QUE HI POSSEU A LA PAPILLA DE FRUITES????

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
lauri17
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dg. març 09, 2008 1:03 pm

Re: QUE HI POSSEU A LA PAPILLA DE FRUITES????

EntradaAutor: lauri17 » dj. feb. 05, 2009 6:29 pm

Gràcies Momo, encara que sigui amb retard! I a tu també Nira!
Vaig parlar amb la meva pediatra i em va dir que cap problema, que no fes cas al que em deia la gent, que no pot fer cap mal.
Igualment estem fent de nou fruita sense yogur i anem millorant, la pediatra em va dir que preferia que mengés poqueta, però que fos sense el yogur perque diferenciés els sabors, que de tant en quan no passa res de res, però millor si es separa.
Ara comença haver fruita més variada, ahir li vaig fer pera amb pruna (perque no va bé al lavabo) i li va agradar, es va menjar 1 pera grossa + 1 pruna.
ImatgeImatge
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: QUE HI POSSEU A LA PAPILLA DE FRUITES????

EntradaAutor: llumer » dg. feb. 08, 2009 9:55 pm

Holes... Jo a la fruita hi afegeixo 2 o 3 galetes i un kiri.... i des de que li poso aixo.... menja de tot!!!!
La seva pediatra sempre fa introduir els aliments sols durant 4 dies i si passa la prova sense alergies ni mals de panxa.... queda homologat.
Vem començar el primer dia amb poma bullida i llet (4 dies), despres vem afegir pera (4 dies) despres platan (4 dies) despres taronja... i la meva filla als 6 mesos ja menjava pinya i maduixes i pressec i de tot.... pero sempre provant aixi (4 dies amb 1 sol ingredient nou). I amb el kiri i les galetes.... LI ENCANTA!!!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::