICA?

EntradaAutor: montsejoel » dv. abr. 11, 2014 12:56 pm

Ai, una altra més que s'apunta al post... què difícil es fa tot això...
Anele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. març 29, 2011 7:11 pm

Re: GELOS DE LA FAMILIA POLITICA?

EntradaAutor: Anele » dv. abr. 25, 2014 5:13 am

Jo tambe m'apunto al post. Veure que no soc a l'unica que li passa aixo es un consol. Jo ho porto fatal, pensava que conforme els nens fossin mes grans se'm passaria pero tot el contrari. Pero es que tant la meva sogra com el meu sogre tenen telita els dos. I Per respecte al meu marit vaig callant pero es que ells respecte cap a mi gens
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: GELOS DE LA FAMILIA POLITICA?

EntradaAutor: Náyade » dc. juny 10, 2015 2:16 pm

Hola noies!
Rescato el post de fa un any... jo em sento igual amb els meus sogres... encara no tinc fills però últimament hi anem pensant, i és arribar al tema dels avis i m'empipo sola! Jo no trobo normal arrencar els bebès dels braços de les mares, ni que els hi digui "tu no le hagas caso a la mama, dile que no!", entre d'altres. Em sap greu perquè la meva sogra és molt bona persona i ha criat tres fills, però té una forma de ser molt diferent a la meva família...

Com ho heu solucionat aquest tema? El gran problemón es que el meu marit no està d'acord amb mi. Ell diu que els avis son super importanta i que mai els diria que no vinguessin a casa per exemple...

Històries amb final feliç???
Imatge Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: GELOS DE LA FAMILIA POLITICA?

EntradaAutor: neuetes » ds. juny 13, 2015 1:42 pm

Jo us he de dir que he superat aquesta fase. Si, per mi va ser una fase, sobretot quan vaig tenir la gran. Però al tenir la segona, aquesta paranoia se'm va passar. Sobretot perquè vaig veure que necessitava a la meva sogra per cuidar regularment a les nenes i em vaig haver d'empassar moltes coses que havia dit, fer el cor fort i confiar en ella. Ho havia de fer si o si. I ara me n'adono que havia estat molt injusta amb ella i la resta de la família, perquè les nenes se l'estimen amb bogeria.
Els avis són super importants pels nens. Que tenen rareres i que fan les coses a la seva manera? bueno, ningú és perfecte. I els nens a mesura que es fan grans regulen la seva conducta social imitant la conducta que tenen els seus punts de referència, que són el pare i la mare, per tant, millor ser prudent i vigilar a no tenir mostres de despreci o de desconfiança vers als avis, perquè això ho noten.

Ara bé, depèn de cada família! cadascú se sap lo seu.

Torna a “La maternitat/paternitat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::