YOGUR NORMAL

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
COCO
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: ds. set. 15, 2007 6:46 pm

YOGUR NORMAL

EntradaAutor: COCO » dj. juny 18, 2009 7:14 am

Hola chic@s, mi nena ya tiene 10 meses y después de gastarme los cuartos en "Mi primer danone" que le encantan, ya puedo pasar al yogur normal. Bueno la verdad es que ya llevo un mes mezclandole en la fruta un danone natural y cap problema. Ha sido ahora cuando se lo tengo que dar solo y lo ve muy ácido, incluso la enfermera me comentó que le echara azúcar pero no. He provado con los de "La Fageda" pero son más fuertes aún.
En resumen, mi pregunta es: ¿Que yogures le dais a vuestro peques que no sean tan ácidos?
Gracias de antemano.
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: YOGUR NORMAL

EntradaAutor: isa » dj. juny 18, 2009 7:41 am

Coco jo li dono qualsevol tipus de iogurt que a la nena li agradi, ho faig així potser desde que la meva filla tenia uns 10/11 mesos, primer vaig estar provant donant-li molt poqueta quantitat per veure si li sentava bé. Però clar, aconsellarte no t'aconsello, que per exemple a la nostra pediatra no li fa gràcia, ella em segueix dient que només iogurts naturals.... :-D El que se m'ocorre que pots provar és posar-li mel al iogurt...jo ho vaig fer amb les farinetes al principi per endolcir.
Sort cuca. :love:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
mireiafor
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dj. juny 18, 2009 9:07 am

Has provat el iogur grec? Jo compro el de danone però suposo que hi ha altres marques. Aquest tipus de iogurt és més cremós i menys àcid.
Imatge

Imatge
Blanca07
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

EntradaAutor: Blanca07 » dj. juny 18, 2009 10:35 am

El GRIEGO del Danone es`tà molt bo i crec que es menys àcid i més cremós a la meva filla li encanta!!

Jo di veus que no li agrada gaire jo si que li afegiria una mica de sucre però cada vegada menys fins que la nena s'acostumi a menjar¡se'l sense res...
Martolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 10:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Martolina » dj. juny 18, 2009 11:39 am

amb quants mesos se li pot donar iogurt natural? jo pensava que era amb vuit mesets
COCO

EntradaAutor: COCO » dv. juny 19, 2009 2:30 pm

Gracies per les vostres respostes.
Martolina a mí la pediatra em va dir que amb 10 mesos el normal pero jo amb 9 ja li barrejava amg la fruita. La mel descartada, el metge diu que la mel fins que no tingui un any res, y chafat amb fruita tampoc perquè no vol trossos, a mes és per menjar a mig matí a la guarderia i allà no volen que porti fruites ni coses de fora, com a molt el yogur o el potito. De moment li vaig posant una mica de sucre i ara li he comprat els danone de pot de vidre que són "enqriquecidos con nata". El que li faltava a la meva peque que pesa 10,500kg amb 10 mesos.
Gràcies.
GLG
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

EntradaAutor: GLG » dl. jul. 06, 2009 9:13 pm

Jo li dono els activia de danone. Els ensucrats. El pediatra em va dir que no hi havia problema.

A la meva no li agraden cremosos, i aquests son lleugerets i amb llet desnatada
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dt. jul. 07, 2009 2:57 pm

dues coses:

els yogurts ensucrats, porten molt sucre, mes d'un sobret, mire-ho a la composició, mes val comprar-los no ensucrats i posar mitja culleradeta, que són uns 4 gramets.

el carlos gonzález, en una conferència que vaig anar, va dir que no els donéssim llet ni yoguts desnatats, perque els nens necessiten el greix que porta la llet.

jo li dono els de la fageda amb una miquetona de sucre des dels 12 mesos.

petonets!
GLG

EntradaAutor: GLG » dt. jul. 07, 2009 9:01 pm

No sé noia, el pediatra em va dir que no hi habia problema. El que no es bo es donar-li edulcorats.

D'altra banda, hi ha opinions per a tot. Conec infermeres pediàtriques que et diuen que la llet sencera es massa forta per un nadó.
eli75
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dc. jul. 08, 2009 9:12 pm

jo li dono Mi primer yogur de Danone natural. Li agrada molt i va començar als 7 mesos. :p-)

La meva pediatra em va desaconsellar el sucre perque es massa petita.
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dj. jul. 09, 2009 1:39 am

Els "Mi primer Danone" crec que porten sucre, oi? Mireu-ho als ingredients.

Nosaltres li donem el iogurt natural normal (sencer) de La Fageda o Danone (de moment només hem fet aquestes marques) i li encanten, li donem sense sucre ni res. Vam començar directament amb aquests pels volts de l'any.

El iogurt grec porta nata (com sempre, mireu els ingredients per confirmar el que duen), no sé si és un producte massa fort per menors d'un any.

Teòricament fins a l'any no cal que prenguin làctics a part del pit o bibe. I quan comencen a prendre altres làctics han de ser sencers perquè els alimentin, mai desnatats.

COCO, potser el que li passa és que es va acostumar al gust dolç de Mi primer Danone i ara troba sosos els normals. Podries provar de donar-li el iogurt amb una miqueta de sucre i anar-ne reduïnt la quantitat gradualment.

El "problema" del sucre no és altre que el fet de que s'acostumin a prendre les coses massa dolces, no són els 4 gramets de sucre que li puguis posar a un iogurt el que li pot fer mal, sino tota la quantitat de sucre que prendrà al llarg de la vida, si s'acostumen als gustos naturals de les coses tot això que li estaràs estalviant en un futur.

Compte amb la mel perquè és un aliment alergènic. Consulteu a partir de quina edat se'ls hi pot donar sense problemes, nosaltres de moment encara no n'hi hem donat mai (té 1 any i 3 setmanes).
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
GLG

EntradaAutor: GLG » dj. jul. 09, 2009 8:34 pm

M'he mirat el Primer danone i está fet amb llet desnatada, i després li afegeixen nata.... en fi. Jo segueixo confiant en les meves amigues infermeres.

De tota manera, he vist en moooolts casos, que cada pediatra veu les coses de manera diferent dels altres. Penso que has d'acabar confiant en el pediatra que, en principi, hi enten més que jo.
COCO

EntradaAutor: COCO » dg. jul. 12, 2009 7:04 pm

Hola noies, ja s'acostumat al danone normal, però això sí, amb una miqueta de sucre. El mi primer danone porta molta sucre i a més nata. és el MI PRIMER TIMO. Tema mel, a mí ma pediatra em va dir que encara no.
Merci.
a_fer
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

EntradaAutor: a_fer » dj. oct. 15, 2009 9:23 pm

Pujo aquest post perquè m'interessa. és que em van dir a la revisió dels 8 mesos que a partir dels 9 li vagi donant iogurt, però sense indicacions. La meva cunyada diu que fins que no prenguin llet de vaca no adaptada li doni "Mi primer danone" (que és el que fa ella), però a mi no em convenç massa, em sembla una qüestió més comercial que no de necessitat... però no ho sé, eh! Creieu que val la pena comprar mi primer danone o li dono un iogurt normal directament? A quina edat li heu introduït?
Imatge
Imatge
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

EntradaAutor: Azzure » dj. oct. 15, 2009 10:19 pm

a_fer jo a la Marta li dono iogurt normal des dels 9 mesos i encara no pren llet de vaca no adaptada, com tu dius :ok:
Imatge
Imatge

Imatge
Niu
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dv. oct. 23, 2009 10:11 pm

:-)
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 01, 2010 7:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.
cire
:: peixet
:: peixet
Entrades: 263
Membre des de: ds. juny 13, 2009 4:38 pm

EntradaAutor: cire » dv. nov. 20, 2009 2:38 pm

Hola, jo l'hi dono el Mi Primer Danone, a ell l'hi encanta. Es el que em recomana el pediatre, pero despres de llegir l'article que ha penjat l'Isarda m'ho pensare.....
Imatge
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » ds. nov. 21, 2009 1:07 pm

JO TOT JUST FARÀ 1 O 2 MESSOS QUE ESTEM INTRODUINT ELS PETIT-SUISSE I ELS IOGURS NATURALS. DE PETITS LI DONO DANONINO: NATURAL I PLÀTAN I NATURAL I MADUIXA; PERÒ ELS QUE + LI AGRADEN SÓN ELS PETITS NATURALS MARCA HACENDADO. DE IOGURS NATURALS LI DONO MARCA DIA % SÓN COM ELS DANISSIMO PERÒ MARCA BLANCA I LI ENCANTEN. <:-<
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
eli75
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dg. nov. 22, 2009 6:09 pm

Hola boniques!

Ara que la meva nena té més d'un any li dono iogourts Danone de gustos. Ara van en packs de 8 i són de macedònia, llimona, maduixa... li agraden molt i no afegeixo sucre, ja que el gustet de fruites ja no és tan àcid com els iogourts naturals.
I algun petit suisse li he donat... té un gust molt característic i em recorda a la meva infantesa...

La veritat és que Mi primer danone (que ja l'he aparcat) és molt car i no tots els pediatres els aconsellen, tot i que jo l'hi he donat de més petitona i cap problema, només per la butxaca!
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » dv. feb. 05, 2010 9:36 pm

Doncs jo amb l'Aina i l'Aleix no recordo quan ... (bé amb l'Aina no recordo quan però sí el què, perquè vem caure en la 'trampa' de el Primer Danone... :ufs: ) però el cas és que el Roc va prendre el seu primer yogur (natural de Danone amb un péeeeeel de sucre) als 7 mesos. I ben feliç ell ! >.-<: :ok:

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::