robots de cuina???
jo tinc la babycook i es una meravella!
estic molt contenta... al mati hi faig la fruita (es que la tinc congelada i la maquina me la descongela i despres la trituro) en faig molta quantitat i me la menjo jo que m'encanta
Amb la verdura faig el mateix, pure per a tots!
Ara que he comencat amb el cereals no m'ajuda perque els haig de bullir
estic molt contenta... al mati hi faig la fruita (es que la tinc congelada i la maquina me la descongela i despres la trituro) en faig molta quantitat i me la menjo jo que m'encanta
Amb la verdura faig el mateix, pure per a tots!
Ara que he comencat amb el cereals no m'ajuda perque els haig de bullir
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
- Nolfar
- :: girafa

- Entrades: 2574
- Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
- Contacta:
Noies, m'acabo de reservar el BABYcook, us he fet cas i l'he encarregat. He comprat el de la edició limitada, fa les mateixes funcions, aixó no canvia res, nomes canvia l'estètica. He agafat el que es tot de color verd i negre, i porta unes floretes en negre, vamos, una pijada, però era mes bufó, i com que valia igual que l'altre, pues ale, a la borsa. EL preu, algo mes car que lo que heu possat per aquí, 113 euros, potser serà pel tipus de botiga on l'he comprat (C/Villaroel en Barcelona). EN fi, en quant me'l porti cap a casa l'estreno, amb el fred que fa, penso aprofitar-ho per fer-me purés i cremes ben calentones 
- Nolfar
- :: girafa

- Entrades: 2574
- Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
- Contacta:
suposso que no,je,je. A mes, m'agradan tant els purés, que la usaré per mi en quant me la portin a casa.
D.J, què es lo que porta el robot??? ja vam preguntar pels pots, i ens van dir que no entraven, però que eren baratets (3.50 euros), però per curiositat, entra algo mes dins de la capsa del robot???
D.J, què es lo que porta el robot??? ja vam preguntar pels pots, i ens van dir que no entraven, però que eren baratets (3.50 euros), però per curiositat, entra algo mes dins de la capsa del robot???
No que va lo que ves en la foto,mas un recambio de la gomita de las cuchillas y un librito con unas poquitas recetas,nada unas 7 o 8,aunque son un poco raras,yo hice el otro dia la compota de manzana y naranja y que mala que estaba,al menos para nosotras,a mi me regalaron un pote pero no entraba en el pack,aun no lo he usado,supongo que para calentar y congelar ira bien
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |