NO MENJA. S.O.S

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
N23
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

NO MENJA. S.O.S

EntradaAutor: N23 » dt. gen. 27, 2009 1:13 pm

Hola

Ahir vam vacunar al meu nen de 4 mesos. Doncs bé des d'ahir no meja gaire. No ha tingut febre ni res però menjar gens. Ahir al vespre no volia el bibi. Finalment vaig donar-n'hi la meitat amb cullera (1h i mitja...). El cas és que a les 4 del matí s'ha despertat i se n'ha pres 150.
Avui a les 9 no l'ha volgut ni tastar, i ales dotze tampoc. En canvi sí ha mejat la fruita que menja a diari. (poma,pera i plàtan bullit i triturat)
Està pesadíssim pobret. No sé si també hi pot tenir a veure que diumenge va començar amb els cereals (de moment només n'hi poso una cullerada de les de llet artificial.
Ahir no va fer caca i avui que m'esperava la gran cagarada (amb perdó) ha fet una bola compacta que no havia fet abans.
No sé si es que va restret, si és que els cereals hi tenen alguna cosa a veure, si pot ser efecte de la vacuna d'ahir... perquè de fruita n'hi podria donar fins a rebentar... si és que ha aburrit el bibi (li agrada més la cullera, això és veritat)
Dimenge que vaig començar amb els cereals sel's va menjar bé. La veritat és que està molt pesadet pobre.
Alguna vegada us hi heu trobat? Que creieu que pot ser?
Gràcies per endavant per la vostra ajuda
MUAK
:: pantera
:: pantera
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

Re: NO MENJA. S.O.S

EntradaAutor: MUAK » dt. gen. 27, 2009 1:57 pm

HOLA, N23...
JO NOMES ET PUC DIR PER EXPERIENCIA QUE AL MEU NEN SEMPRE LI HA COSTAT FER CACONES, LI DONEM LLET ANTIESTREÑIMIENTO SEMPRE...I REALMENT, QUAN FA DIES QUE NO FA CACA ESTA MOLT INSUPORTABLE...POBRET!!!
HO VAIG COMENTAR AMB LA PEDIATRA I DIU QUE SI NO FAN CACA I ESTAN ELLS TRANQUILETS NO PASSA RES...PERO QUE HI HA NENS QUE ES POSEN INTRANQUILS, NO TENEN GANA PERQUE TENEN ELS BUDELLETS PLENS I FINS I TOT PODEN ARRIBAR A TREURE GLOPADETES DE LLET O DEL QUE SIGUI QUE HAN MENJAT, PERQUE NO ELS HI CAP...
A MI QUAN EM PASSAVA AIXO LI POSAVA UN SUPOSITORI DE GLICERINA PER AJUDAR-LO A FER CACONES...I EM VA ANAR MOLT BE!!!
BE, NO SE SI T'HE AJUDAT GAIRE, PERO SI NO FA CACONES...ES NORMAL QUE ESTIGUI INTRANQUIL...CREC JO ,EH?
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dt. gen. 27, 2009 3:08 pm

Al Roger tambe li va passar lo de les caques quan va començar amb els cereals.... és normalíssim tot allò espés ha de passar per uns budellets que estàn avesats a líquid i com a molt fruita que és més líquit, el que també se li pot ajuntar amb la vacuna, ell després de les vacunes esta unes hores, tonto, tonto, tonto..... mentre vagi menjant alguna cosa tranquila, a la fruita, afegeix més fruita que no restrenyi es a dir elimina plátan i poma i si li vas donant liquids o sucs millor que millor.
N23
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

EntradaAutor: N23 » dt. gen. 27, 2009 8:43 pm

Ok gràcies a totes dues. Ha menjat una micona més. A veure si demà començem el dia amb més gana. Petons

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::