papilles de fruita

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
mainadaabord
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dc. oct. 03, 2007 11:57 am

Ahir vaig canviar de fruita i tan bé...

Avui provaré de tornar-li a donar la fruita de l'altre dia, aviam si si li torna a fer reacció o si és culpa de l'empatx de la sogra.

Estic feta una mè i no tinc ganes de fer experiments, però ho haig d'esbrinar...
D.J.
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dl. oct. 08, 2007 10:15 pm

Madre mia que guapisima que esta la Amalia y como aguanta la cuchara,a nosotros como Maia tiene curiosidad por como comemos y le encanta estar en la mesa y ver todo,y esto solo me lo hace a mi,me sigue la cuchara cuando me la meto en la boca,se lo comente a la pediatra y nos dijo que si queriamos podiamos empezar a experimentar,pero creo que he empezado algo fuerte,el sabado me hice un zumo de naranja y le di con la cuchara,no estaba acido,al contrario pero la reaccion fue de que le hubiera dado el limon mas verde y acido del mundo incluso despues al cabo del rato le seguian dando como unos escalofrios,hoy hemos repetido y hasta le he dado la cuchara que para mi asombro ni se la ha metido en la boca,nada se la dare sin nada para que se acostumbre y de aqui unos dias probaremos con un platano bien maduro que es mas dulce haber que tal
ImatgeImatge
Sandreta
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dt. oct. 09, 2007 8:28 am

D.J. ha escrit:Madre mia que guapisima que esta la Amalia y como aguanta la cuchara,a nosotros como Maia tiene curiosidad por como comemos y le encanta estar en la mesa y ver todo,y esto solo me lo hace a mi,me sigue la cuchara cuando me la meto en la boca,se lo comente a la pediatra y nos dijo que si queriamos podiamos empezar a experimentar,pero creo que he empezado algo fuerte,el sabado me hice un zumo de naranja y le di con la cuchara,no estaba acido,al contrario pero la reaccion fue de que le hubiera dado el limon mas verde y acido del mundo incluso despues al cabo del rato le seguian dando como unos escalofrios,hoy hemos repetido y hasta le he dado la cuchara que para mi asombro ni se la ha metido en la boca,nada se la dare sin nada para que se acostumbre y de aqui unos dias probaremos con un platano bien maduro que es mas dulce haber que tal

DJ, a mi me dijo la pediatra que lo rebajara con agua a partes iguales!
Imatge
Imatge
D.J.

EntradaAutor: D.J. » dt. oct. 09, 2007 8:54 am

Muchas gracias Sandreta hoy lo pruevo asi haber que tal :ok:
ImatgeImatge
D.J.

EntradaAutor: D.J. » dc. oct. 10, 2007 7:35 pm

Bueno con el truquillo del agua hemos tomado cucharitas,con cara de asquillo y la mitad por encima pero mas que ayer y ya cojemos la cuchara sola y nos la metemos en la boca,que ayer no queria ni verla :ok:
ImatgeImatge
Aqualata
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dc. oct. 10, 2007 8:17 pm

Muy bien por Maia!!!!!!!!!!!!!!!!!

:ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge
Sandreta

EntradaAutor: Sandreta » dj. oct. 11, 2007 8:10 am

Muy bien Maia!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge
Imatge
D.J.

EntradaAutor: D.J. » dj. oct. 11, 2007 9:01 am

mañana provaremos el gusto y la testura del platanohaber que tal, yo como en principio estoy haciendo lactancia exclusiva y se lo damos por el interes que tenia por la cuchara pues vamos de una fruta en una,haber si un platano madurito le gusta mas no?
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. oct. 11, 2007 6:49 pm

HEIDI que TAL VAS???
VAS ESBRINAR ALGU??

NENES KINS GRANS MENJADORS DE CULLERES que TENIU!

EL MEU LLUKET NO SAP..BE SI, SAP TREURE'S LA CULLERA AMB LA LLENGUA!

EL MES FORT ES que LI VAIG PROVAR DE DONAR AMB BIBI MITJA TARONJA, PLATAN I PERA I UN PEL D'AIGUA PER AIGUALIR UNA MICA...PER COMPROVAR SI LI MOLAVA O NO...

SEN VA FOTRE 120!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I ACABAVA DE FER EL BIBI FEIA UNA HORETA!!!!!!!!!!!!!

O SIGUI que LI AGRADA, PERO LA CULLERA JA NO TANT...

ALGUN TRUKILLU?????
.
.

EntradaAutor: . » dj. oct. 11, 2007 9:01 pm

Natrix, ja saps que bjo ho vaig provar tot i no em fa funcionar res, ara menja com un campio...trukillo?: No forçar-lo.
Li dono una cullera petitona, ell juga i jo li dono la fruita o la verdura fins que ell diu prou. Ultimament està menjant molt bé, se li nota que es troba millor i que està content. I sobretot, no el forço gens ni mica. Li ensenyo, que no vol? A rentar els plats, jo, no ell, jajaja, després d'uns minuts, torno, que no vol? a possar la rentadora, a la tercera ja vol menjar. i a vegades a la primera!!
SORT!!
D.J.

EntradaAutor: D.J. » dl. oct. 15, 2007 9:41 am

yo he descubierto que tengo una mona por hija,el platano le encanta,antes era ver el plato y ya cerraba la boca ahora todo lo contrario,hasta se mete la cuchara ella sola,bueno la cuchara su mano porque no puede con el plato,eso si ayer le puse con el platano el zumo de naranja porque va un poquito estreñida y ni se entero el platano le supera,el sabado que viene la manzana
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 15, 2007 12:36 pm

ahir li vaig donar mango a la Cloe. Li va agradar molt!

ella el que fa per tragar és la pipa. cullerada pipa. quan ha tragat es treu la ma i obre la boca... fa una gràcia!!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 17, 2007 9:24 am

JAJAJA! Que bona la Cloe...
Bruna, a mi la pediatra, em va dir que no fes servir la pipa, i menys amb la fruita, perque diu que mentre xuma el sucre de la fruita penetra per les genives i li crea caries... nusé... a mi em va dir aixó...
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dc. oct. 17, 2007 11:15 am

Buenu, reines... He estat 4 dies sense donar-li fruita per la diarrea, però ara el pediatre diu q hi torni, encara q continuï amb diarrea. Estic flipant.

Avui li tornaré a donar, però ja veig q serà un desastre!

Lo de l'al·lèrgia devia ser un empatx de la sogra, pq amb mi no ha tingut problemes. El q passa és q jo, quan ella no en vol més, doncs plego. I la sogra, li enxufa cullerades fins q li vénen arcades. Brrr!!
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dc. oct. 17, 2007 7:41 pm

ostres heidi quina mala sort amb la sogra
la meva en teoria nomes li pot donar un trocet de pera cuita... i ahir ja li va donar de regal patata... aixi que pel que veig son totes iguales
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dj. oct. 18, 2007 9:09 am

:ufs:
D.J.

EntradaAutor: D.J. » dv. oct. 19, 2007 8:54 am

Mañana provaremos con la manzana y a lo mejor os parece una pregunta tonta pero yo siempre compro la manzana roja,pero ayer mi madre y mi suegra me dijeron que mejor la golden para ella,y ahora tengo la duda,con que manzana haceis la papilla?
ImatgeImatge
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dv. oct. 19, 2007 9:41 am

Jo li n'he fet amb tota classe de pomes... Quan és àcida li molesta més, però si les agafes madures, suposo q cap problema!!!
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dv. oct. 19, 2007 12:48 pm

jo ho faig amb pomes salvatges que son super acides i depen del dia em fa cares pero en principi li agrada i li agrada mes crua que cuita

Ara he descobert que a l'Amalia no li agraden les barreges (o almenys les que he provat) aixi que fem poma o platan o pera pero epr separat, si li abrrejo m'ho menjo jo (que per cert m'encanta)
Sandreta

EntradaAutor: Sandreta » dl. oct. 22, 2007 8:21 am

Mmm kuan comenecen a menjarse be la fruita? Ja fa dos o tres setmanes que l'he introduit pero menjar el que es diu menjar, tret d'un dia que si que en va menjar be de poma bullida, la resta de dies dos o tre cullerades i res. No la forço i kuan ho treu no insiteixo pero jo em pensava que amb una setmaneta... ja menjaria be pero nops!
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::