potitos fruita
- Martolina
- :: formigueta

- Entrades: 59
- Membre des de: ds. feb. 16, 2008 10:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
la fruita fresca a la nevera? al congelador?
Així com sé de gent que congela les papilles de verdures i carn sabeu si la compota de fruita es pot congelar?
El que si que no crec que es pugui congelar és la fruita fresca triturada, oi?
I per altre cantó, puc triturar la fruita fresca al matí i donar-li a la tarda? es conservarà? (ja se que no tindrà tantes vitamines però el dubte és si es farà malbé)
gràcies noies!!
Marta (i Mariona!!)
I per altre cantó, puc triturar la fruita fresca al matí i donar-li a la tarda? es conservarà? (ja se que no tindrà tantes vitamines però el dubte és si es farà malbé)
gràcies noies!!
Marta (i Mariona!!)
Re: potitos fruita
Doncs en cas d'imprevist, nosaltres li donem els Hipp, i de fet la Marta pren la llet Hipp també que és biològic, és fet a alemània, i n'hi ha de molts gustos diferents de fruita, es troben a l'alcampo, al corte inglés i als caprabos grans.

aquaticas ha escrit:la fruita feta amb loa babycook si l´hi tinc que afegir llet meva (extreta previament) com ho faig, fins el 2 d´aigua i elimino despres l´aigua?
Aquaticas, per afegir-hi llet millor que no hi posis el caldo de la cocció. Si no et quedaria massa líquid.
Re: la fruita fresca a la nevera? al congelador?
Martolina ha escrit:Així com sé de gent que congela les papilles de verdures i carn sabeu si la compota de fruita es pot congelar?
gràcies noies!!
Marta (i Mariona!!)
Jo la compota de fruita la congelo i cap problema. Fresca no ho sé.
Pel que fa a fer-la al matí, potser millor que no perquè s'oxidaria (es posarà negra). Millor portar compota o un plàtan sencer i xafar-lo amb una forquilla allà on vagis.
Eiiii jo sempre faig compota però com que he sentit que es perden les vitamines...per fer-li normal amb la babycook com ho faig? Simplement trituro la fruita sense aigua?? o hi ha de posar aigua igualment?
gràcies!!!
gràcies!!!
Laure,
la fruita crua jo la trituria sola, sense afegir-hi aigua.
la fruita crua jo la trituria sola, sense afegir-hi aigua.
Re: la fruita fresca a la nevera? al congelador?
Martolina ha escrit:Així com sé de gent que congela les papilles de verdures i carn sabeu si la compota de fruita es pot congelar?
Per congelar la compota cap problema, jo sempre ho faig (el dia que m'hi poso en faig uns quants potets). Es més, guarda millor les propietats si la congeles que si la deixes uns dies a la nevera.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |