Fruita???

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
pitita
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

Fruita???

EntradaAutor: pitita » dg. feb. 15, 2009 4:41 pm

Hola noies!

Ja fa uns dos mesos que hem començat a introduir la fruita primer, i la verdura despres. En principi, mai haviem tingut problemes amb el menjar; pero portem uns dies que no menja be la fruita. La verdura la devora; pero la fruita...

Li faig una pera, un trosset petit de poma, un platan i el suc de taronja. Li vaig posar (perque m'ho va dir la pediatra...) un trosset de kiwi perque li costava fer cacona; pero un dia va vomitar tota la fruita, i li he tret. Ara porta uns dies que menja unes quantes cullerades i despres comença a fer cares rares, tanca la boca i no hi ha nassos de posar-li la cullera! A mes, sembla que no la toleri be, perque va fent glopades tota la tarda... O sigui que, perque no es quedi amb gana, li donem una mica de bibero (uns 60 ml amb 2 cullerades).

No se que fer...! He vist en altres posts que hi ha qui bull la fruita, o qui li dona amb iogurt (pero encara no li hem introduit...), o qui li dona potitos...

Noies, em podeu ajudar? Que puc fer? Us hi heu trobat?
Imatge

Imatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: Fruita???

EntradaAutor: nuscka » dg. feb. 15, 2009 5:09 pm

Tinc una amiga que teia un problema semblant, i va resultar que el seu fill era intolerant a la fructosa... no vull crear mal rollo, o alarmar-te per no res, pero a casa hem tingut males experiencies amb alergies alimentaries i intolerancies, i trobo que més val mirar-ho.
ImatgeImatge
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » dg. feb. 15, 2009 5:43 pm

Jo li comentaria al pediatra per si hi ha algun tipus d'intolerància...
Tambè pots probar de fer la fruita al vapor (jo ho feia amb la Babycook) i queda com una compota la mar de dolça que els hi encanta!!
Imatge

Imatge
Viatgera72
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: dj. des. 06, 2007 12:43 pm

EntradaAutor: Viatgera72 » dg. feb. 15, 2009 8:13 pm

Jo també li faig amb la Babycook (platan, pera i poma) i afegeixo en cru una mandarina i li dono templadeta, a vegades també li poso una galeta. El kiwi també el vomitava.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
pitita

EntradaAutor: pitita » dl. feb. 16, 2009 10:53 am

Hola!!

Gracies per la vostra ajuda...! :ok:

La veritat es que havia pensat fer tambe la fruita amb la BabyCook, pero no se si el fet de fer-la al vapor fa que perdi les vitamines... ?-)
Ni idea!!

Ahir ja li vem treure el kiwi (i crec que no el tornarem a posar en un temps...), pero no va menjar massa... :-((

Anna_P: el que fem molts dies es deixar que llepi un trosset de poma i de pera; i sembla que li agrada... Pero la papilla de fruita, noia, sembla que aixo li continua costant...

Tambe he sentit que el platan costa una mica de digerir... N'heu sentit alguna cosa? Potser avui provo de fer-la nomes amb pera i poma i el suc de taronja/mandarina...

Desitgeu-me sort!!!!
;-)
Imatge

Imatge
MUAK
:: pantera
:: pantera
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

EntradaAutor: MUAK » dl. feb. 16, 2009 3:52 pm

HOLA, PITITA...NO SE SI ET SERVIRA DE CONSOL PERO EL MEU NEN, QUE AQUESTA SETMANA FARA 11 MESOS, NO VOL FRUITA TRITURADA...NOMES VEU QUE M'ACOSTO AMB EL PLAT I JA ESTA PLORANT...LA VERITAT ES QUE HE PROBAT TOTES LES COMBINACIONS POSSIBLES, AMB GALETES, AMB IOGURT, FRUITES DIFERENTS, A LA BABYCOOK....I RES!!! LA PEDIATRA EM VA DIR QUE ERA MOLT NORMAL, QUE A MOLTS NENS ELS PASSA...EN CANVI LA VERDURA SE LA MENJA LA MAR DE BE!!!
I SAPS QUE? ARA QUE COMENÇA A MENJAR NO TROSSETS...LI ENCANTA!!! LI DONO SUC DE TARONJA, O LI DEIXO MOSSEGAR UN GALL DE TARONJA O MANDARINA SENSE PELL...LI FAIG PERA MOLT MADURA RATLLADA...I S'HO MENJA BE!!!
AIXI QUE ANIMS, NO DESESPERIS...JO TAMBE ACABABA DONANT-LI LLET AMB CEREALS...ALGUN DIA VOLIA UNA MICA DE PAPILLA DE FRUITES, PERO QUASI SEMPRE S'ESTIMAVA MES LA LLET...
I ARA LI ENCANTA EXPERIMENTAR AMB LA FRUITA A TROSSETS!!!
pitita

EntradaAutor: pitita » dt. feb. 17, 2009 6:50 am

Ei Muak, moltes gracies! Em recorda exactament la meva situacio... Devora tot el menjar, els bibis,... pero noi, la fruita...! Haurem de demanar hora al pediatra a veure que hem de fer doncs. Mentre, paciencia!!

Ahir va menjar unes quantes cullerades de fruita feta amb la BabyCook, pero despres ja va dir que prou. En canvi, un trosset de pera i un de poma, aixo si! Vem acabar amb una punta de bibero...

Moltissimes gracies a totes!!
Imatge

Imatge
pitita

EntradaAutor: pitita » dj. feb. 26, 2009 8:29 am

Hola noies!
Moltes gràcies pels vostres missatges.
Finalment vem anar al pediatre i ens va dir el què dèieu algunes de vosaltres: que no passa res si no menja massa fruita. Per ell, l'important és la llet. En cap moment, però, va mirar si era intolerant...
És a dir, ara li faig una papilla "mini" amb poma, plàtan i suc de taronja (tot molt i molt madur) i menja fins que ell diu prou. Llavors li dono un bibi amb llet. No li poso cereals perquè penso que després ja en menja per sopar i aguanta força bé aquestes 3-4 horetes. Com que va bé de pes (amb 6 mesos i 1/2 pesa 8,700 Kg i medeix 70 cm), no em vull preocupar. Ja tindrem temps per patir si no menja més endavant, oi?
Doncs res, que m'heu ajudat molt - Com sempre!!! :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::