ghghfgh
- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
- carbassona

-
VisitantVi
fotos després...
ara us poso el link del video que li he fet avui dinant.
http://www.youtube.com/watch?v=yRyaIlOjdzA
ara us poso el link del video que li he fet avui dinant.
http://www.youtube.com/watch?v=yRyaIlOjdzA
Monfran, em sembla que si que li va agradar, se'n va menjar dos grills sencers!!!... i només cal veure la cara que hi feia.
Fa uns dies vam provar la pera, em sembla que també li va agradar, però no li va tan bé per agafar-la, per que és relliscosa.
El que li he fet jo es deixar que experimenti ella soleta, i com que tot s'ho posa a la boca... acaba menjant!!... sempre amb mi al costat per que no pugui fer un troç massa gros i ennuegar-se.
No hem fet papilla, ni cullera, ni parafernalia de cap mena... penso que així és ella mateixa qui demostra l'interès.
Tot i que després de cada sessió hem de passar per l'aigua, per que es posa com un tocinet!
Un petonàs al nas

Fa uns dies vam provar la pera, em sembla que també li va agradar, però no li va tan bé per agafar-la, per que és relliscosa.
El que li he fet jo es deixar que experimenti ella soleta, i com que tot s'ho posa a la boca... acaba menjant!!... sempre amb mi al costat per que no pugui fer un troç massa gros i ennuegar-se.
No hem fet papilla, ni cullera, ni parafernalia de cap mena... penso que així és ella mateixa qui demostra l'interès.
Tot i que després de cada sessió hem de passar per l'aigua, per que es posa com un tocinet!
Un petonàs al nas

- carbassona

- mamarnau_tgn

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
-
VisitantVi
- PRUNAENSUCRADA
- :: cèrvol

- Entrades: 511
- Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
- Ubicació: Porqueres
Hola a totes!!!
Que preciosos que estan tots i totes amb les carones brutes... ami m'encanta fer-li fotos al peke menjant, la veritat és que em torna boja veure'l disfrutar amb el menjar (quina tranquilitat interior dona oi??)
Bé, si me'n en surto us penjo una foto d'en Dídac menjant una cuixa de conill, li encanten, bé a ell tot el que pugui menjar amb les mans li encanta.´La foto és de l'estiu passat o sigui que el veureu una mica més petit, a veure si un dia en penjo una actual.
Apali doncs, a marranejar!!!!
Que preciosos que estan tots i totes amb les carones brutes... ami m'encanta fer-li fotos al peke menjant, la veritat és que em torna boja veure'l disfrutar amb el menjar (quina tranquilitat interior dona oi??)
Bé, si me'n en surto us penjo una foto d'en Dídac menjant una cuixa de conill, li encanten, bé a ell tot el que pugui menjar amb les mans li encanta.´La foto és de l'estiu passat o sigui que el veureu una mica més petit, a veure si un dia en penjo una actual.
Apali doncs, a marranejar!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |