papilles de fruita

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
mainadaabord
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dl. oct. 22, 2007 9:32 am

Cada bitxo és un món... Hi ha bbs q mengen de seguida i n'hi ha q els hi costa més...

Ànims, aviat endraparà de tot!!!!
cabreta
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dl. oct. 22, 2007 10:30 am

Sandreta tranquil.la noia... nosaltres ara mengem mitja mini poma ratllada!! i per a mi es tot un exit...
o un quart de pressec o dos dits de platan
paciencia que nomes prova les coses encara no menja
Sandreta
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dj. oct. 25, 2007 8:23 am

anna 2007 ha escrit:Sandreta tranquil.la noia... nosaltres ara mengem mitja mini poma ratllada!! i per a mi es tot un exit...
o un quart de pressec o dos dits de platan
paciencia que nomes prova les coses encara no menja

Si jo no pateixo pas... (potser soc masssa trankila) va be de pes, pero ma mare ja comneça a burxar que si la fruita se la de menjar tota, etc, etc.... Nu se... buscare una cullera mes petita (l'Aqua crec que en va troabr una al carrefour) a veure si aixi s'ho menja millor...
Imatge
Imatge
Aqualata
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dj. oct. 25, 2007 10:24 am

si sandreta al carrefour n'hi han de mès petites, venen o en un pack amb dos bols per les farinetes, que es el que jo vaig agafar o un pack que venen culleres de diferents mides, no se quantes hi van 5 o 6 potser..............

Doncs això de provar l'Abril res..........ella directament s'ho jala.......

Ahir una pera i una pruna.........
Imatge
Imatge
Sandreta

EntradaAutor: Sandreta » dj. oct. 25, 2007 10:53 am

Mira l'abril com n'avança! a mi pruna no em van dir que li pogues donar... :-:) :-:) :-:) poma, pera, platan... i no se que mes! Potser es que hauria d'espera mes a donarli que tingues mes gana... Ara li donen el bibe a les 12.30 i dorm de les 12.45 a 15.15 i les 16 la vaig a buscar (abans anava el jaume a buscarla a les 14 kuan plegava pero li tallevem el son i a casa tot eren plors i mal estar, i ara ho fem aixi i ella esta mes relaxada)

Doncs hauria de tenir gana... pos nops! li ofereixo pit i fa 4 xuclades i despres la fruita i res 3 o 4 cullerades i ja es cansa i tampoc vull agobiarla... nu se... no se que fer ni com fer-ho!! Havia pesnat de comprar algun potito a veure si s'ho menja millor... :-:) :-:)
Imatge
Imatge
cabreta

EntradaAutor: cabreta » dj. oct. 25, 2007 1:14 pm

sandreta am mati i al vespre et mama be?
si es aixi no pateixis... potser estar cansada del cole, potser esta enfadada perque no hi eres quan tenia gana... potser sencillament menja mes al mati i al vespre per si de cas
en teoria ells controlen... no els metges

Aqualta no fumis que l'Abril s'ha menjat una pera sencera????
era una pereta de sant joan o una pera, pera
cocosong
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

EntradaAutor: cocosong » dj. oct. 25, 2007 4:40 pm

Ja portem tres dies que l'Emma es menja una pera de les de confe, que són peques. A costat una mica però bueno... sembla que va millorant així que ja veuràs sandreta com qualsevol dia et sorprén.
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dj. oct. 25, 2007 6:05 pm

Anna, una pera blanquilla.......... no era gaire grossa........ pero jo crec que està bè........
Imatge
Imatge
Sandreta

EntradaAutor: Sandreta » dv. oct. 26, 2007 8:26 am

Anna, al mati no mama pq esta tipa de la nit (te self services de teta :-D :-D ) i kuan es lleva li oferixo fa 2 xuclades de res i ja esta. A l'escola cap alla les 9.30 10 li donen un bibe de 90-100 amb una de cereals i a les 12.30 ma sogra un de 150 amb una altra de cereals. A les 4 vaig a recolllirla a casa mons sogres i teoricament hauria de tenir ganona pero nops! Ahir vem provar un potito i tampoc, 4 o 5 cullerades i res mes (cullerades de treure i tornar a posar a boca, pero algo traga).

Llavors marxem xino xano cap a casa i ahir cap alla a les 6 va mamar i a les 20.30 li vaig fer el bibe de 150 amb 3 de cereals i normalment sel menja tot (o en deixa 20 o 30) i despres mama. Lo que pase es que ma amres ja em comença que si no tinc pasciencia que si pim que si pam i jo no la vull forçar pero penso que potser te una mica de rao.. nu se :-:) :-:) es hi podriem estar hores i al final acabaria la meitat al pitet!!

En fi, que pasciencia, no?¿? :ok:
Imatge
Imatge
cabreta

EntradaAutor: cabreta » ds. oct. 27, 2007 10:42 am

Sandreta no la forcis, paciencia
Avui hem provat la mandarina... hem xuclat dos trocets!! molt be
D.J.
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dg. oct. 28, 2007 8:47 pm

Sandreta paciencia lo importante es que come y si es pecho lo mejor que puede comer ahora,ayer Maia probo la pera,asi que hoy le he hecho un multifrutas como dice mi marido de pera,naranja y manzana,y ella se ha comido bastantes cucharadas,pero la mami se lo ha jalao todo que bueno que esta,yo no se cuantas piezas se come porque como me sabe mal partir media pera o manzana y dejarlo pues yo hago todas las piezas y lo que sobra pues pa mi.
Una pregunta como quitais las manchas de fruta? es que no hay manera de que salgan por mucho que las refrege
ImatgeImatge
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dg. oct. 28, 2007 8:52 pm

DJ tu haces como yo, tambien hecho las piezas enteras y lo que le sobra a ella me lo jalo yo.......... es una buena opcion de comer fruta.........
Yo las manchas de la fruta cn lo unico que se me han ido es con lejia........
o con agua oxigenada antes de lavarlas si es ropa de color....... o con oxigeno activo en liquido.....
però como lo que mas se le ensucia es el babero que procuro ponerle uno bien grande pues lo hecho en remojo con lejia y me va genial....
Imatge
Imatge
D.J.

EntradaAutor: D.J. » dl. oct. 29, 2007 9:01 am

Yo tambien le pongo el babero grande porque como le doy la cuchara a ella pues se pone que no veas,me daba cosa meterla en lejia pero nada habra que hacerlo.
Si asi me obligo comer fruta yo tambien porque par ella no me cuesta hacerlo pero si es para mi me da pereza pelarme la fruta,no hay mal que por bien no venga,lo malo es que me veo haciendo lo mismo con los cereales,la verdura,etc...total comere unas 8 o 9 veces al dia jajajajaja
ImatgeImatge
INA
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 6:43 pm

EntradaAutor: INA » dt. oct. 30, 2007 9:57 am

hola! una pregunta. Jo a la Carla li donc fruita a la tarda i també teta. Les que també ho feu, quanta fruita li doneu? és que ella ha arribat a menjar 180 de fruita i després vinga teta, fins que la trec jo perquè penso que s'empatxarà. També ho he fet al revés, teta i després fruita i també de la jala tota. Menja massa???? De fet, no m'ha vomitat mai, però no sé, li estaré fent la panxa grossa? a les nits encara mama dos cops !!!! Té 5 mesos i una setmaneta!!!

:girafa:
Sandreta

EntradaAutor: Sandreta » dt. oct. 30, 2007 10:08 am

Ina, si s'ho menga be, jo no patiria! pq despres la toma del vespre, be?¿ si es aixi jo no em preocuparia!! Aixo es que la CArla te bon sake i li agrada la fruiteta!! :pandi: :pandi: :pandi:

Jo tic una mica desanimadeta amb la fruita... nui se... es que li donen el bibe alla les 12.30 i a les 16 que hi vaig a buscarla... no te massa gana... li oferixo pit i fa 3 xuclades i fruita una o dos cullerades, depres li torno a oferir pit i res. I despres fins a les 20 res (de vegades alla les 18.30 xucla una mica... pero no sempre. No hauria de tenir mes gana a la tarda?¿

Nu se, potser provare de que no li posin cereals al mig dia... i aixi a l'hora de berenar tindra mes gana...
Imatge
Imatge
INA
Entrades: 60
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 6:43 pm

EntradaAutor: INA » dt. oct. 30, 2007 12:34 pm

tranquila sandreta, a mi això de que no té gana em passa al matí. La toma de les 8 la fa fatal i fins a les 12h no torna a menjar, i no et pensis, molt no menja. Suposo que per això s'afarta al berenar... cada nen és un món! Mentre estiguin sanes i felices...

:girafa:
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dt. oct. 30, 2007 3:02 pm

ostres Ina la teva nena es una llima!!!!!!!!!!!!!!!

la meva menja teta i desprès li dono la papilla i no se l'acaba mai, però es que jo li poso les peçes senceres i el qe li sobra m'ho menjo jo!!!!!!!!!

Però menja bastanta fruita perque desde el primer dia li encanta........
Imatge
Imatge
D.J.

EntradaAutor: D.J. » dc. oct. 31, 2007 8:44 am

Ina yo hago como la Aqualata lo que Maia come bastantes cucharadas habiendo tomado su racion de teta antes,lo que luego si que la tia me sigue buscando la teta,es que para ella siempre es buen momento para tomarla,mi madre dice que es que la niña es de tres platos :-D,Sandreta si tuviese hambre comeria,si esta sana y sigue engordando y creciendo ,es que esta bien,yo no me preocuparia
ImatgeImatge
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dc. oct. 31, 2007 12:00 pm

Nosaltres hem fet un baixon amb la fruita. No se la menja tan bé. En menja, però menys.

Suposo q és pq amb les diarrees vam suspendre la fruita, però ara ja està bé i hauria de tornar a menjar bé, no?

És q, com q aquest mes quasi no s'ha engreixat gens, doncs... em poso nerviosa!
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dc. oct. 31, 2007 12:00 pm

Nosaltres hem fet un baixon amb la fruita. No se la menja tan bé. En menja, però menys.

Suposo q és pq amb les diarrees vam suspendre la fruita, però ara ja està bé i hauria de tornar a menjar bé, no?

És q, com q aquest mes quasi no s'ha engreixat gens, doncs... em poso nerviosa!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::