algú els dóna les FRUITES per separat?
algú els dóna les FRUITES per separat?
hola noies!
g
comencem a provar amb la fruita i el que he vist és que l'ona, barrejada, no se la menja gens, mentre que si són els sabors per separat, sí.
algú li dóna la fruita per separat? és a dir, un dia poma, l'altre plàtan, l'altre pera, etc.?
gràciesssssss
g
comencem a provar amb la fruita i el que he vist és que l'ona, barrejada, no se la menja gens, mentre que si són els sabors per separat, sí.
algú li dóna la fruita per separat? és a dir, un dia poma, l'altre plàtan, l'altre pera, etc.?
gràciesssssss
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Re: algú els dóna les FRUITES per separat?
jo no li dóno per separat creueta, pero no veig el motiu pel quan no ho puguis fer tranquil.lament... Mentre acabi menjant de tot.... Clar que sí dona! Si aixi s'ho menja bé, endavant!!!! Mes endavant pots tornar a provar de barrejar, els gustos dels nens van canviant!!!
Creueta, jo al començament li vaig donar fruites "soles" perquè aprengués el gust que tenien cada cada una d'elles, i li encantaven. Llavors mica en mica les hi vaig anar barrejant i ara el berenar és un dels seus plats preferits.
El que no faig és fer-li un potaje de fruites, com a molt 2 tipus, plàtan + poma, o plàtan + pera..., i llavors una mica de suc de taronja o mandarina perquè quedi més liquid, que sinó queda espès com una mala cosa. També li tiro una cullerada o 2 dels cereals a dins.
El que no faig és fer-li un potaje de fruites, com a molt 2 tipus, plàtan + poma, o plàtan + pera..., i llavors una mica de suc de taronja o mandarina perquè quedi més liquid, que sinó queda espès com una mala cosa. També li tiro una cullerada o 2 dels cereals a dins.
Nosaltres també vam començar d'una en una. Ara el que li faig normalment és mitja poma+mitja pera+mig plàtan+mandarina o suc de taronja. Però encara ara hi ha dies que li faig una fruita sola o en poso més d'una que de l'altra.. no sé per anar variant i el berenar no sigui sempre igual.
A nosaltres ens van fer començar amb la fruita per separat, igual que la verdura i de mica en mica li hem anat barrejant. Com a molt barrejo tres fruites i al principi tampoc li agradava massa aquesta barreja fins que hi vam afegir mandarina! Ara es menja la fruita molt ràpid i li encanta!
Jo sempre li he donat per separat.
gràcies, noies!
i, canviant de tema,
BLAVET, m'encanta el teu avatar! l'has dibuixat tu???
i, canviant de tema,
BLAVET, m'encanta el teu avatar! l'has dibuixat tu???
No creueta no l'he dibuixat jo, ja m'agradaria. Com que vivim als Estats Units uns amics nostres van trobar un conte que es titula Wave molt bonic amb dibuixos en blanc i negre i l'únic que té amb color és l'aigua que mulla a la nena en forma d'Ona i els va fer molta gràcia.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |